Poging diefstal omgeving Amsterdam noord / Zaandam

18 dec 2013 19:21 #1 door Hotel 317
Jaja, Ik kreeg het belletje van een oude vriend of ik in de buurt was, mijn motor stond namelijk op de hoek van de straat.

"Echt niet"
"Echt wel"

....Echt wel dus; Contactslot er uit getrokken, en lopend geprobeerd mee te nemen. Veel uithoudingsvermogen hadden ze gelukkig niet.

Dus voor hen die laks zijn geworden met sloten om doen: doen!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 dec 2013 00:58 #2 door dropken
Beantwoord door dropken in topic Poging diefstal omgeving Amsterdam noord / Zaandam
Verdorie, zelf heb ik er nooit een slot om staat zelfs onafgesloten voor het huis in de zomer maar woon op een dorp en daar verwcht je dat niet zo snel maar nu hoor ik dit weer en denk dat er voor kerst toch maar een slotje onder de boom moet komen.

19 dec 2013 06:38 #3 door GK
ik zeg soms... vooral in het dorp, als ze eenmaal weten dat er een zo staat...

mn machien is 23 jaar oud, maar slotje op achterwiel en contactslot voor en een hoes er om heen doet denk ik wel zijn werk.

ik heb mezelf aangeleerd om ook altijd (als je 1 slot hebt) het achterwiel op slot te zetten. Als je alleen het voorwiel op slot wordt gezet (zoals veel mensen doen met remschijfslot) dan is het een kwestie van stuur optillen en in een busje laden. Achter optillen en in een busje op laden is al een stuk moeilijker!

19 dec 2013 07:47 #4 door Hotel 317
Beantwoord door Hotel 317 in topic Poging diefstal omgeving Amsterdam noord / Zaandam
Een klein geluk bij een ongeluk is dat het contactslot al reeds beschadigd was en al half-en half op m'n verlanglijstje stond. Ik heb nu bij David Silver Spares een contactslotset besteld, inc. bijbehorende boutjes. Ik heb geen zin om bij elke tankbeurt herinnerd te worden aan deze zwarte dag.  Met c.a. 143 euro voor de set (contact, tank, helmhouder) vallen die kosten nog reuze mee! Maar ik vermoed dat dit één van de laatste is.

19 dec 2013 15:37 #5 door xrvtuur
Beantwoord door xrvtuur in topic Poging diefstal omgeving Amsterdam noord / Zaandam
varadero=lekker zwaar 8)

Varadero SD02 2004
Transalp RD11 2006
Transalp RD16 2024

19 dec 2013 17:15 #6 door GSApaul
Beantwoord door GSApaul in topic Poging diefstal omgeving Amsterdam noord / Zaandam

varadero=lekker zwaar 8)

Zeker niet zwaar genoeg, kijk hier

19 dec 2013 17:31 #7 door xrvtuur
Beantwoord door xrvtuur in topic Poging diefstal omgeving Amsterdam noord / Zaandam
linkje/onderwerp bestaat niet....

Varadero SD02 2004
Transalp RD11 2006
Transalp RD16 2024

24 dec 2013 02:44 #8 door Erik

linkje/onderwerp bestaat niet....

Jawel  8) maar alleen voor een select (GS)clubje Beierse Bierhuis gangers ;)

Linkje gaat over een bijna 13 jaar oude 1150GS die buiten op de op oprit in een rustige woonwijk onder het slaapkamerraam op de begane grond meegenomen is. Achterwiel stond vast aan een welbekende Abusketting. Dat stond ie later nog steeds maar wel zonder motor eraan..

Nu is dat bij een GS wel redelijk makkelijk maar het laat wel zien dat die gasten gewoon hun gang gaan..

De betrokken GS was ook zó speciaal dat ie absoluut herkend zou worden door ingewijden. Maar ook dat houdt ze dus niet tegen.
En ook een 13 jaar oude fiets is niet veilig blijkbaar.. Ik heb wel een idee wat er met dat soort scum gedaan moet worden maar dat is in Olland (gelukkig..?) niet toegestaan dus 'k hou maar voor me.. ::)

24 dec 2013 07:01 #9 door xrvtuur
een 1150GS weegt dan ook niet zoveel als een Varadero.... maar voor het straatbeeld van een rustige woonwijk is het  wel mooier als zo'n gedrocht gejat wordt >:D ;) :-*

Varadero SD02 2004
Transalp RD11 2006
Transalp RD16 2024

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.183 seconden