Petitie tegen afsluiten dijken

25 aug 2020 18:04 #1 door Garfield
Petitie tegen afsluiten dijken werd gestart door Garfield
De MAG is een petitie begonnen tegen het afsluiten van dijken.

Ik heb 'm net ondertekend.

Wellicht iets voor jullie om dit ook te ondersteunen door te tekenen en verder te delen ?

motorrijdersvrijheid.petities.nl/

Wij
Nederlandse motorrijders



constateren
Dat motorrijders worden afgerekend op het gedrag van een kleine groep.
Dat het ontbreekt aan lokale, regionale en overheidsmaatregelen om de ervaren overlast in te dammen (weginrichting, voorlichting, handhaving).
Dat motorrijders door dreigende en reeds uitgevoerde wegafsluitingen ernstig in hun vrijheid belemmerd worden.


en verzoeken
Om snelheidsbeperkende maatregelen op zogenaamde zelfhandhavende (30- en 60-km) wegen te stimuleren.
Om bij te dragen aan bewustwordingscampagnes voor motorrijders.
Om strikter en frequenter te handhaven op weggebruikers die overlast veroorzaken.
Om de in de wegenverkeerswet genoemde vrijheid van verkeer zoveel mogelijk te waarborgen en doelgroepgerichte afsluitingen tegen te gaan.


Ik heb 'enkele' motoren en lijd aan het N+1 virus. N+1=7 op dit moment.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2020 18:49 #2 door Pronto
Beantwoord door Pronto in topic Petitie tegen afsluiten dijken
Goed initiatief heb ook ondertekend en verder gedeeld

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2020 19:53 #3 door luwe
Beantwoord door luwe in topic Petitie tegen afsluiten dijken
FC Twente ook

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2020 21:38 - 25 aug 2020 21:45 #4 door Waffie
Beantwoord door Waffie in topic Petitie tegen afsluiten dijken
ik ga deze niet ondertekenen.
en wel om de volgende redenen.

Door de publieke opinie in te gaan zetten, daar waar de MAG en andere organisatie's al mee op hun bek zijn gegaan en dus de rechter al heeft beslist dat de desbetreffende gemeenten in hun recht staan om dergelijke maatregelen te treffen.
Men graag spreekt van gemeentes echter dit bestuursorgaan gedwongen is door de lokale burgerij om aan de zorgplicht (het verstoren van het woon comfort) te voldoen is iedereen even ontgaan.

of dit komt door een klein groepje... ik zou het niet weten
overlast is een lastig onderwerp
Je kunt ook een politieke partij oprichten en daar iets mee gaan doen

als iedere motorrijder dit ziet zitten hoeft die waarborgsom en een kandidaten lijst geen probleem zijn.
dan nog wat leden (ca 75.000 ) daarna nog wat stemmen verzamelen bij de verkiezingen. maw als ieder persoon die motorrijden een warm hard toedraagt zijn we echt een stuk verder dan de zoveelste petitie..

het is zoals als bla bla bla...... en binnen 14 dagen is alles weer zoals het was

Ik persoonlijk zit niet te wachten op meer en strengere controles en zeker niet op wegen met nog meer verkeers belemmerende maatregelen zoals obstaksels en verlaagde max snelheden.
het spijt me heren maar deze petitie heeft een vies smaakje maar ik begrijp dat wat bikers op het malieveld dit jaar ook niet echt een indruk achterlaat.
al klinken sommige fietsen natuurlijk wel luider dan een tractor.
en black matters is nu ook niet echt een slogan waar je hoge ogen meer mee scoort als je motorfiets iets weg heeft van een lapjes kat

Ik hoop dat iemand echt een beter idee heeft .... wat stille tochten, protestmarsen en nu dus ook petities zijn niet meer waar men op zit te wachten

ik hou het maar op corona spinsels... iedereen heeft nu volop tijd en verveelt zich stuk .. tja dan ga je rare dingen in je hoofd halen om nog enigzins in de belangstelling te willen komen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.064 seconden