NC700X

05 feb 2013 08:11 #21 door dj.verhulst
Beantwoord door dj.verhulst in topic NC700X
ik heb dan geen NC700X maar ik denk dat het voor de club helemaal niet zo'n gek idee is, voor andere mensen mee aan de haal gaan.

ze zijn gestopt met de varadero , de transalp 700 ,, waar wil de club dan op verder drijven als deze motoren die wel lang mee kunnen maar toch op een gegeven moment niet meer zo goed aansluiten bij de stijgende eisen van de doorsnee eigenaar ??

Niet gehinderd door enige vorm van inzicht
Democratie is dictatuur der meerderheid ingegeven door een kleine minderheid

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 feb 2013 13:50 #22 door ron overkleeft
Beantwoord door ron overkleeft in topic NC700X

Ron, volgens mij is het geen kwestie van koste wat het kost weren. Het is zo simpel: lees de statuten erop na, breng het in als punt voor de volgende ALV (of zorg voor voldoende leden om een buitengewone ALV te organiseren) en laat de ALV de keuze maken! In die paar dagen dat ik lid ben heb ik de discussie meerdere malen meegemaakt, nooit heeft iemand echter doorgepakt en daadwerkelijk de goede weg bewandeld. Ik ga het niet doen (mijn twin rijdt nog prima en 14 andere redenen) maar niets staat jou in de weg om dit, voor jou blijkbaar tere punt, op te pakken!

Mijn bedoeling Jeroen is om zoveel mogelijk meningen los te krijgen en zo de leden warm te krijgen dat als over 48 weken de nieuwe ALV er is iedereen weet wat er leeft anders heeft het echt geen zin het op de agenda te zetten.
Ik zal de komende 48 weken nog tot vervelens an toe hier over door zeuren, je kan het klagen noemen of
zeiken enz en dat is het misschien ook  maar het is de enige manier om iedereen de spiegel voor te houden.
Let wel als we nog 5 jaar wachten is het echt te laat hoor.
"Je moet het ijzer smeden als het heet is" en ik ben aan,t stoken.
Als ik daar voor als zeikerd van het jaar word uitgeroepen ,mij prima het is voor het goede doel.

Als je maar lang genoeg aan de boom schud valt er van zelf wat naar beneden. :)

05 feb 2013 13:51 - 05 feb 2013 14:11 #23 door voorstad
Beantwoord door voorstad in topic NC700X
Dan gaan we toch een eigen TCN NC700X-TA model ontwerpen?

Basis: NC700X
- spaakwielen (voor 19")
- uitlaat verhogen
- hoger en comfortabeler zadel
- handkappen
- valbeugel
- ..
- ..

Doel: showmodel op de TA-stand Motorbeurs 2014?

;D

[youtube]
[/youtube]
(haha, vooral vanaf 5:40 !)

2009 - 2022: XL600v uit ' 97 en van 30k naar 180k gereden.
2022 - heden: XT660z uit '11 met 40k op de teller.

05 feb 2013 14:18 #24 door Jeroen
Beantwoord door Jeroen in topic NC700X
Ron, je gaat je goddelijke gang maar (zolang je de policy in het oog houdt) maar bereiken zal je er niets mee. er is maar EEN persoon nodig om dit aan te kaarten, ga dus je gang!Meld het NU bij het bestuur voor de ALV 2014 en je staat op de agenda! Ga daarna vlak voor de ALV een mediacircus starten hier voor mijn part. Maar je hebt de opkomst gezien op de ALV, en je weet (denk ik) hoeveel mensen er op het forum zitten..... Kortom, hier sta je te roepen in de woestijn. Als je graag schor wilt worden, ga je gang maar steek je energie in iets wat nut heeft zou ik zeggen (mailtje met agendaverzoek richting bestuur ofzo)

"You have the right to say what you want. That doesn't mean you have the right to be heard, listened to, believed, agreed with or respected."

05 feb 2013 14:22 #25 door Jeroen
Nog ff twee aanvullingen:

1. start een topic in het leden gedeelte hiervoor, hier gaan we weer ontopic verder
2. mail mij een cc van de mail naar het bestuur en je hebt je 1e stem voor te pakken!

"You have the right to say what you want. That doesn't mean you have the right to be heard, listened to, believed, agreed with or respected."

05 feb 2013 14:50 #26 door ron overkleeft

Nog ff twee aanvullingen:

1. start een topic in het leden gedeelte hiervoor, hier gaan we weer ontopic verder
2. mail mij een cc van de mail naar het bestuur en je hebt je 1e stem voor te pakken!

Goed plan Jeroen Maar wat is het mailadres van het bestuur ?en hoe kom ik in het leden gedeelte?ben een behoorlijke kluns wat betreft computers.

05 feb 2013 15:20 #27 door Jeroen
mailadres van het bestuur staat on de colofon op de website, statuten en hhr staan hier: www.transalpclub.nl/forum/index.php?topic=3721.0

het ledengedeelte vind je hier: www.transalpclub.nl/forum/index.php?board=53.0

succes!

06 feb 2013 13:44 #28 door secretaris
Beantwoord door secretaris in topic NC700X
Zijn verzoek om het op de agenda van de ALV op 18 januari 2014 te zetten is bij het bestuur binnengekomen.

Met vriendelijke groet,
Marja Visser

06 feb 2013 19:48 #29 door Lathum Uit
Beantwoord door Lathum Uit in topic NC700X

Hallo lieve dames en heren van de Transalp Club: (in het bijzonder Ron Overkleeft)

Zojuist heeft mijn vriendin (de vriendin van Lathum Uit, die dus een nieuwe NC700X heeft gescoord) volmondig en enthousiast toegezegd dat zij DIRECT zou toetreden tot de TCN wanneer haar motor zou worden toegelaten.

For all to hear.

Vriendelijke groeten,
Lathum Uit.

08 feb 2013 00:00 #30 door Waffie
Beantwoord door Waffie in topic NC700X
ik ben heel blij voor je uitbundigheid omtrent deze motorfiets

ik heb er ook opgezeten en ik moet bekennen dat deze motorfiets onder mijn bibs toch wel een beetje te klein blijkt uit te vallen.
ik heb een beetje streetfighter gevoel.

de versys 1000 daarin tegen beviel me als proef zit motor al direct een stuk beter

nu nog even er goed over slapen en dan maar eens een werkelijke ritje maken..

08 feb 2013 14:58 #31 door ron overkleeft

Hallo lieve dames en heren van de Transalp Club: (in het bijzonder Ron Overkleeft)

Zojuist heeft mijn vriendin (de vriendin van Lathum Uit, die dus een nieuwe NC700X heeft gescoord) volmondig en enthousiast toegezegd dat zij DIRECT zou toetreden tot de TCN wanneer haar motor zou worden toegelaten.

For all to hear.

Vriendelijke groeten,
Lathum Uit.

Kijk dat is goed nieuws Lathum.
18 januari 2014 is de volgende Algemene Ledenvergadering en kunnen we het plan er ? doorheen krijgen.
Dus als het je effe uitkomt... we kunnen je stem goed gebruiken .  BVD.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.198 seconden