Welke dashcam (voor/achter) voor de motor?

31 mrt 2021 08:57 #1 door Peter Wolters
Welke dashcam (voor/achter) voor de motor? werd gestart door Peter Wolters
Nu dat mijn Seabluesky B1M Dash Cam (voor+achter) niet meer werkt na 13 maanden, wil ik een ander set kopen. Dat set was ook niet echt goed. Soms schakelde hij niet uit en was mijn accu weer leeg hierdoor. Schakelde ook niet altijd vanzelf in. Niet betrouwbaar dus.

Maar welke? De Innovv K5 (4K voor, HD achter) lijkt goed, maar kost een duit centen en is dat mischien ook wel waard.

Heeft iemand goede ervaring met andere dashcams voor de motorfiets? Ik hoor graag. Het gaat mij vooral om de betrouwbaarheid en stroomverbruik als het systeem op standby/uit staat.

Transalp RD15 2013 vanaf 28-04-2020
Transalp RD13 2010 R.I.P. 06-01-20

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 mrt 2021 18:07 #2 door Pronto
Beantwoord door Pronto in topic Welke dashcam (voor/achter) voor de motor?
Ik heb zelf de innov K2 zit er nu half jaar schakelt netjes uit na 5 min. Beeld kwaliteit zowel voor als achter goed.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mei 2021 20:37 #3 door bennekum
Beantwoord door bennekum in topic Welke dashcam (voor/achter) voor de motor?
Mio MiVue m760d gemonteerd dit weekend www.mio.com/nl_nl/mivue-m760d
Behoorlijk geknutsel om de hoofdunit en de kabels goed en onzichtbaar weg te werken, maar het werkt geweldig en vrijwel niet te zien van buitenaf (vind ik belangrijk). Één camera onder de voorkuip gemonteerd, de ander naast de kentekenplaat op het achter spatbord (rd03). GPS module op het stuur. Prima ervaringen tot nu toe!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.063 seconden