Heavey Duty koffers en rek

08 apr 2015 10:01 #1 door Adventure
Heavey Duty koffers en rek werd gestart door Adventure
hallo transalpers,

Heb gelezen over de Heavey Duty koffers uit Roemenië , wat zijn inmiddels de ervaringen met deze set??

Zijn er nog weleens gezamenlijke inkoopacties?

Adventureman (sinds kort in het bezit van een ex overheid en wil ;m reis klaar maken) wil volgend jaar naar de kaap via de Noorse fjorden)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 apr 2015 12:00 #2 door The Headless Horseman
Beantwoord door The Headless Horseman in topic Heavey Duty koffers en rek
Er is inmiddels een importeur voor NL las ik  :): heavyduties.nl

TA 650 ‘90 / TA 600 ‘92 / XRV 650 ‘88 / R80G/S ‘85 / G310GS ‘17

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 mei 2015 14:22 #3 door life030
Beantwoord door life030 in topic Heavey Duty koffers en rek
ahh wat ruk, meteen 300,- euro duurder... Ik hoop dat zij die koffers nog wel zelf leveren...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 mei 2015 18:17 #4 door mickey
Beantwoord door mickey in topic Heavey Duty koffers en rek
Ik heb een custommade topkoffer in bestelling, welke ik deze week verwacht via Roemenie, maar die was al besteld voordat de nederlandse dealer er was.
Ik vind ook dat er een te groot prijsverschil tussen roemenie en Nederland is.

Als het nog lukt via Roemenie, moet je wel veel geduld hebben, ik ben begin februari in contact gekomen met Alex van Heavy Duties Roemenie en een topkoffer op maat besteld. Hij vertelde me dat het erg druk is en dat het wel 6 weken kon duren, maar dat zijn er nogal wat meer geworden omdat ik ook meteen een bevestigingssyteem wilde, wat ze toen nog niet hadden. Mij maakte dat toen niet veel uit, omdat ik mijn motor toch nog niet klaar had. Als het goed is krijg ik deze week mijn topkoffer binnen.
Ik zal wat foto's plaatsen als deze binnen is.

groeten Mickey

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 mei 2015 15:14 #5 door PimW
Beantwoord door PimW in topic Heavey Duty koffers en rek
Klinkt als tijd voor een clubactie koffersysteem.  >:D

Na de zomer dan ;D

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 mei 2015 16:14 #6 door Ralpie
Beantwoord door Ralpie in topic Heavey Duty koffers en rek
De NL dealer kan ook de middenbok en valbeugels regelen.

Als het op voorraad is, levering begin mei.
Niet op voorraad, levering half juni.

Voor de prijzen kun je het beste zelf een mailtje sturen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 mei 2015 20:19 #7 door mickey
Beantwoord door mickey in topic Heavey Duty koffers en rek
Ik heb vandaag weer even contact gehad met Alex van Heavy Duties Roemenie. Het is momenteel erg druk en ze lopen nogal achter met de leveringen. dus als je haast hebt met je koffersysteem kun je beter bij de nederlandse dealer bestellen. mocht je geen haast hebben dan is bestellen in roemenie degoedkoopste optie, hou er wel rekening mee dat er nog ongeveer 38 euro verzendkosten bij komt, als je het althans thuis geleverd wil hebben.
Als het goed is wordt mijn topkoffer morgen geleverd..... ik ben benieuwd....
groeten uit de Kempen
Mickey

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 mei 2015 10:33 #8 door Bugeater
Beantwoord door Bugeater in topic Heavey Duty koffers en rek

ahh wat ruk, meteen 300,- euro duurder... Ik hoop dat zij die koffers nog wel zelf leveren...


FF inhaken (en yep, ik ben die Nederlandse importeur), want hier wordt iets verteld wat niet klopt.

Life030, ik weet niet precies hoe je aan die €300,- verschil komt, maar voor jou (en de rest) even een rekensommetje, met als 'willekeurig' voorbeeld een TA-650 (XL-650V, RD-11):

Prijzen Roemenië:
39 liter koffers aluminium          € 320,-
Isolatie                                      €  15,-
Easy Fix bevestigingssysteem  €  45,-
Kofferrek                                    €  88,-
Verzendkosten                          €  40,-*
Totaal                                        € 508,-

Prijs Nederland:
Set als boven, thuis geleverd: € 599,-

Inderdaad; nog steeds ietsie duurder, maar bij lange na geen €300,-. En (beperkt) uit voorraad leverbaar, dus vandaag bestellen, morgen in huis en overmorgen het avontuur tegemoet.

Ik had graag melding gemaakt van de start hier in Nederland op het forum, maar bepaalde forumregels (en mijn gebrek aan een TA of sponsorgelden) laten dit helaas niet toe. Ik ga nu dus ook geen reclame maken of de website & facebookpage promoten (jullie zijn slim genoeg deze zelf te vinden), maar hier moest ik toch ff op reageren.

Groet met de linker hand,

Anton

* Dit bedrag is voor 1 item van toepassing, een complete set zoals hier beschreven zal hoogstwaarschijnlijk het dubbele kosten om thuis afgeleverd te worden. Je kunt er ook voor kiezen om je bestelling uit Roemenië bij een depot ergens in Amsterdan op te pikken ('gaat dan mee met een touring-bus), en is dan wel weer rond de vier tientjes.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.093 seconden