- Berichten: 67
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Vergeet niet om dit onderwerp op tijd op de agenda van de ALV te zetten als je echt iets wilt bereiken
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Sorry... maar als echte Varadero adept moet ik nu toch ff gniffelen... De 125 heet wellicht Varadero, maar heeft er net zoveel mee te maken als een Goldwing. Je bent beter af met een Transalp die geknepen is voor licht rijbewijs. Het was een leuk grapje van Honda, maar hopeloos underpowered en verouderd.
Verder niets toe te voegen aan de posting van Dropken. Die dekt de lading volledig. Ook op het internationale Varadero forum ( www.vci-forum.com ) heeft de 125 verder geen vervolg gekregen.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
En tja volgens mij is het verschil tussen een xl1000v en een TA niet kleiner als het verschil tussen een TA en de 125cc dero.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.