rits revit off track jas..!?!

03 feb 2014 20:18 #1 door thedennman
rits revit off track jas..!?! werd gestart door thedennman
Heren,

wie weet of je bij de revit off track jas, elke revit broek kunt aan ritsen op de rug zeg maar.. of kan dit alleen icm bv de sand of scirocco broeken.?

bvd & mvg  >:D

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 feb 2014 20:26 #2 door Mitchellosser
Beantwoord door Mitchellosser in topic rits revit off track jas..!?!

Heren,

wie weet of je bij de revit off track jas, elke revit broek kunt aan ritsen op de rug zeg maar.. of kan dit alleen icm bv de sand of scirocco broeken.?

bvd & mvg  >:D


Volgens mij heeft elke broek zo'n zelfde strookje aan de achterkant die je aan kan ritsen. ik heb een pak van richa, waar ook mijn Revit jas en weet ik het wat voor merk(loze) broek mee kan worden gecombineerd en andersom.

Daarbij gebruik ik dit eigenlijk nooit, ik merk geen meerwaarde.

'K kom oet losser en weet van niks

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 feb 2014 21:08 #3 door thedennman
Beantwoord door thedennman in topic rits revit off track jas..!?!

Volgens mij heeft elke broek zo'n zelfde strookje aan de achterkant die je aan kan ritsen. ik heb een pak van richa, waar ook mijn Revit jas en weet ik het wat voor merk(loze) broek mee kan worden gecombineerd en andersom.

Daarbij gebruik ik dit eigenlijk nooit, ik merk geen meerwaarde.



thanks maar heb je het model off track dan...

dat je t niet merkt kan komen door A niet in de kou rijden... B nooit op je plaat gaan.. (aan elkaar zal beter beschermen kleeding blijft op zn plek zeg maar..

greetsz

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 feb 2014 21:56 #4 door The Headless Horseman
Beantwoord door The Headless Horseman in topic rits revit off track jas..!?!
Fabrikanten hebben vaak hun eigen idee over het aan elkaar ritsen en je ziet dus best vaak verschillende lengtes, maar ook typen ritsen  :-\. Als het al aan elkaar past, dan is dat imho gewoon geluk hebben.

Maar goed, wat je wél vaak ziet is dat er aan een jas of broek een complete rits gezet word, zodat je de ene helft die je er af kunt ritsen weer aan je niet bijpassende broek of jas kunt (laten) zetten  :)

Verder geen ervaring met Revit Dennis, sorry!

TA 650 ‘90 / TA 600 ‘92 / XRV 650 ‘88 / R80G/S ‘85 / G310GS ‘17

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 feb 2014 22:06 #5 door thedennman
Beantwoord door thedennman in topic rits revit off track jas..!?!

Fabrikanten hebben vaak hun eigen idee over het aan elkaar ritsen en je ziet dus best vaak verschillende lengtes, maar ook typen ritsen  :-\. Als het al aan elkaar past, dan is dat imho gewoon geluk hebben.

Maar goed, wat je wél vaak ziet is dat er aan een jas of broek een complete rits gezet word, zodat je de ene helft die je er af kunt ritsen weer aan je niet bijpassende broek of jas kunt (laten) zetten  :)

Verder geen ervaring met Revit Dennis, sorry!


thanks..! Heb nu ook revit jas en broek die aan elkaar kunnen.. heb zon n off track jas via mp gekocht .. dus als er een rits in zit geloof ik wel dat t past is immers zelfde merk

greetszz

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 feb 2014 08:35 #6 door GK
Beantwoord door GK in topic rits revit off track jas..!?!
ze passen allemaal naar mijn ervaring, zelfs broeken en jassen van evolution passen erop (ook nederlands :-p)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 feb 2014 10:18 #7 door NinJan
Beantwoord door NinJan in topic rits revit off track jas..!?!
Nee, dat hoeft niet te passen, er zijn wel degelijk verschillende ritsen. Toen ik een broek los kocht van mijn jas, heb ik hier specifiek naar gevraagd en kreeg ik er een conversie rits bij, een lange en een korte. Strookje van 2cm die je tussen de twee verschillende ritsen in kan ritsen. Misschien moeilijk als je via internet bestelt, maar een motorzaak moet dit voor je kunnen oplossen als het al een probleem is. Bij mij ging het wel om een revit, volgens mij zijn die een poos terug van ritstype veranderd.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.151 seconden