Hein Gericke failliet

10 jan 2014 00:11 #1 door xrvtuur
Hein Gericke failliet werd gestart door xrvtuur
Eind november 2 artikelen besteld bij Hein Gericke duitsland, het eerste artikel na 2 weken in huis met de vermelding dat het 2e artikel een paar dagen later zal volgen. Maar nu een week of 6 en een aantal emailtjes verder geen artikel en ook geen respons op de mail....
Kom ik er vandaag achter dat ze failliet zijn, het lijkt erop dat een spaans bedrijf het over gaat nemen, maar ik ben benieuwd of ik mijn artikel of mijn geld nog ga zien. Iemand hier ook nog bestellingen uitstaan bij HG of ervaring met iets soort gelijks?

Varadero SD02 2004
Transalp RD11 2006
Transalp RD16 2024

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 jan 2014 08:25 #2 door Menno
Beantwoord door Menno in topic Hein Gericke failliet
In principe is een doorstart voor alle landen muv het verenigd Koninkrijk.

Of verplichtingen worden nagekomen, hier is nogal wat over te doen omdat in de laatste dagen voor het faillissement er door het mangement erg gedrukt is op de verkoop van kadobonnen en het loskrijgen van aanbetalingen.

10 jan 2014 10:03 #3 door thedennman
Beantwoord door thedennman in topic Hein Gericke failliet

Eind november 2 artikelen besteld bij Hein Gericke duitsland, het eerste artikel na 2 weken in huis met de vermelding dat het 2e artikel een paar dagen later zal volgen. Maar nu een week of 6 en een aantal emailtjes verder geen artikel en ook geen respons op de mail....
Kom ik er vandaag achter dat ze failliet zijn, het lijkt erop dat een spaans bedrijf het over gaat nemen, maar ik ben benieuwd of ik mijn artikel of mijn geld nog ga zien. Iemand hier ook nog bestellingen uitstaan bij HG of ervaring met iets soort gelijks?

mmm minder hoop dat je de spullen of je geld nog krijgt,  wist dat t wat minder ging want vestiging in eindhoven is ook al een jaar gesloten.

mvg

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.062 seconden