Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Als je nou gewoon je excuses voor de overlast aanbiedt Oldie
op die manier als een tolweggetje
En al die toeristen komen via mijn omgeving jouw kant op.wij zitten hier in zeeland aan de kust iedere zomer maanden achter elkaar met een miljoen toeristen (10 miljoen overnachtingen :) , leuk voor de economie, maar op de weg is het horror.
En daar heb je wel een heel valide punt. Er zijn heel wat mensen die op een dergelijke plek gaan wonen, omdat ze dat mooi vinden. Dat is soms heel begrijpelijk, maar hou er rekening mee dat ook anderen het een mooie plek kunnen vinden en je dus dagjes-mensen ziet. Dat kun je van te voren vaak bedenken, tenzij je er al zeker 40 jaar woont, of de situatie in eens volledig veranderd. Ik vind dat het zelfde als een woning kopen vlak bij een burger of militair vliegveld en dan minstens 10 keer per week klagen over geluidsoverlast door vliegtuigen. Dat had je ook van te voren kunnen bedenken, tenzij ze inderdaad dat vliegveld pas in je achtertuin gelegd hebben.
Je vindt dat je netjes rijdt...Binnen de bebouwde kom 40 en daar waar 80 toegestaan is 60??Eens. Ik woon in Rotterdam en ga ook niet klagen over de dronken studenten 's nachts, de sirenes door de straat of huftergedrag van 16-jarigen op scooters... Het hoort er gewoon allemaal een beetje bij. Ook op de dijk een keer net te hard, dat heeft iedereen wel eens gedaan! Over het algemeen vind ik dat ik erg netjes rijdt. Binnen bebouwde kom niet boven de 40 en daarbuiten vaker rond de 60 dan rond de 80... Ik ben dan ook het type motorrijder waar zijn vrienden vaak even op moet wachten omdat zij het gas open trekken.
Je vindt dat je netjes rijdt...Binnen de bebouwde kom 40 en daar waar 80 toegestaan is 60??
Dit is gewoon heel erg irritant voor andere weggebruikers, hoe 'hard' ga je rijden als je bejaard bent?
Over het algemeen vind ik dat ik erg netjes rijdt. Binnen bebouwde kom niet boven de 40 en daarbuiten vaker rond de 60 dan rond de 80... Ik ben dan ook het type motorrijder waar zijn vrienden vaak even op moet wachten omdat zij het gas open trekken.