Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Mijn bedoeling Jeroen is om zoveel mogelijk meningen los te krijgen en zo de leden warm te krijgen dat als over 48 weken de nieuwe ALV er is iedereen weet wat er leeft anders heeft het echt geen zin het op de agenda te zetten.Ron, volgens mij is het geen kwestie van koste wat het kost weren. Het is zo simpel: lees de statuten erop na, breng het in als punt voor de volgende ALV (of zorg voor voldoende leden om een buitengewone ALV te organiseren) en laat de ALV de keuze maken! In die paar dagen dat ik lid ben heb ik de discussie meerdere malen meegemaakt, nooit heeft iemand echter doorgepakt en daadwerkelijk de goede weg bewandeld. Ik ga het niet doen (mijn twin rijdt nog prima en 14 andere redenen) maar niets staat jou in de weg om dit, voor jou blijkbaar tere punt, op te pakken!
Goed plan Jeroen Maar wat is het mailadres van het bestuur ?en hoe kom ik in het leden gedeelte?ben een behoorlijke kluns wat betreft computers.Nog ff twee aanvullingen:
1. start een topic in het leden gedeelte hiervoor, hier gaan we weer ontopic verder
2. mail mij een cc van de mail naar het bestuur en je hebt je 1e stem voor te pakken!
Kijk dat is goed nieuws Lathum.Hallo lieve dames en heren van de Transalp Club: (in het bijzonder Ron Overkleeft)
Zojuist heeft mijn vriendin (de vriendin van Lathum Uit, die dus een nieuwe NC700X heeft gescoord) volmondig en enthousiast toegezegd dat zij DIRECT zou toetreden tot de TCN wanneer haar motor zou worden toegelaten.
For all to hear.
Vriendelijke groeten,
Lathum Uit.