- Berichten: 438
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Niet zo'n mooi verhaal Daan. :-\
Hoop dat het verder goed gaat met hem.
En over dat off road rijden over zandpadjes hebben we wel ongeveer dezelfde gedachte dus.
Ik zal zien of ik nog een bodyprotector kan scoren.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
In grote lijnen met Rob hierboven eensch
Maar ik blijf toch eigenlijk wel van mening dat je all-road ritjes, zoals door de TCN georganiseerd worden, gewoon met je normale motorkleding moet kunnen doen!
De állerbeste protectie zit trouwens in je rechterhand
Word niet overmoedig. Pas je tempo aan aan je eigen vaardigheden en niet aan degene die voor je rijd. Een beheersbare snelheid zorgt er voor dat je de wielen onder houd en mócht je toch een x vallen doet het ook minder pijn
Uit ervaring weet ik dat het vanaf een kilometertje of 40/u au gaat doen, waarmee ik niet wil zeggen dat je nooit harder moet of kunt gaan, maar met ónder je grens blijven houd je de boel onder controle en meestal overeind
Grtz,
René
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.