Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Daar heb je gedeeltelijk gelijk in Brombeer, in de praktijk verkoop het echter wel beter die PD look. Al moet ik zeggen dat de fiets uitbouwen tot een tourbeest (koffers bescherming e.d.) ook bijdragen tot de identiteit.
De Nieuwe Honda's lenen zich er gewoon niet voor....maar dat uiteraard een persoonlijke mening.... als zie je bij de verkoopcijfers duidelijk wat wel verkoopt... :-[
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Ookal heeft een aap een gouden ring...
Grapjeeee
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Wat beter verkoopt is de Suzuki V-strom 650 die de verkoopstatistieken in de klasse waar ook de Alp in valt al jaren de leiding heeft... Ten opzichte van de Alp kun je de V-strom los van de rijkwaliteiten moeilijk een hoog 'P-D' gehalte aanmeten. De Soez is zowaar nóg meer weggericht dan de Alp! Dus over verkoopcijfers...
In de klasse van bijvoorbeeld de GS en de LC8 ontbreekt Honda. De Varadero is toch méér weg-gericht (idd, een hoog SUV gehalte, nix mis mee) en is qua prijsstelling ook véél gunstiger geprijst. En hoezeer ik ook de Varadero (heb leren) waardeer: in vergelijk met de concurrentie is het gewoon een achterhaalt concept... :-\
Eerlijk is eerlijk.
Waarbij overigens wel de vermelding dat juist in de klasse van de zware allroads de GS marktleider is... Dat diezelfde GS overigens ook de garantiestatistieken aanvoert, daar hoor je niemand over... ;D Gevoelsmatig denk ik dat iemand die een slordige 17.000-18.000 Euri uitgeeft aan een nieuwe motorfiets, niet wakker ligt van het feit dat 'ie zijn motorfiets naar de (dure) erkende merkdealer brengt voor onderhoud... :
Keerzijde: Voor een complete Dero betaal je toch al snel 3.000 tot 4.000 Euri minder als voor een vergelijkbaar uitgeruste GS of LC8. Het gekke is (terug naar de Alp 700) dat juist die Suzuki Vstrom (n.b. als je het over een 'oud' concept hebt!) en ook een outsider als de Kawasaki Versys niet alleen gunstiger geprijst zijn, maar ook nog eens de loef afsteken met betere rij-eigenschappen en een (veel!) gunstiger brandstofverbruik (en dus: grotere actieradius omdat ook de tankinhoud groter is).
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.