ahh wat ruk, meteen 300,- euro duurder... Ik hoop dat zij die koffers nog wel zelf leveren...
FF inhaken (en yep, ik ben die Nederlandse importeur), want hier wordt iets verteld wat niet klopt.
Life030, ik weet niet precies hoe je aan die €300,- verschil komt, maar voor jou (en de rest) even een rekensommetje, met als 'willekeurig' voorbeeld een TA-650 (XL-650V, RD-11):
Prijzen Roemenië:
39 liter koffers aluminium € 320,-
Isolatie € 15,-
Easy Fix bevestigingssysteem € 45,-
Kofferrek € 88,-
Verzendkosten
€ 40,-*
Totaal
€ 508,-
Prijs Nederland:
Set als boven, thuis geleverd:
€ 599,-
Inderdaad; nog steeds ietsie duurder, maar bij lange na geen €300,-. En (beperkt) uit voorraad leverbaar, dus vandaag bestellen, morgen in huis en overmorgen het avontuur tegemoet.
Ik had graag melding gemaakt van de start hier in Nederland op het forum, maar bepaalde forumregels (en mijn gebrek aan een TA of sponsorgelden) laten dit helaas niet toe. Ik ga nu dus ook geen reclame maken of de website & facebookpage promoten (jullie zijn slim genoeg deze zelf te vinden), maar hier moest ik toch ff op reageren.
Groet met de linker hand,
Anton
* Dit bedrag is voor 1 item van toepassing, een complete set zoals hier beschreven zal hoogstwaarschijnlijk het dubbele kosten om thuis afgeleverd te worden. Je kunt er ook voor kiezen om je bestelling uit Roemenië bij een depot ergens in Amsterdan op te pikken ('gaat dan mee met een touring-bus), en is dan wel weer rond de vier tientjes.