- Berichten: 24
@Sanderrr een Sony HDR-AS50. Full HD (geen 4k, dat was nog een beetje te prijzig) met steadyshot.
Ik doe niks aan beeldbewerking maar er moet wel voldoende zonlicht zijn voor scherp beeld.
Zodra ik een beetje centen verdien met dat kanaal komt er wel een keer een 4k camera en schaf ik een betere headset aan (voor betere audio opnames).
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Heb ik ooooooit, lang geleden, wel eens geregeld
Was op Zandvoort. Knieën kwamen niet aan de grond, maar de onderkuip wél, in de Tarzanbocht.
Niet bij mij overigens, maar wel bij een wat corpulenter mede-clublid. Was voor mij iedere keer de gelegenheid hem buitenom in te halen ;D
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Och, bij jou gaat met enige regelmaat toch álles aan de grond Peter ;D
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Geen idee Pedro, maar wel leuk je hier te treffen. Volg je al vanaf het begin van je "make alp great again" project. Veelal prachtig om te zien, soms ook tenenkrommend als je weer met een hand een slijptol vast hebt en in je andere hand het werkstuk. Brrrr. Veel plezier in Zuid-Amerika, ik blijf je volgen!Heb nu een Renthal crossstuur, bijna kaarsrecht, wereld van verschil met oem Alp. Kan iemand mij vertellen of dat beter of slechter is voor counter sturen?
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Om het te oefenen raad ik aan om als volgende band aan Anakee III te nemen. Een gevonden in Mongolië met nog zeker 50% rubber, 140mm wijd, paste net, en tot het canvas gereden in Japan. Kwam continu met de kisten aan de grond en had zoveel vertrouwen in die band. Dat was echt tof om het counter sturen meer onder de knie te krijgen. Gravel kunnen ze ook nog aan 85/15. Nog genoeg te leren maar ben altijd wel onder de indruk geweest van hoe diep je kan gaan met Alp. Echter het meest genieten met deze techniek is tijdens het off-roaden en dan ook de bocht uitkijken zonder je te veel druk te maken over de ondergrond. Laatstgenoemde is al op zichzelf een proces en vergt tijd. Heb ook maar sporadisch in de flow gezeten waarin het vanzelf ging. Een van die keren heb toen ook een kist eraf gereden tegen een rots omdat ik ineens veel lager door de bocht kwam. Dikke +1 voor soft panniers toen. Hier in zuid Amerika wil ik het goed onder de knie krijgen. Zou ook willen powersliden maar dat kan ik nog voor geen meter. Betere voorvork staat alsmede hierdoor hoog op de verlanglijst, echter centen.
Heb ook een paar keer achterop gereden bij een gast met een Repsol Honda. Rijdt altijd op racebanden en gaat consequent als een malle door de bocht. Ongelofelijk, hoe die machines zijn gemaakt om door de bocht te duwen. Puur counter steer dat. Ben overigens als rijder geen fan van achterop zitten dan.
Goed punt van Derofun. Wanneer je in een bocht in de problemen komt meteen de bocht uit kijken en tegen sturen. Nog steeds mee bezig om daar beter in te worden. Mijn eerste crash kwam door te hard een bocht in te komen en vervolgens niet de bocht uit te kijken en tegen sturen. 'Target fixation', alleen nog letten op wat op je af komt, remmen in een rechte lijn en daar lig je dan. Glad asfalt ook op een oude bergweg in Albanie. Had denk ik voorkomen kunnen worden. Het moet een reflex worden.
Heb nu een Renthal crossstuur, bijna kaarsrecht, wereld van verschil met oem Alp. Kan iemand mij vertellen of dat beter of slechter is voor counter sturen?
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Geen idee Pedro, maar wel leuk je hier te treffen. Volg je al vanaf het begin van je "make alp great again" project. Veelal prachtig om te zien, soms ook tenenkrommend als je weer met een hand een slijptol vast hebt en in je andere hand het werkstuk. Brrrr. Veel plezier in Zuid-Amerika, ik blijf je volgen!
Hey Pedro! The Rolling Dutchman hiero . Leuk je hier te zien!
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Wat ik nog mis in het countersteer verhaal is dat als je dit doet je met de tegenovergestelde knie contact zoekt met je tank en daar licht tegenaan drukt.
Het helpt oa voor een stabieler gevoel bij het countersteeren.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
;D
Die (pizza) bezorgers wel eens zien rijden? Met losse beentjes en als nog ff kan met 'n gestrekt been een bocht in...
Kan nog wat worden als die straks voor de motor gaan ;D
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.