Mirko, voor jou,
Opvallend is dat alle nu geplaatste reacties, en allen van support, van clubleden komen.
Ik wil graag voor wat betreft mijzelf laten weten, dat ik de omgang met elkaar hier sinds ik 'terug' ben, als heel prettig ervaar!
Ik ben geen betalend clublid maar heb ergens gaandeweg hier toch een beetje een 'status aparte' gekregen (ik zit zelfs in de How-To commissie), maar dat komt mede omdat ik een rug heb zoals Waffie zo kleurrijk die van zichzelf omschrijft.
Niemand hier tekort doend, maar neem nou even Waffie. Ik weet waar het over gaat, ben een tijdje aan de zwerf geweest zeg maar, en dan heb ik ineens zelf een vraag. Dus ik log weer in en mail Waffie om advies. We hebben elkaar ooit ontmoet maar desondanks nooit geknikkerd. Maar dat maakt voor hem niet uit. Zijn advies is solide. Leidt tot succes. Dat zijn de mensen die je zonder aanziens des persoons verder helpen. Knikkeren speelt geen rol. Daar kun je op bouwen!
Ik heb ook al een hoop meegemaakt maar door de jaren heen altijd was er ook support!. Ik overweeg daarom al een poosje om het lidmaatschap te gaan betalen. Voor mijzelf, gewoon, solidariteit terug betuigen.
Je kunt die mail en afzender bekend maken aan Varaderohuibje. Nu we het toch over solide mensen hebben
Harm