Nieuwe kleur Transalp XL700V - 2010

10 nov 2009 07:52 #1 door Two Plugs
Nieuwe kleur Transalp XL700V - 2010 werd gestart door Two Plugs
Bewust onder 'Algemeen' geplaatst; helaas niet met goudkleurige velgen...  ::)


Two Plugs AKA Bernard
Look who's back ;)

Varadero International FB group
m.facebook.com/groups/1467408023517180

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 nov 2009 08:49 #2 door Pim
Beantwoord door Pim in topic Nieuwe kleur Transalp XL700V - 2010
Erg gaaf zeg!

TA - 1998 (GIVI beugels / Acerbis Handkappen / MRA Tourscherm)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 nov 2009 11:42 #3 door Hotel 317
Beantwoord door Hotel 317 in topic Nieuwe kleur Transalp XL700V - 2010
Sexy kleur! ´k heb de blauwe echt mooi gevonden maar deze mag er zeker ook zijn  :).

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 nov 2009 15:56 #4 door TWIN_HILL
Beantwoord door TWIN_HILL in topic Nieuwe kleur Transalp XL700V - 2010
Kleur ziet er leuk uit..... model...... tja....laaten ze nu eens kijken wat men van een all-road verwacht. Persoonlijk vind het een sukkelig model.....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 nov 2009 22:59 #5 door kees
Beantwoord door kees in topic Nieuwe kleur Transalp XL700V - 2010
Ja oke maar je moet de dingen ook in de juiste tijd zetten: Wij kijken allemaal nog naar de (Dakar)mode van 20 jaar geleden en vinden dat hij dááraan moet voldoen.

Honda-design today doet denken aan de moderne SUV, met maar 2 wielen..

Persoonlijk vind ik de lijnen van mn CB500Four uit 72 ook vele malen mooier dan de allelaatste CBR..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 nov 2009 23:26 #6 door TWIN_HILL
Beantwoord door TWIN_HILL in topic Nieuwe kleur Transalp XL700V - 2010
Daar heb je gedeeltelijk gelijk in Brombeer, in de praktijk verkoop het echter wel beter die PD look. Al moet ik zeggen dat de fiets uitbouwen tot een tourbeest (koffers bescherming e.d.) ook bijdragen tot de identiteit.
De Nieuwe Honda's lenen zich er gewoon niet voor....maar dat uiteraard een persoonlijke mening.... als zie je bij de verkoopcijfers duidelijk wat wel verkoopt... :-[

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 nov 2009 08:00 #7 door Two Plugs
Beantwoord door Two Plugs in topic Nieuwe kleur Transalp XL700V - 2010

Daar heb je gedeeltelijk gelijk in Brombeer, in de praktijk verkoop het echter wel beter die PD look. Al moet ik zeggen dat de fiets uitbouwen tot een tourbeest (koffers bescherming e.d.) ook bijdragen tot de identiteit.
De Nieuwe Honda's lenen zich er gewoon niet voor....maar dat uiteraard een persoonlijke mening.... als zie je bij de verkoopcijfers duidelijk wat wel verkoopt... :-[


Wat beter verkoopt is de Suzuki V-strom 650 die de verkoopstatistieken in de klasse waar ook de Alp in valt al jaren de leiding heeft... Ten opzichte van de Alp kun je de V-strom los van de rijkwaliteiten moeilijk een hoog 'P-D' gehalte aanmeten. De Soez is zowaar nóg meer weggericht dan de Alp! Dus over verkoopcijfers...

In de klasse van bijvoorbeeld de GS en de LC8 ontbreekt Honda. De Varadero is toch méér weg-gericht (idd, een hoog SUV gehalte, nix mis mee) en is qua prijsstelling ook véél gunstiger geprijst. En hoezeer ik ook de Varadero (heb leren) waardeer: in vergelijk met de concurrentie is het gewoon een achterhaalt concept...  :-\
Eerlijk is eerlijk.

Waarbij overigens wel de vermelding dat juist in de klasse van de zware allroads de GS marktleider is... Dat diezelfde GS overigens ook de garantiestatistieken aanvoert, daar hoor je niemand over...  ;D Gevoelsmatig denk ik dat iemand die een slordige 17.000-18.000 Euri uitgeeft aan een nieuwe motorfiets, niet wakker ligt van het feit dat 'ie zijn motorfiets naar de (dure) erkende merkdealer brengt voor onderhoud...  ::)

Keerzijde: Voor een complete Dero betaal je toch al snel 3.000 tot 4.000 Euri minder als voor een vergelijkbaar uitgeruste GS of LC8. Het gekke is (terug naar de Alp 700) dat juist die Suzuki Vstrom (n.b. als je het over een 'oud' concept hebt!) en ook een outsider als de Kawasaki Versys niet alleen gunstiger geprijst zijn, maar ook nog eens de loef afsteken met betere rij-eigenschappen en een (veel!) gunstiger brandstofverbruik (en dus: grotere actieradius omdat ook de tankinhoud groter is).


Two Plugs AKA Bernard
Look who's back ;)

Varadero International FB group
m.facebook.com/groups/1467408023517180

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 nov 2009 10:44 #8 door Gijs
Beantwoord door Gijs in topic Nieuwe kleur Transalp XL700V - 2010
Ookal heeft een aap een gouden ring...

Grapjeeee

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 nov 2009 13:09 #9 door Two Plugs
Beantwoord door Two Plugs in topic Nieuwe kleur Transalp XL700V - 2010

Ookal heeft een aap een gouden ring...

Grapjeeee


Het is toch geen ekster? Alles wat blinkt...  ;D ;)

Two Plugs AKA Bernard
Look who's back ;)

Varadero International FB group
m.facebook.com/groups/1467408023517180

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 nov 2009 14:21 #10 door TWIN_HILL
Beantwoord door TWIN_HILL in topic Nieuwe kleur Transalp XL700V - 2010

Wat beter verkoopt is de Suzuki V-strom 650 die de verkoopstatistieken in de klasse waar ook de Alp in valt al jaren de leiding heeft... Ten opzichte van de Alp kun je de V-strom los van de rijkwaliteiten moeilijk een hoog 'P-D' gehalte aanmeten. De Soez is zowaar nóg meer weggericht dan de Alp! Dus over verkoopcijfers...

In de klasse van bijvoorbeeld de GS en de LC8 ontbreekt Honda. De Varadero is toch méér weg-gericht (idd, een hoog SUV gehalte, nix mis mee) en is qua prijsstelling ook véél gunstiger geprijst. En hoezeer ik ook de Varadero (heb leren) waardeer: in vergelijk met de concurrentie is het gewoon een achterhaalt concept...  :-\
Eerlijk is eerlijk.

Waarbij overigens wel de vermelding dat juist in de klasse van de zware allroads de GS marktleider is... Dat diezelfde GS overigens ook de garantiestatistieken aanvoert, daar hoor je niemand over...  ;D Gevoelsmatig denk ik dat iemand die een slordige 17.000-18.000 Euri uitgeeft aan een nieuwe motorfiets, niet wakker ligt van het feit dat 'ie zijn motorfiets naar de (dure) erkende merkdealer brengt voor onderhoud...  ::)

Keerzijde: Voor een complete Dero betaal je toch al snel 3.000 tot 4.000 Euri minder als voor een vergelijkbaar uitgeruste GS of LC8. Het gekke is (terug naar de Alp 700) dat juist die Suzuki Vstrom (n.b. als je het over een 'oud' concept hebt!) en ook een outsider als de Kawasaki Versys niet alleen gunstiger geprijst zijn, maar ook nog eens de loef afsteken met betere rij-eigenschappen en een (veel!) gunstiger brandstofverbruik (en dus: grotere actieradius omdat ook de tankinhoud groter is).


Ik zal (een) van de laatste zijn om afbreuk te doen aan de kwaliteit van de Honda. Misschien ben ik gekleurd door mijn directe omgeving welke allen (en 1 V-strom) naar BMW zijn overgestapt..... argument....uiterlijk.

Nogmaals het is persoonlijk maar de koers van Honda treft mij niet als avontuurlijk.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 dec 2009 22:10 #11 door Miquel
Beantwoord door Miquel in topic Nieuwe kleur Transalp XL700V - 2010
Ik ben echt benieuwd naar de nieuw Yamaha super-tenere :-X :-X
www.yamaha-motor-europe.com/super-tenere/

Miquel was TWINDRIVER
Lid vanaf 2005 tot 2015



Transalp 600

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.208 seconden