- Berichten: 22
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Hoe dan ook, in de Schuberth manual staat dat het niet de bedoeling is om te rijden met opgeklapt kingedeelte.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Ik zou zeker eens kijken voor de nieuwe systeemhelm van Shoei. Heeft nu ook een ingebouwd zonnevizier en meer verbeteringen.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Systeemhelm met opgeklapt gedeelte is minder veilig dan een jet helm, het opgeklapte gedeelte werkt als een hefboom bij valpartij. Bovendien is zo'n systeem helm veel zwaarder dan een jet helm dus meer belasting op je nek
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Ieder zijn ding, maar voor mij is gewoon iedere Jethelm gevaarlijk dan een systeemhelm of vaste integraalhelm door het ontbreken van een kinstuk. Daarom zal ik persoonlijk nooit een Jethelm kopen.Voor een normale systeemhelm geldt dat inderdaad, voor de Shark Evoline helmen niet. Daar klapt het kaakdeel helemaal naar achteren en zit de helm in balans op je hoofd.
Voor mij is het de ideale helm.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Dat risico accepteer ik dan weer welmaar je koopt wel een africa twin ipv een volvo
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Ieder zijn ding, maar voor mij is gewoon iedere Jethelm gevaarlijk dan een systeemhelm of vaste integraalhelm door het ontbreken van een kinstuk. Daarom zal ik persoonlijk nooit een Jethelm kopen.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Tijdens een crash is het moment dat je de helm het hardst nodig hebt. Op het moment van impact komt er enorm veel druk op de helmschaal te staan, die op zijn beurt de krachten absorbeert en niet doorgeeft aan het menselijk hoofd dat er in verstopt zit. Maar als de helm niet naadloos aansluit kan deze tijdens de enorme druk van de impact gaan schuiven en/of zelfs worden afgerukt. En als dat gebeurt, kan helm zijn werk niet meer optimaal uitoefenen. Rijden met een helm met de juiste pasvorm, is dus net zo belangrijk als het überhaupt dragen van een helm.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Omdat niemand het nog uitdrukkelijk heeft geschreven:
Kortom, de hoogste prioriteit zou dus niet moeten liggen bij kleur, merk of features. De hoogste prioriteit moet de pasvorm zijn.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.