Lidmaatschap TCN zonder Clubmotor?

17 mrt 2020 16:17 #1 door Trigger
Lidmaatschap TCN zonder Clubmotor? werd gestart door Trigger
Lieve mensen,

3+ jaar tevreden betalend lid geweest van de club, maar sinds gisteren ben ik Transalp-loos. Deze is naar een nieuw baasje gegaan die haar uitsluitend gaat inzetten voor hetgeen ik al die jaren naartoe gebouwd heb: Offroad rijden. De vervangende motorfietsen (ik splits offroad en road vanaf nu tussen twee andere motoren) zijn beide Honda, maar geen van beide een 'clubmotor'.

Aangezien de discussie al vaak gevoerd is en ik die dus niet opnieuw ga openen, eindigt hier dus mijn lidmaatschap. Geen idee hoe ik het officieel moet opzeggen, maar wel de vraag hoe dit zit met het 'resterende' lidmaatschapsgeld? Ik hoef het niet terug, dus mocht er een vorm van restitutie bestaan mogen jullie het in de kas houden of aan een goed doel overmaken.

Rest mij jullie te bedanken voor alle ritten, tips en bijeenkomsten :). Heb het leuk gevonden en zou uiteraard nog graag eens meegaan indien dit een optie is.
Ik zal forumlid blijven en kan dus af en toe in de gaten houden of er wat leuks voorbij komt.

groeten,

Trigger

Honda NC700Xa - Honda CB500 PC32A

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 mrt 2020 17:02 #2 door Oldtimer
Beantwoord door Oldtimer in topic Lidmaatschap TCN zonder Clubmotor?
Het ga je goed Sven. Wees maar niet bang. We vergeten je echt niet😉

PD06 1994 blauw en XLV750R 1984.

17 mrt 2020 18:34 #3 door Grubeater
Beantwoord door Grubeater in topic Lidmaatschap TCN zonder Clubmotor?
Het staat gewoon op de website .

Het lidmaatschapsjaar is gelijk aan het kalenderjaar. Opzeggen kan jaarlijks tot 1 december door een e-mail te sturen naar leden@transalpclub.nl met daarin je lidnummer en de boodschap dat je je lidmaatschap op wilt zeggen. Je krijgt van ons altijd een bevestiging van je opzegging.

We zien elkaar ergens anders nog geregeld online. ;)

She asked me to tell her three words every girl wants to hear, so I whispered: "I Ride Honda".

17 mrt 2020 19:08 #4 door Timy
Beantwoord door Timy in topic Lidmaatschap TCN zonder Clubmotor?
Tot ziens op het forum! En waarschijnlijk ook wel in de club :P
Ervaring leert dat fanatieke leden zoals jij de kriebels weer gaan krijgen op termijn. En dan..van harte welkom natuurlijk!

In de tussentijd zie ik je ook op de MF voorbij komen natuurlijk :lol:

Liberté - Egalité - Fraternité

17 mrt 2020 20:38 #5 door Trigger
Beantwoord door Trigger in topic Lidmaatschap TCN zonder Clubmotor?
Oh ik ga door met offroad rijden, maar dan met de XR600R :) die zal dus ook uitgebouwd worden voor bagage, grotere tank etc.

Honda NC700Xa - Honda CB500 PC32A

17 mrt 2020 21:07 #6 door Hans van der Made
Beantwoord door Hans van der Made in topic Lidmaatschap TCN zonder Clubmotor?
Andere clubs hebben hiervoor het donateurschap, iets dat ik wel in de statuten zie maar verder nergens. Het kwam in forumdiscussies aan bod, de meeste al wat jaren terug, maar ik krijg niet helder welke overwegingen de club hierin heeft. Weet iemand meer?

XL600VT PD06A PB-257M

19 mrt 2020 09:03 #7 door MichielK71
Beantwoord door MichielK71 in topic Lidmaatschap TCN zonder Clubmotor?
Je zou in ieder geval met een rit meekunnen als introducee ;) En met een NC rijdt je nog steeds een Honda.

Transalp XL700A

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.082 seconden