berichtgeving evenementen

03 jan 2014 21:37 #1 door dropken
berichtgeving evenementen werd gestart door dropken
Op de site van de Duitse transalp club las ik dat het internationale transalptreffen was verplaats etc. nu vraag ik mij af waarom wij hier niets over hebben kunnen lezen in de transalper en deze site over dit evenement en wie weet zijn er wel meer evenementen waar wij niets over vernemen.
In ieder geval vind ik dit wel een misser van het bestuur en degenen die verantwoordelijk zijn voor deze site dat ze dit niet hebben vermeld. Zou toch voor degenen die er interesse in hebben leuk geweest zijn om er naar toe te gaan vanuit Duitsland was de interesse er wel om er heen te gaan.
alles was geregeld maar toen ging de locatie failliet en hebben ze de boel moetenb verplaatsen naar een andere locatie en een andere datum maar het gaat nog wel door.
denk dat dit wel een punt is waar men in de club op moet letten dat we wel horen dat er iets is ook al is het in china maakt niet uit vermelden kan altijd toch ????

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 jan 2014 21:48 #2 door Two Plugs
Beantwoord door Two Plugs in topic berichtgeving evenementen
Dat ben ik idd wel met je eens... Het ITT is een instituut, maar wordt de laatste jaren geplaagd door 'last minute' afmeldingen. Vorig jaar Roemenië vanwege 'capaciteitsgebrek' in het orgateam. Gelukkig heeft het Poolse orgateam een alternatief gevonden!...
Een faillisement is iets wat je als organisatie natuurlijk niet kunt voorspellen. Wel dapper van de Polen dat ze van uitstel in ieder geval géén afstel hebben gemaakt, zoals de Roemenen vorig jaar.

Kan er zelf niet bijzijn, maar weet uit ervaring (2x in Polen geweest, waaronder het 7e VIM die eveneens heel succesvol door de Polen werd georganiseerd) dat áls je het kunt inplannen in je agenda, je zeker moet gaan.

Heb nog geen datum gezien, met Pinksteren ben ik in ieder geval zelf afwezig... VIM in Noorwegen...  ;D

Wellicht is de melding vanuit de TCN achterwege gebleven omdat het nieuws net bekend is? (Just guessing)

Two Plugs AKA Bernard
Look who's back ;)

Varadero International FB group
m.facebook.com/groups/1467408023517180

04 jan 2014 11:28 #3 door dropken
Beantwoord door dropken in topic berichtgeving evenementen
Danny, bedankt voor je inhoudelijke reactie. Je hebt blijkbaar wel een talent wat ik mis om met PC 's om te gaan. Maar gelukkig is daardoor nu iedereen op de hoogte van wat er gaande is in internationaal transalpenland via de door jou geposte link.

04 jan 2014 13:44 #4 door Two Plugs
Beantwoord door Two Plugs in topic berichtgeving evenementen
Danny... genoeg.  >:(

Two Plugs AKA Bernard
Look who's back ;)

Varadero International FB group
m.facebook.com/groups/1467408023517180

04 jan 2014 17:07 #5 door Bikkel
Beantwoord door Bikkel in topic berichtgeving evenementen
Danny, Danny, Danny  >:( >:( >:(

hier een berichtgeving uit de Duitse Transalpclub
"Uwe_der_Mittelhesse" schrieb:
Hallo in die Runde der Interessierten,...
Das ITT 2014 findet am ersten Juli-Wochenende in Polen statt.
Es wird nicht Masuren sein, sondern etwas nördlich von Krakau stattfinden.
Grüße
en op z'n Hollands voor diegene die geen Duits lezen/schrijven kunnen
"Uwe_der_Mittelhesse" schreef:
Hallo zij die geïnteresseerd zijn ,...
De ITT 2014 vind plaats, het eerste weekend in Juli in Polen.
het is deze keer niet in Masuren,
maar zal iets noordelijker van Krakau plaatsvinden.
..
Gr
Mocht ik nog meer info horen of tegenkomen zal ik die hier plaatsen,
maar mijn pools is ook knudde dus die site lezen lukt mij ook niet, helaas.
Maar ik zal mijn Duitse broeders eens vragen waar precies het is.

NUNCAUT NUNQUAM
DÉ OPPRESSO LIBER
mobiel@cnf-computers.eu

04 jan 2014 23:46 #6 door Bill
Beantwoord door Bill in topic berichtgeving evenementen

Dropken et al,

Je stelt de vraag: waarom horen wij hier en in de transalper niets over het internationale treffen in polen?

In plaats van een stelletje hobby bob Bestuurders en sitebeheerders een misser te verwijten had je,
naast je inhoudelijk correcte 'vaststelling' (zoals dat in jullie Oost taal blijkbaar heet)
ook zelf een topic kunnen aanmaken in het Activiteitendeel: http://www.transalpclub.nl/forum/index.php?board=5.0
waarin je alle door jou gevonden ITT sites en informatie deelt met je medeleden.

Ik vermoed dat een TE groot deel van het Ledenbestand denklt dat het Bestuur er is om jullie te behagen, bezig te houden,
en ervoor te zorgen dat jullie het aan niets ontbreekt.
Het woord 'Participatiemaatschappij' wordt helaas belachelijk gemaakt maar het geeft wel aan dat je ook als TCN lid zelf een bijdrage kunt.. en in mijn ogen.. moet leveren.

Persoonlijk heb ik niets met IITs, ik ben er vaak genoeg geweest om ..... vast te stellen..... dat ik toch altijd met dezelfde nederlanders sta te praten en niet mingle met mensen waarvan ik de taal amper spreek..
Als mede-organistor van 2007 (ITT Oostenrijk) had ik al... vastgesteld... dat ik sowieso geen trek meer heb in evenementen waar ik als organisator door 30 dronken duitsers als personeel word gezien.
Ik steek mijn energie in meer Nederlandse bijeenkomsten.

Voor degenen die niet op de bijdrage van Dropken kunnen wachten en al willen weten waar dit ITT in Polen over gaat:
Hier het topic op het Duitse Forum: http://www.transalp.de/forum/beitraege/touren/itt_2014/

Helemaal mee eens ;D  Alles wat hier na gezegd wordt kan verwijderd worden vindt ik >:D Maar ja daar zullen sommige ook wel weer een menig over hebben :P

05 jan 2014 13:18 #7 door robgoesdakar
Beantwoord door robgoesdakar in topic berichtgeving evenementen

Op de site van de Duitse transalp club las ik dat het internationale transalptreffen was verplaats etc. nu vraag ik mij af waarom wij hier niets over hebben kunnen lezen in de transalper en deze site over dit evenement en wie weet zijn er wel meer evenementen waar wij niets over vernemen.
In ieder geval vind ik dit wel een misser van het bestuur en degenen die verantwoordelijk zijn voor deze site dat ze dit niet hebben vermeld. Zou toch voor degenen die er interesse in hebben leuk geweest zijn om er naar toe te gaan vanuit Duitsland was de interesse er wel om er heen te gaan.
alles was geregeld maar toen ging de locatie failliet en hebben ze de boel moetenb verplaatsen naar een andere locatie en een andere datum maar het gaat nog wel door.
denk dat dit wel een punt is waar men in de club op moet letten dat we wel horen dat er iets is ook al is het in china maakt niet uit vermelden kan altijd toch ????

Zolang er nog geen formele communicatie van de Polen onze kant op gekomen is, kunnen we ook nog niet echt iets roepen. Als we 2 maanden geleden al iets geroepen hadden, dan was de datum al niet correct geweest !! Dus vanuit dat oogpunt ben ik altijd zeer terughoudend met het communiceren omdat dit alleen maar verwarring schept !

Maar onder voorbehoud van alle formele communicatie lijkt er dus wel een ITT in Polen georganiseerd te worden. Bij mij was vooralsnog alleen een datum van 18-21 juni bekend, terwijl bij de duitsers al een datum van eerste weekend van juli staat. Dus nog steeds onduidelijkheid alom.... Daarom wacht ik liever op een formele poolse mededeling (en ja, dat wordt ook naar het bestuur gemaild) voordat daar hard iets over geroepen wordt.
Naar verluid zou dit wel deze maand nog moeten komen, dus ook ik wacht met spanning af, en zodra we iets formeels vernemen zal het ook zeker hier en op de website gecommuniceerd worden !

In theorie is er geen verschil tussen theorie en praktijk. In de praktijk wel.

Bijlage:

Meer dan alleen banden ;)

05 jan 2014 14:07 #8 door dropken
Beantwoord door dropken in topic berichtgeving evenementen
Rob, Bedankt dit is een antwoord waar ik wat mee kan, is duidelijk en weet nu iets meer over hoe de procedure werkt aangaande dit soort mededelingen.

05 jan 2014 22:54 - 06 jan 2014 06:47 #9 door V-Twin
Beantwoord door V-Twin in topic berichtgeving evenementen

Rob, Bedankt dit is een antwoord waar ik wat mee kan, is duidelijk en weet nu iets meer over hoe de procedure werkt aangaande dit soort mededelingen.

EDDD  ;)

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.086 seconden