iemand ervaring met nolan n104?

28 juni 2012 15:47 #1 door Jeroen
iemand ervaring met nolan n104? werd gestart door Jeroen
Zoals de titel al zegt: na hard uitgelachen te zijn op het ntt ivm een vergaan binnenwerk van mijn helm (wat bij de lunch aan mijn harses bleef kleven) ben ik op zoek naar een andere helm. Ik heb mijn oog laten vallen op de nolan n104 in dezelfde kleur als mijn oude hier links. Heb hem op internet al voor € 349,- kunnen vinden, maar wie heeft hem, wat vind je ervan en weet je die helm ergens goedkoper te vinden? Roept u maar....

"You have the right to say what you want. That doesn't mean you have the right to be heard, listened to, believed, agreed with or respected."

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 juni 2012 16:23 #2 door bende1000 (Marco Bakker)
Beantwoord door bende1000 (Marco Bakker) in topic iemand ervaring met nolan n104?

29 juni 2012 09:13 #3 door Jeroen
Beantwoord door Jeroen in topic iemand ervaring met nolan n104?
Dank je wel, de fluorgele is daar dus 322 euro excl 7 euro verzendkosten. Maar ik heb inmiddels een aanbod gekregen wat daar nog onder zit. Nog iemand suggesties? Heb me al suf gegoogled, bv voor een arai tour x 3 bij de dealer 699 euro, via engelse postorder 430 euro. Das toch lekker eten nietwaar? Maar ik kies de Nolan. Iemand al n-com gebruiker in de praktijk?

"You have the right to say what you want. That doesn't mean you have the right to be heard, listened to, believed, agreed with or respected."

29 juni 2012 15:17 #4 door jeroen emke
Beantwoord door jeroen emke in topic iemand ervaring met nolan n104?
ik heb zelf de N103 het voorgaande model ben te vrede over helm maar niet over N com de accu is snel leeg zelf met twee aan elkaar gekoppelde  accu’s op mijn Arai Tour zit een Interphone F4 over helm te vrede en de Interphone F4  ook  de accu gaat lekker lang mee voor het geld wat een N com koste kan je beter een Cardo Scala Rider G9  kopen

still no angel found who flies at the same speed

01 juli 2012 17:37 #5 door rodealp
Beantwoord door rodealp in topic iemand ervaring met nolan n104?
Ik ben juist tevreden over de N-com, gebruik hem voor bt verbinding naar tom/tom, of naar telefoon. Kan na voledig opgeladen te zijn een gehele dag mee rijden. Gebruik hem nu zo 2,5 jaar.

04 juli 2012 19:29 #6 door Jeroen
Maandag besteld, en vandaag opgehaald bij een korte dikke clubdealer in spröndel! Hij is mooi..... en best wel oranje!

07 juli 2012 22:15 #7 door Jeroen
Ff een update: na een paar heerlijke ritten ben ik zo blij als een kleuter met die helm! Zit goed, comfi en de ventilatie werkt prima! Bedankt Ad en veel plezier met de jouwe!

08 juli 2012 00:57 #8 door Waffie
Beantwoord door Waffie in topic iemand ervaring met nolan n104?
graag gedaan,
8)

als er  meer liefhebbers zijn hou ik me aanbevolen om gebruik te maken van de collectiviteit die de TCN kan bieden

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.130 seconden