Heb je geen tanktas of routehouder? Meldt dit dan voor aanvang van de toer bij de toercommissie. Je kunt dan altijd met iemand van het bestuur en-/of toercommissie meerijden.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
ik kan even niet terug vinden waar het staat dat we op het forum dat we op roadbook rijden(misschien forum een klein beetje aanpassen?)
maar Arjen verlicht me
Nieuw?
Ben je nieuw als lid, of heb je nog nooit eerder een toertocht met ons meegereden? Neem dan altijd even contact op met de organiserende toercommissaris. Hij is degene waar je inschrijfformulier moet inleveren.
We rijden onze toertochten altijd aan de hand van een gedetailleerd en uitgewerkt roadbook die aan ALLE deelnemers verstrekt wordt. Het is dus belangrijk, om een tanktas met kaartleesvak mee te nemen, of nog makkelijker: een routehouder. Heb je geen tanktas of routehouder? Meldt dit dan voor aanvang van de toer bij de toercommissie. Je kunt dan altijd met iemand van het bestuur en-/of toercommissie meerijden.
Als jij al een keer een toertocht mee rijdt krijg jij een papieren route als je dat wil ;D .Maar een papieren route is wel altijd aanwezig hoop ik? Er zijn nog mensen die geen garmin of tomtom hebben, vandaar. Of komt elke route ook op mijn Magellan?