Jammer, maar zo hoeft het van mij niet

29 mrt 2015 21:49 #1 door Mirko
Jammer, maar zo hoeft het van mij niet werd gestart door Mirko
Allen,

Ik kreeg een pm, waarin mij werd verteld dat ik me volgens een aantal leden te veel met zaken bemoei die niet voor mij bestemd zouden zijn en en vaak het laatste woord wil hebben.

Misschien is dat van een aantal van jullie de beleving en dat vind ik jammer.

Het was slechts mijn bedoeling om kennis te delen, van elkaar te leren en elkaar helpen met problemen of bijvoorbeeld aan onderdelen te komen.

Ik zal dit forum verlaten. Dat vind ik heel jammer, maar ik kwam hier niet om zo gezien te worden.

Mirko

2x Transalp XL 600
Yamaha XJR 1300
Discussie gesloten.
29 mrt 2015 22:12 #2 door The Headless Horseman
Beantwoord door The Headless Horseman in topic Jammer, maar zo hoeft het van mij niet
Huh  :o

Vreemd dat iemand jou zo'n PB stuurt  >:(. Stoor je er niet aan, wat mij betreft ben je hardstikke welkom hier Mirko en worden je bijdragen zéker gewaardeerd!

Blijf gerust lekker rondhangen en reageren hier  8)

Grtz,
René

TA 650 ‘90 / TA 600 ‘92 / XRV 650 ‘88 / R80G/S ‘85 / G310GS ‘17
Discussie gesloten.
29 mrt 2015 22:18 #3 door dropken
Beantwoord door dropken in topic Jammer, maar zo hoeft het van mij niet
nou dat is aan mij dan ook voorbij gegaan van mij mag je blijven vond je postings wel;  leuk
Discussie gesloten.
29 mrt 2015 22:21 #4 door Jeroen
Beantwoord door Jeroen in topic Jammer, maar zo hoeft het van mij niet
Hallo mirko, als ik alle pm's uitprint met zo'n strekking die ik ooit ontvangen heb is de veluwe kaal .. lees het met een korrel zout en wie weet zit er iets in om te reflecteren,  zo niet negeer het dan.

"You have the right to say what you want. That doesn't mean you have the right to be heard, listened to, believed, agreed with or respected."
Discussie gesloten.
29 mrt 2015 22:57 #5 door Oldtimer
Beantwoord door Oldtimer in topic Jammer, maar zo hoeft het van mij niet
Laat je maar niet gek maken.
Publiceer die pb hier maar op het forum.

Weten we meteen wat we aan die persoon hebben, want zo gaan we niet met elkaar om.
Ik noem het achterklap om op deze manier iemand te benaderen.
En het forum verlaten hiervoor,  kom op zeg.



PD06 1994 blauw en XLV750R 1984.
Discussie gesloten.
29 mrt 2015 23:03 #6 door Thinkfuture
Beantwoord door Thinkfuture in topic Jammer, maar zo hoeft het van mij niet
Ik heb nog nooit zo'n pb ontvangen, en ik vind het eerlijk gezegd nogal aanmatigend als iemand zoiets stuurt.

Prima, als je iemand die wild tekeer gaat via een pb iets meldt ipv op het forum publiekelijk iets uit te vechten.
Maar als iemand je vertelt dat je je ergens niet mee moet bemoeien, dan gaat mij dat te ver.
Heb trouwens effe je bijdragen gescand. En zie bijna niets anders dan hulp en goede bijdragen.

Maar Mirko, ik hoop dat de steunberichtjes sterker tellen dan zo'n pb-berichtje. Dus laat je het lekker voorbijgaan, en laat je opfokken. ;)

Marc

ps. Tie-wrap
Een tiewrap (volgens Onze Taal de officiële schrijfwijze) maar ook vaak als tyrap, tie-rap of tie-rib geschreven en genoemd als ladderstrip, kabelbinder, bundelbandje, bindbandje, trekbandje, colsonbandje of sjorbandje, is een type verpakkingsmateriaal, meest als een plastic riempje, dat in het bijzonder bedoeld is voor het snel en eenvoudig aan
Gevonden op nl.wikipedia.org/wiki/Tie-wrap
;D ;D
Discussie gesloten.
29 mrt 2015 23:05 #7 door Thinkfuture
Beantwoord door Thinkfuture in topic Jammer, maar zo hoeft het van mij niet

Laat je maar niet gek maken.
Publiceer die pb hier maar op het forum.

Weten we meteen wat we aan die persoon hebben, want zo gaan we niet met elkaar om.
Ik noem het achterklap om op deze manier iemand te benaderen.
En het forum verlaten hiervoor,  kom op zeg.


Dat was ook het eerste wat ik dacht, maar lijkt me ook niet de juiste weg.
Wel jammer om te horen dat er blijkbaar zulke berichten worden verstuurd.

Marc
Discussie gesloten.
29 mrt 2015 23:14 #8 door Huib@1100
Beantwoord door Huib@1100 in topic Jammer, maar zo hoeft het van mij niet

Allen,

Ik kreeg een pm, waarin mij werd verteld dat ik me volgens een aantal leden te veel met zaken bemoei die niet voor mij bestemd zouden zijn en en vaak het laatste woord wil hebben.

Mirko


Als we al moeten gaan twijfelen of we wel of niet moeten reageren in normaal ABN taalgebruik.. kunnen we de tent net zo goed sluiten. Dan krijg je nooit een interactie omdat men te bang is om te reageren.

Blijven Mirko
Discussie gesloten.
29 mrt 2015 23:53 #9 door Menno
Beantwoord door Menno in topic Jammer, maar zo hoeft het van mij niet
Wat een onzin!


Ik zeg publiceren die pb en dan met pek en veren naar de schrijver.


Dit soort ftratsen zijn de tcn onwaardig! En besef goed: 1 lid is niet de tcn.


Dus: Aan de schandpaal die gast! En jij: BLIJVEN
Discussie gesloten.
29 mrt 2015 23:58 #10 door Paul
Beantwoord door Paul in topic Jammer, maar zo hoeft het van mij niet
ik begrijp het ook niet , heb me hier al wel eens aan iemand geërgerd maar dat ben jij in ieder geval niet ! :o
Discussie gesloten.
30 mrt 2015 00:05 #11 door EelkoL
Beantwoord door EelkoL in topic Jammer, maar zo hoeft het van mij niet
Wat jammer dit!

Laat je er niet door weg jagen, wat een ander doet (pb) moet hij weten, wat jij doet moet jij weten.

Ik zou het een verlies vinden als je je door een eikel via een PB zou laten wegsturen. Kom op zeg!

'99 TA
Discussie gesloten.
30 mrt 2015 00:27 #12 door Waffie
Beantwoord door Waffie in topic Jammer, maar zo hoeft het van mij niet
dag Mirko,

overheen stappen.. als alle shit op mijn rug was blijven plakken ging  ik diep gebukt

gelukkig glijdt het er soepel vanaf.
neem hier een voorbeeld aan.



Discussie gesloten.
30 mrt 2015 00:56 #13 door kees
Beantwoord door kees in topic Jammer, maar zo hoeft het van mij niet

Mirko, voor jou,

Opvallend is dat alle nu geplaatste reacties, en allen van support, van clubleden komen.


Ik wil graag voor wat betreft mijzelf laten weten, dat ik de omgang met elkaar hier sinds ik 'terug' ben, als heel prettig ervaar!

Ik ben geen betalend clublid maar heb ergens gaandeweg hier toch een beetje een 'status aparte' gekregen (ik zit zelfs in de How-To commissie), maar dat komt mede omdat ik een rug heb zoals Waffie zo kleurrijk die van zichzelf omschrijft.

Niemand hier tekort doend, maar neem nou even Waffie. Ik weet waar het over gaat, ben een tijdje aan de zwerf geweest zeg maar, en dan heb ik ineens zelf een vraag. Dus ik log weer in en mail Waffie om advies. We hebben elkaar ooit  ontmoet maar desondanks nooit geknikkerd. Maar dat maakt voor hem niet uit. Zijn advies is solide. Leidt tot succes. Dat zijn de mensen die je zonder aanziens des persoons verder helpen. Knikkeren speelt geen rol. Daar kun je op bouwen!

Ik heb ook al een hoop meegemaakt maar door de jaren heen altijd was er ook support!. Ik overweeg daarom al een poosje om het lidmaatschap te gaan betalen. Voor mijzelf, gewoon, solidariteit terug betuigen.


Je kunt die mail en afzender bekend maken aan Varaderohuibje. Nu we het toch over solide mensen hebben  ;)



Harm
Discussie gesloten.
30 mrt 2015 01:16 #14 door len_tour
Beantwoord door len_tour in topic Jammer, maar zo hoeft het van mij niet
Nah! Klinkt een beetje raar. Blijf gewoon hangen, ik zie het probleem niet.

As `t net kin sa`t it moat, dan moat it mar sa`t it kin!
Discussie gesloten.
30 mrt 2015 07:59 #15 door robgoesdakar
Beantwoord door robgoesdakar in topic Jammer, maar zo hoeft het van mij niet
Huh...
Heel vreemd dat iemand zo'n pm verstuurd.
Vraag me dan ook af wie, en waarom, en belangrijker... uit hoofde van welke functie hij dat roept.
Als hij/zij 'gewoon' lid is, dan zou ik zeggen dat jij je het niet moet (proberen) aan te trekken.
Als je het niet publiekelijk wilt delen, stuur het dan naar de internet-commissie of bestuur om het te beoordelen en eventueel actie te ondernemen.

In theorie is er geen verschil tussen theorie en praktijk. In de praktijk wel.

Bijlage:


Meer dan alleen banden ;)
Discussie gesloten.
30 mrt 2015 09:16 #16 door Oldtimer
Beantwoord door Oldtimer in topic Jammer, maar zo hoeft het van mij niet
Intussen is mij een en ander bekend en ik verzoek beide partijen bij deze om de discussie om te zetten in persoonlijke mail.
Het gaat hier niet om een groep, maar om een individuele actie van een van de leden tegen een van de leden.
Laten we het forum gebruiken waar het voor bedoeld is.

Wanneer ik voor de heren in kwestie iets kan betekenen dan graag via een persoonlijke mail.


PD06 1994 blauw en XLV750R 1984.
Discussie gesloten.
30 mrt 2015 10:42 #17 door Mirko
Beantwoord door Mirko in topic Jammer, maar zo hoeft het van mij niet
Bedankt voor jullie positieve reacties.

Laten we, zoals Marien aangeeft het forum gebruiken, waarvoor het is. Ik weet niet wie dat kan, maar sluit dit bericht maar dan. 

Ik heb geen behoefte om de afzender van de pb publiek te maken. Ben zeker niet boos, maar was erg teleurgesteld.

Ik neem binnenkort nog wel contact met hem op via een pb en dan komen we er vast wel uit
   

2x Transalp XL 600
Yamaha XJR 1300
Discussie gesloten.
30 mrt 2015 11:29 #18 door Arjen
Beantwoord door Arjen in topic Jammer, maar zo hoeft het van mij niet
Zo, je kijkt even niet en meteen een fittie  ;D

Even serieus, het is goed om te horen dat jullie eruit gaan komen samen. Zo hoort het ook. Wat dat betreft is het nét of er op ons forum echte mensen zitten. Die iets vinden, hun mening uitspreken en soms iets doms doen. Shit happens. Laat je niet gek maken, lekker blijven plakken Mirko.

Net als Marien: laat het weten als ik iets kan betekenen.

Voor de mensen die zich storen aan gedrag van anderen op dit forum: bij ieder berichtje heb je de mogelijkheid om deze te rapporteren aan een modje. Overweeg het gerust om die optie te gebruiken :)

Op verzoek van Mirko sluit ik bij deze het draadje. Reacties en vragen graag per PM of mail.

“Never Stop Exploring”
Discussie gesloten.
Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.136 seconden