Join the caravan

29 apr 2014 17:44 #1 door Biker000
Join the caravan werd gestart door Biker000
Gaan er nog leden van de TCN mee? Het is nl een algemeen protest en niet specifiek voor Harley's.


Zelf ga ik niet maar ben wel benieuwd naar wat reacties.

Het is niet de bestemming, maar de motorreis waar het om gaat.
-Transalp XL600v
-Africa Twin RD07

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 apr 2014 23:02 #2 door jomakra
Beantwoord door jomakra in topic Join the caravan
Is wel iets om mee te rijden. Als ze maar wel wat gas geven en niet met rollatorsnelheden over Neerlands wegen cruisen.

Nu worden de meeste motorrijders met een leren jas gezien als 1 % uitschot van de maatschappij.
Ook wij als de steunpilaren van de Nederlandse maatschappij met onze bijdragen aan het belastingsysteem
hebben recht op vermaak en vertier  ;D ;D ;D ;D

Zijn er verschillende opstappunten ?

grtz, marco 8)

Africa Twin 1997 RD07a
NX 650 Dominator 1997 RD08
Werken doe je om je hobby's te bekostigen.
Ride allways in front, so won't eat the dust !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 apr 2014 13:25 #3 door Jeroen
Beantwoord door Jeroen in topic Join the caravan
Heb even gegoogled en kwam op een blog uit waar het toch voornamelijk ging over broederschap, hesjes dragen, politieke nazi praktijken etc. kortom alles wat in mijn ogen juist niets met motoren maar wel met de reclassering 1% clubs te maken heeft. ik bedank voor de uitnodiging.

"You have the right to say what you want. That doesn't mean you have the right to be heard, listened to, believed, agreed with or respected."

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 apr 2014 15:51 #4 door Arjen
Beantwoord door Arjen in topic Join the caravan
Volgens mij valt het allemaal wel mee met ROTS (organiserende club).

Maar toch kunnen ze volgens mij beter iets doen met een dagje uit voor bejaarden ofzo. Kunnen ze én de overheid een beetje te kakken zetten en hun goede wil tonen. Kweken ze vast meer goodwill mee :)

“Never Stop Exploring”

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 apr 2014 15:57 #5 door Jeroen
Beantwoord door Jeroen in topic Join the caravan
En ik vind het wel tegenvallen, enkele willekeurige citaten in een wordpress ding hierover:
  • Seks Poes, de burgemeester van Maastricht gooit van de week omhoog dat motorclubs, net als pedoclubs nu ook verboden kunnen worden
  • De draaiboeken van Goebbels om complete bevolkingsgroepen te demoniseren zijn aangescherpt, verbeterd en uit het hoofd geleerd. De biker is de lul.
  • In Zuid Afrika tot in de finesses doorgevoerd. Officiële discriminatie van overheidswege uit. Nu weer terug in Nederland. De staat bepaalt wat je wel of niet mag dragen. Want…in Tilburg mogen mensen niet meer met een vest van een motorclub rondlopen

Wil hier niets mee te maken hebben, maar ieder zijn ding. Als een stelletje bonkige leernichten elkaar af wil trekken in een blokhut moeten ze dat vooral doen! (met dank aan H. Teeuwen)


"You have the right to say what you want. That doesn't mean you have the right to be heard, listened to, believed, agreed with or respected."

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 apr 2014 16:31 #6 door Arjen
Beantwoord door Arjen in topic Join the caravan
Als jij er niets in ziet, prima toch. Ik zou er zelf ook niet aan meedoen.

Ik wil alleen maar duidelijk maken dat jouw motivatie om niet mee te gaan meer te wijten valt aan jouw Google-skills, dan aan de clubs die dit evenement echt organiseren. Anders gezegd, wat jij hier rond bazuint als jouw motivatie, heeft helemaal niets met die organisatie te maken.

Nogmaals, de rit wordt georganiseerd door ROTS en niet door dutchbikers . Dat dutchbikers (wat volgens mij bestaat uit slechts één persoon) deze actie 'support', maakt de rest natuurlijk geen 1%-ers ofzo. Kortom: ik denk dat het allemaal iets genuanceerder ligt dan de indruk die velen van jouw redenen zullen krijgen...

(Wat overigens weer een mooi voorbeeld is hoe zélfs motorrijders over andere motorrijders kunnen denken, in mijn ogen toch wel een beetje zelf-stigmatiserend?)

“Never Stop Exploring”

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 apr 2014 18:15 #7 door Jeroen
Beantwoord door Jeroen in topic Join the caravan
Dat jij het beter weet is leuk voor je, ik ga af op het eerste wat ik via google vond. Zegt niets over mijn skills denk ik. Wat ik neergezet heb zijn niet MIJN redenen, volgende keer beter lezen svp. En als tuig op een motor rijd, is het niet perse een motorrijder. Daar is in mijn ogen een andere definitie voor, voor motorrijders. Niet iedereen is perfect toch?

"You have the right to say what you want. That doesn't mean you have the right to be heard, listened to, believed, agreed with or respected."

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 apr 2014 19:08 #8 door xrvtuur
Beantwoord door xrvtuur in topic Join the caravan
Ik ben wel vaker naar ritten geweest waar een paar duizend motorrijders naar toe kwam,is best gezellig, beetje motoren  en mensen kijken .maar van "gewoon een ritje" rijden kan geen sprake meer zijn, als je met honderden of duizenden op pad gaat ga je automatisch veel mensen hinderen en voor opstoppingen zorgen, de gewone burger zal het niet begrijpen en ziet je gewoon weer als motortuig. Wat mij overigens een zorg zal zijn dus misschien ga ik wel lekker mee pruttelen tussen de harleys

Varadero SD02 2004
Transalp RD11 2006

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 apr 2014 19:12 #9 door dropken
Beantwoord door dropken in topic Join the caravan
iedereen moet zelf weten wat hij doet maar dan rij ik liever 18 mei de oostrit mee
dan weet je zeker dat je bij een gezellige club motorrijders zit en met een fleece jack van de TCN zul je ook in Tilburg niet snel problemen krijgen denk ik zo.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 apr 2014 19:28 #10 door Jeroen
Beantwoord door Jeroen in topic Join the caravan

Ik ben wel vaker naar ritten geweest waar een paar duizend motorrijders naar toe kwam,is best gezellig, beetje motoren  en mensen kijken .maar van "gewoon een ritje" rijden kan geen sprake meer zijn, als je met honderden of duizenden op pad gaat ga je automatisch veel mensen hinderen en voor opstoppingen zorgen, de gewone burger zal het niet begrijpen en ziet je gewoon weer als motortuig. Wat mij overigens een zorg zal zijn dus misschien ga ik wel lekker mee pruttelen tussen de harleys


De eerste MAG demorun toevallig meegemaakt? Was indrukwekkend om mee mee te doen, das alweer een paar dagen geleden...

"You have the right to say what you want. That doesn't mean you have the right to be heard, listened to, believed, agreed with or respected."

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 apr 2014 19:42 #11 door xrvtuur
Beantwoord door xrvtuur in topic Join the caravan
Dat niet maar ben wel met de Mag protestrit door de westerscheldetunnel mee geweest, ook wel gaaf met 2500 man door een tunnel

Varadero SD02 2004
Transalp RD11 2006

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 apr 2014 21:19 #12 door dropken
Beantwoord door dropken in topic Join the caravan
Dus zo doen Johan Derksen en de bolknakkers dat, sigarenrokend
maar Danny je hebt wel gelijk dit keer en dat zeg ik niet vaak.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 apr 2014 23:26 #13 door len_tour
Beantwoord door len_tour in topic Join the caravan
Pfffffff het enige dat je kan doen is code groen  ;) ook op de weg. Goed uitkijken voor honden, fietsers en kinderen, vrachtwagens en bussen de ruimte geven, Db killers intact houden, groeten etc. Dat kun je iedere keer dat je rijdt doen. Is beter dan met een grote intimiderende ploeg rond te rijden.  Een groep met Angels imiterende kledij en echte danwel japanse namaak Harleys gaat het imago van de motorrijder echt niet beter maken.

Ik denk dat mensen echt wel het verschil zien tussen racers, choppers en de fietsen die wij rijden. Dus mocht je naast het allroadvirus het wannabee a Hells Angel virus hebben heeft het zin mee te rijden. Persoonlijk rij ik mezelf liever tegen een muur dan dat ik clubkleding draag. Stel ik had een vriendin dan zou ik niet willen dat we gezamenlijk in dezelfde outfit rond zouden lopen/rijden. Maar tja ieder zijn ding, dat dan weer wel

As `t net kin sa`t it moat, dan moat it mar sa`t it kin!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 apr 2014 23:40 #14 door Arjen
Beantwoord door Arjen in topic Join the caravan

Dat jij het beter weet is leuk voor je, ik ga af op het eerste wat ik via google vond. Zegt niets over mijn skills denk ik. Wat ik neergezet heb zijn niet MIJN redenen, volgende keer beter lezen svp. En als tuig op een motor rijd, is het niet perse een motorrijder. Daar is in mijn ogen een andere definitie voor, voor motorrijders. Niet iedereen is perfect toch?


Ik vind jouw opmerkingen gewoon ongepast richting TCN-lid Biker000 en collega motorclubje ROTS. Ik vind dat je ze onterecht en ondoordacht te kakken zet. Gewoon, jammer.

@Biker000: als je gaat, met of zonder TCN'ers, ben wel benieuwd hoeveel er nu echt mee hebben gereden en hoe het gegaan is m.b.t. verkeer enzo.

(Ik had een langere reactie neergezet, maar bij nader inzien ingekort omdat het niets bijdraagt. We verschillen kennelijk nogal van mening hierover.)

“Never Stop Exploring”

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 mei 2014 01:44 #15 door de sjeng
Beantwoord door de sjeng in topic Join the caravan
Laten wij elkaar met repect behandelen, en elkaar in elkaars waarde laten.

Persoonlijk denk ik dat zo'n rit ook niet de manier is om te protesteren. Ik zou echter ook niet weten hoe wel.

edit; text toch maar weer gewist

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 mei 2014 13:11 #16 door Waffie
Beantwoord door Waffie in topic Join the caravan


wie kent ze nog

je wordt nooit overreden door een koets, altijd door een strontkar
wie niet steelt of erft moet werken tot hij sterft

hou jij ze dom ,hou ik ze aan het werk
ik ben meer van rebellie en revolutie omdat het sneller verandering afdwingt
macht en geld is als een kanker gezwel .... nooit te groot laten worden want voordat je het weet tast het alles aan

immers soort zoekt soort en het smaakt steeds naar meer









Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 mei 2014 21:09 #17 door Edxrv
Beantwoord door Edxrv in topic Join the caravan
De meeste mensen weten heus wel dat er een verschil is tussen motorclub en "motorclub".

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 mei 2014 21:35 #18 door xrvtuur
Beantwoord door xrvtuur in topic Join the caravan
De vraag is ook , is het nodig dat heel de wereld jou (of je motorclubje) je lief,leuk en aardig vind....ik denk van niet.

Varadero SD02 2004
Transalp RD11 2006

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 mei 2014 22:05 - 02 mei 2014 19:48 #19 door Bikkel
Beantwoord door Bikkel in topic Join the caravan
Moet ik nu ook m'n TCN badge van m'n jas gaan halen als ik Eindhoven binnen rij.  >:D >:D
En Bikker000 als je gaat, respect laat de azijn zeikers maar zeiken jij en ik weten beter.
Ben er helaas niet bij maar als ik nog in NL was had ik zeker meegereden.

NUNCAUT NUNQUAM
DÉ OPPRESSO LIBER
mobiel@cnf-computers.eu

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 mei 2014 16:52 #20 door Stefan Wilting
Beantwoord door Stefan Wilting in topic Join the caravan

Laat die motoren thuis staan en organiseer een wandeltocht op de Veluwe.


Ik vind dit een echt statement, dat zou zoden aan de dijk zetten, zeker weten.
Dan kunnen ze niet anders dan positief nieuws brengen.

En schreeuw lelijkerds heb je overal, en helaas, vallen die altijd meer op dan degene met een stille pijp rustig door de provincie rijden als het stront regent.

Motorcycling is not a crime

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.099 seconden