Transalper november-december 2011: Wat is 'ie weer MOOI!!!

01 nov 2011 18:50 #1 door Two Plugs
Viel vandaag (dinsdag 1 november) in de brievenbus. Hoe kan het toch dat de redactie zichzelf telkens weer overtreft?

Absolute complimenten. Mooie reisverslagen dit keer... en dan die spetterende uitnodiging voor ons AFSLUITFEEST, dus allemaal nog ff snel aanmelden!  ;D ;)

Two Plugs AKA Bernard
Look who's back ;)

Varadero International FB group
m.facebook.com/groups/1467408023517180

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 nov 2011 20:06 #2 door Edxrv
Mee eens. Erg leuk leesvoer.

01 nov 2011 20:15 #3 door Menno

Steeds mooier, maar ook weer dunner.... of ligt dat aan mij. Wat mij betreft kan ie namelijk nooit dik genoeg zijn!

01 nov 2011 20:20 #4 door Floor
Heeft iemand misschien nog oude transalpers? Ik heb de laatste drie (inclusief die van november-december) maar vind het een leuk blad en zou ook graag nog wat oude lezen... heeft iemand ze nog liggen die ze anders weggooit?
Gr Floor

01 nov 2011 21:16 #5 door Two Plugs
Hoi Floor,

Voor leden staan ze (volgens mij) gewoon hier als download op het forum...Maar dat kan Bram (of de redactie) wellicht beter bevestigen. De komende TA's dus goed bewaren!  ;)

Menno, idd, dun. Maar wie het kleine niet eert... fijn dat je in ieder geval voor volgend jaar én het reisverslag, en een verslag van het VIM gaat schrijven!  ;)

(Ik heb nog iets in de pen over Schotland... )

Two Plugs AKA Bernard
Look who's back ;)

01 nov 2011 21:31 #6 door Peter M

Heeft iemand misschien nog oude transalpers? Ik heb de laatste drie (inclusief die van november-december) maar vind het een leuk blad en zou ook graag nog wat oude lezen... heeft iemand ze nog liggen die ze anders weggooit?
Gr Floor

Transalper archief
:) http://www.transalpclub.nl/forum/index.php?board=75.0

01 nov 2011 22:32 #7 door The Headless Horseman
Beantwoord door The Headless Horseman in topic Transalper november-december 2011: Wat is 'ie weer MOOI!!!

weer dunner.... of ligt dat aan mij.

Och, voor jou lijkt alles dun  ;D  Ik vond 'm dik zat  ;)

TA 650 ‘90 / TA 600 ‘92 / XRV 650 ‘88 / TA 750 ‘24 / R80G/S ‘85

01 nov 2011 22:38 #8 door Floor
Bedankt!! Bedacht me eigenlijk ook net toen ik het getypt had dat dit in een ander actueel topic ook al aan bod kwam... had dat vanavond nog gelezen. Domdom, maargoed. Dat blad blijft leuk in ieder geval!

02 nov 2011 01:02 #9 door Thinkfuture
Beantwoord door Thinkfuture in topic Transalper november-december 2011: Wat is 'ie weer MOOI!!!
Ik vond 'm ook wat aan de dunne kant....

En wat betreft kunnen geboortekaartjes in het vervolg achterwege blijven. 'n f#cking hele pagina nog wel....
Lijkt me beter voor een hoekje in het forum.

Jongens en meisjes er is toch wel iets zinnigers te melden dan 'n 1/1 pag. geboorte kaartjes (2 stuks) en de special over het afsluitweekend 2/1 pag. advertentie maar liefst.
Op deze manier krijg je vanzelf dat leden zeggen, laat maar....

FF voor de duidelijkheid.. Ik ben voor een printversie. Maar het kan wel ietsje relevanter.

Marc

ps.  Floor, ik heb 'n hele stapel Transalpers liggen dus als je ze wilt tijdelijk wilt vasthouden ipv online lezen drop ik ze binnenkort wel op weg naar Eddie.

02 nov 2011 08:33 #10 door Peter
Ook ik heb de Transalper weer in één ruk gelezen en aansluitend de puzzel gemaakt. De uitkomst zal ik niet insturen, de profielmeter ligt hier al voor me in de vensterbank van mijn kantoor. Is overigens een aanrader, reden genoeg om de puzzel even te maken en de uitkomst in te sturen.

Wat de dikte betreft moeten we de hand in eigen boezem steken denk ik. Als er maar voldoende kopij wordt aangeleverd, dan kan ik me niet voorstellen dat de pagina voor geboortekaartjes de volgende keer wordt gebruikt voor een mooi artikel. We moeten het samen doen...

Hoe dan ook, prachtig exemplaar weer en complimenten aan de redactie!

Honda TransAlp (1996) - Vespa Sprint Veloce 150cc (1975)

02 nov 2011 08:44 #11 door Two Plugs
Gelukkig is Marc communicatie expert en zal ons vrijblijvend goed begeleiden met zijn ervaringen.

Two Plugs AKA Bernard
Look who's back ;)

02 nov 2011 10:29 #12 door Floor
@ Marc, als je dat zou willen doen!? :D Is toch leuker lezen dan van het computer scherm... en ik kan ze ook wel een keertje komen halen, ik weet niet wat makkelijker is?

03 nov 2011 21:59 #13 door Menno

fijn dat je in ieder geval voor volgend jaar én het reisverslag, en een verslag van het VIM gaat schrijven!  ;)

(Ik heb nog iets in de pen over Schotland... )

Lekker directief... Je kent me, dat levert dus niets op en nu moet je dus ZELF schrijven. Eigen schuld... dikke bult!

04 nov 2011 09:44 #14 door Dannye4

.. en aansluitend de puzzel gemaakt. De uitkomst zal ik niet insturen, de profielmeter ligt hier al voor me in de vensterbank van mijn kantoor. Is overigens een aanrader, reden genoeg om de puzzel even te maken en de uitkomst in te sturen.

En hoe dik was deze Transalper volgens de profielmeter?  ;)

04 nov 2011 19:55 #15 door Peter
De Transalper jaargang 20, editie november-december 2011 doet op de kop af 1,46 mm.

Honda TransAlp (1996) - Vespa Sprint Veloce 150cc (1975)

04 nov 2011 21:30 #16 door madero
Ontving vandaag als nieuw lid de nieuwe Transalper (+ 2 laatste exemplaren). Ben mijn gehele leven toch al van vele verenigingen lid geweest: heb nog nooit zo'n mooi verzorgd clubblad mogen ontvangen.  :)
Complimenten voor de redactie!
Ik lever tzt graag een bijdrage met een verhaaltje!

05 nov 2011 17:06 #17 door Two Plugs

Lekker directief... Je kent me, dat levert dus niets op en nu moet je dus ZELF schrijven. Eigen schuld... dikke bult!

Ik klaag niet dat 'ie te dun is. Wie bij het vuur zit, moet op de blaren zitten...  ;D Dat directieve heb ik van mijn voormalige penningmeester overgenomen, overigens... Nog bedankt voor de leerschool!  :))

Two Plugs AKA Bernard
Look who's back ;)

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.788 seconden