Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Honda mikt op een reismotorfiets, maar houd geen rekening met 1 item:
Elke jan boeren lul in turkije en verder kan een carburateurfiets zo simpel als een Twin of Transalp 650 uit elkaar trekken. Zelfs de koppelling van een BMW is nog te doen, met tijd en geduld.
Ik moet de eerste motorboer in een afgelegen Indiaas dorp nog vinden die een Honda V4 DCT bak uit elkaar trekt, omdat er een maandagmorgen lager in zat. :
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
De hoop word uitgesproken (door mijn honda contact persoon) dat honda een wegvariant maakt van de dakar fiets die in 2013 deel gaat nemen......
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Hoezo wegvariant Deze is toch precies goed >afgelopen vrijdagavond hetzelfde gehoord bij clubdealer in het noorden van het land, volgend jaar komt er een wegvariant van de Dakar 2013 brommer, we wachten het af
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
ze zullen er wel richtingaanwijzers en een toetertje aan plakken om door de type goedkeuring te komenHoezo wegvariant Deze is toch precies goed >
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
ik weet niet hoe vaak jij in een Indiaas dorp rijd en dan ook nog met een DCT bak met een maandag ochtend lager..... maar dat lijkt mij nogal een achterlijke reden om maar met "antiek" spul te blijven rijden. En ik denk ook dat je die motorboeren in afgelegen dorpen onderschat want ook daar draait de wereld gewoon door en repareren ze ook jou kapotte injectie brommertje hoor, en anders wacht je een paar dagen tot UPS je onderdeeltjes brengt.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
afgelopen vrijdagavond hetzelfde gehoord bij clubdealer in het noorden van het land, volgend jaar komt er een wegvariant van de Dakar 2013 brommer, we wachten het af
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Ik bedoelde niet te zeggen dat de motorfietsonderhoudstechnici in India slecht zijn, maar de boel wordt tegenwoordig potdicht ontworpen. Net zoals BMW met z'n ABS, wat je compleet van slag kan brengen wanneer je remblokken wisselt zonder het contact aan.
Bij de crosstourer net zo: niets wijst zich vanzelf: Kon je bij de Transalp 600 nog alle vier de bougies vervangen zonder ook maar iets los te halen, hoe zie jij jezelf dat bij de crosstourer doen? Mensen die met hun BMW R1200 "Grande Strecke" op verre vakantie gaan mogen eerst bij de BMW dealer aanpassingen laten doen om de motor op benzine met een laag octaan gehalte te laten lopen, en daarna nog een lijst maken met BMW dealers en verhuurbedrijven met bestelbussen op hun route, want als je ompleurt met dat apparaat, en een sensor om zeep helpt, vertikt hij het simpelweg om te starten.
Betreffende je opmerking over het feit dat een maandagmorgenlager in een DTC machine amper voorkomt:
Ik heb tot nu toe meer distributiespanners vervangen van Varaderos dan van Transalpen, Twins, Pacific-coasts, Shadows, Deuvilles, NTV's, HAWK-jes en XLV-tjes tezamen. Zie hier tevens mijn geldige reden om op "antiek" spul te blijven rijden.
Dat Honda geld wil verdienen d.m.v. een kapotte Brandstofpomp of balhoofdlager elke halve ton kan ik prima begrijpen, maar catastrofale blokschade riskeren door een ontwerp NAKS te gebruiken welk al sinds begin negentiger jaren in het beste geval te boek staat als "twijfelachtig", gaat er bij mij niet in op een "avonturen" machine.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
wbt de gs, het was nooit wat en het zal ook nooit wat worden... die distributieketting spanner van varadero is heel makkelijk te vervangen voor 170 euro. als je dat iedere 50000km doet is er niks aan het handje, en is die motor gewoon betrouwbaar. DTC heb ik geen ervaring mee, maar zijn er al gevallen bekend dat die dingen kapot gaan dan?
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Dit lijkt me wel wat als het zou moeten:
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Jaja, groot,groter,grootst, dit was anders ook big fun, aankicken en zo . . .
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.