Mijn vrouw en ik willen graag een basis EHBO training voor motorrijders volgen.
Deze bijvoorbeeld
www.simeco.nl/opleidingen-eerste-hulp/le...n-voor-motorrijders/
Ik heb een paar jaar geleden al eens bij hen geïnformeerd en kreeg toen de volgende extra info:
De cursus neemt een dagdeel of avond in beslag, dus ongeveer 3-4 uur.
De groepen zijn bij voorkeur niet groter dan 12-15 deelnemers. Meer is mogelijk, maar dan graag overleggen.
De leslocatie wordt meestal door de club geregeld. Als wij dit doen dan worden er ook aan ons commerciële zaalhuur berekend.
Als jullie als club informeren bij een horecagelegenheid dan is dit meestal aanzienlijk goedkoper. Sterker nog meestal worden er door de uitbater alleen de consumpties berekend. Soms staan we in een bedrijfskantine van het bedrijf van één van de leden, ook prima.
Het doel van de avond is om op een laagdrempelige manier een aantal levensreddende basisvaardigheden bij te brengen.
Voor jullie als club is dit ook een avondje uit, we houden hier in de lesopbouw ook rekening mee.
Voor verenigingen hanteren we voordelige tarieven, deze liggen rond de € 250,- exclusief reiskosten en BTW.
Mogelijk kloppen de prijzen niet meer maar het zal dus ook afhangen van de locatie en aantal deelnemers.
Is er hier interesse om mee te doen ? Zeg met een prijs tot maximaal €35 per persoon ? Laat het dan even weten.
Bij minimaal nog 10 geïnteresseerden vraag ik een nieuwe offerte en probeer ik eea te organiseren.
Ik denk aan een doordeweekse avond die we minimaal een paar weken van tevoren zullen plannen.
Is er misschien iemand die een -liefst centraal gelegen- locatie beschikbaar zou willen stellen ?