Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Helemaal mee eens ;D Alles wat hier na gezegd wordt kan verwijderd worden vindt ik > Maar ja daar zullen sommige ook wel weer een menig over hebbenDropken et al,
Je stelt de vraag: waarom horen wij hier en in de transalper niets over het internationale treffen in polen?
In plaats van een stelletje hobby bob Bestuurders en sitebeheerders een misser te verwijten had je,
naast je inhoudelijk correcte 'vaststelling' (zoals dat in jullie Oost taal blijkbaar heet)
ook zelf een topic kunnen aanmaken in het Activiteitendeel: http://www.transalpclub.nl/forum/index.php?board=5.0
waarin je alle door jou gevonden ITT sites en informatie deelt met je medeleden.
Ik vermoed dat een TE groot deel van het Ledenbestand denklt dat het Bestuur er is om jullie te behagen, bezig te houden,
en ervoor te zorgen dat jullie het aan niets ontbreekt.
Het woord 'Participatiemaatschappij' wordt helaas belachelijk gemaakt maar het geeft wel aan dat je ook als TCN lid zelf een bijdrage kunt.. en in mijn ogen.. moet leveren.
Persoonlijk heb ik niets met IITs, ik ben er vaak genoeg geweest om ..... vast te stellen..... dat ik toch altijd met dezelfde nederlanders sta te praten en niet mingle met mensen waarvan ik de taal amper spreek..
Als mede-organistor van 2007 (ITT Oostenrijk) had ik al... vastgesteld... dat ik sowieso geen trek meer heb in evenementen waar ik als organisator door 30 dronken duitsers als personeel word gezien.
Ik steek mijn energie in meer Nederlandse bijeenkomsten.
Voor degenen die niet op de bijdrage van Dropken kunnen wachten en al willen weten waar dit ITT in Polen over gaat:
Hier het topic op het Duitse Forum: http://www.transalp.de/forum/beitraege/touren/itt_2014/
Zolang er nog geen formele communicatie van de Polen onze kant op gekomen is, kunnen we ook nog niet echt iets roepen. Als we 2 maanden geleden al iets geroepen hadden, dan was de datum al niet correct geweest !! Dus vanuit dat oogpunt ben ik altijd zeer terughoudend met het communiceren omdat dit alleen maar verwarring schept !Op de site van de Duitse transalp club las ik dat het internationale transalptreffen was verplaats etc. nu vraag ik mij af waarom wij hier niets over hebben kunnen lezen in de transalper en deze site over dit evenement en wie weet zijn er wel meer evenementen waar wij niets over vernemen.
In ieder geval vind ik dit wel een misser van het bestuur en degenen die verantwoordelijk zijn voor deze site dat ze dit niet hebben vermeld. Zou toch voor degenen die er interesse in hebben leuk geweest zijn om er naar toe te gaan vanuit Duitsland was de interesse er wel om er heen te gaan.
alles was geregeld maar toen ging de locatie failliet en hebben ze de boel moetenb verplaatsen naar een andere locatie en een andere datum maar het gaat nog wel door.
denk dat dit wel een punt is waar men in de club op moet letten dat we wel horen dat er iets is ook al is het in china maakt niet uit vermelden kan altijd toch ????
Rob, Bedankt dit is een antwoord waar ik wat mee kan, is duidelijk en weet nu iets meer over hoe de procedure werkt aangaande dit soort mededelingen.