Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
goed gebruikt?.
op zich is een jaarlijkse technische (veiligheids) keuring niet slecht.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Kan me idd voorstellen dat de wenkbrauwen effe omhoog gaan als je dit tegenkomt ja :
Maar een jaarlijkse APK kan dit ook niet voorkomen natuurlijk, als je er tussen de keuringen door nooit naar kijkt of laat kijken, kan dit nog steeds gebeuren
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Je hebt een beetje een punt. Ik rek de regels ook wel eens op maar ik heb geen zin in een dure keuring terwijl ik voor iedere langere trip mijn remblokjes ed controleer (eventueel neem ik nieuwe mee en check ze ook onderweg), inschat of mijn banden het redden, spaken controleren etc. Dat ik weet dat het balhoofd van de TA aangepakt moet worden, de snelheidsindex van de banden niet helemaal juist is enzz. vindt ik mijn eigen verantwoordelijkheid. Ik weet dat ik de eerste ben die ze van de weg plukken wanneer ze meer gaan controleren.Sorrie Lennert, dat laatste vind ik toch wat hypocriet.
Mensen, in de hele wereld is er van alles mis en veel is voor verbetering vatbaar, maar probeer niet Roomser dan de paus te zijn.
Bromt
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Want ook als club mogen we best verantwoordelijkheid nemen
Het is gratis dus geld kan geen argument zijn.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Je hebt een beetje een punt. Ik rek de regels ook wel eens op maar ik heb geen zin in een dure keuring terwijl ik voor iedere langere trip mijn remblokjes ed ...... Dat ik weet dat het balhoofd van de TA aangepakt moet worden, de snelheidsindex van de banden niet helemaal juist is enzz. vindt ik mijn eigen verantwoordelijkheid. .......... Roomser dan de Paus? Neh, maar ik heb liever dat de petten controleren op echt gevaarlijke dingen dan een beetje langs een rustige A6 lopen te flitsen. Ik zie dan ook liever voorlichting dan repressie of verplichte keuringen waarvan het nut twijfelachtig is.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Het probleem is groter dan we met regels op kunnen lossen. Ik ga bv niet harder dan 110 op Mefo stonemasters terwijl ze index R hebben (170). Er blijven mensen die niet nadenken en symboolpolitiek gaat dat niet oplossen. Denken dat je op winterbanden door kunt blijven gassen terwijl het echt glad is bv. Denken dat een bestuurder van een bestelbus door blik kan kijken oid.Kijk dit is nu precies het probleem > 'Velen' vinden dat iets wel eigen verantwoordelijkheid is en ......
Eerst een ander aanpakken dan pas ..........
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.