Coocase topkoffer

21 jan 2012 13:39 #1 door Cas
Coocase topkoffer werd gestart door Cas
Hallo Allemaal.
Ik ben op zoek naar een topkoffer die ik alleen maar gebruik voor mijn tripjes naar Frankrijk. Verder staat de topkoffer niet op mijn Varadero.
Ik kwam deze Coocase tegen die helemaal kompleet met bodemplaat en verzendkosten nog geen € 100,- kost. http://voordeelscooters.24uurshop.nl/product/11928/Coocase_Astra_48_liter.aspx
Toch geen geld voor een topkoffer van 48 liter http://www.youtube.com/watch?v=DfdzphwerVA .
Het is natuurlijk geen Givi maar ik heb hem alleen op de motor als ik hem nodig heb. Heeft iemand ervaring met dit merk?

Groet Cas

◦Laat je motor je nergens heenbrengen waar je hersenen je niet vijf seconden eerder al heengebracht hebben.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 jan 2012 15:23 #2 door V-Twin
Beantwoord door V-Twin in topic Coocase topkoffer
Als ik er zo naar kijk denk ik dat het een sub-merk van Givi is net zoals Shad en nog enkele merken die hier in NL niet zo bekend zijn maar gewoon bij Givi vandaan komen.

21 jan 2012 15:37 #3 door Sandra
Beantwoord door Sandra in topic Coocase topkoffer
Ziet er goed uit, ik zou de gok wagen! ;)

http://img684.imageshack.us[img] img684.imageshack.us

21 jan 2012 16:13 #4 door Cas
Beantwoord door Cas in topic Coocase topkoffer
Ga ik doen, ik ga hem lekker bestellen. Het is niet mijn droomkoffer, dat is de Givi Maxia e55, maar die is drie keer zo duur. Voor die € 200,- verschil kan ik nog een MRA Vario-Touringruit, een oplaaddock voor mijn rider en misschien nog een headset kopen  :).

◦Laat je motor je nergens heenbrengen waar je hersenen je niet vijf seconden eerder al heengebracht hebben.

08 mrt 2012 14:54 #5 door TwinRD04
Beantwoord door TwinRD04 in topic Coocase topkoffer
Hallo Cas,

Heb nog een coocase wizzard over. Koffer is slechts 1 seizoen gebruikt. Heeft 2e remlicht en afstandbediening. Uiteraard met universele grondplaat en geen krasje. Mag je van me overnemen voor €50,- excl. verzendkosten.
Reden is dat ik een nieuwe koffer (Xplorer) heb gekocht voor mijn Africa Twin. Deze staat na mijn mening een stuk stoerder.

Martin

Beter spijt van dingen die je wel hebt gedaan, dan spijt van dingen die je niet hebt gedaan.

08 mrt 2012 19:26 #6 door Cas
Beantwoord door Cas in topic Coocase topkoffer
Hallo Martin

Ik had hem graag van je overgenomen maar ik heb al lang een coocase van 48 liter aangeschaft.
Eigenlijk voor mij veel te groot en een onding op de snelweg. Ik gebruik hem alleen voor mijn tochtjes
naar Frankrijk en dan rijd ik meestal route national dus dat is nog te doen, lagere snelheid. Op de snelweg
vind ik het een levensgevaarlijk ding, vooral met zijwind.

Groeten Cas

08 mrt 2012 20:44 #7 door Oldtimer
Beantwoord door Oldtimer in topic Coocase topkoffer
Hoi Martin
Ik ben nog op zoek naar een goed exemplaar. De huidige is te klein dus op zoek naar wat groters.
Ophalen is ook geen probleem voor mij. Rhede is in de buurt

Graag via m'n email reactie.
Groeten
Marien

PD06 1994 blauw en XLV750R 1984.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.075 seconden