transport motoren naar het ITT 2025 Roemenie

14 okt 2024 16:46 #1 door Jan van den Berg
transport motoren naar het ITT 2025 Roemenie werd gestart door Jan van den Berg
Van (zondag!) 15 tm woensdag 18 juni 2025 wordt in Roemenië het volgende ITT gehouden.

Stel dat er een vrachtwagen met motoren die kant op zou gaan, zou jij dan ook mee willen? Ik heb nu (het begin van) een optie bij Mol Cargo op een transport waar 36 motoren (+ wat bagage) mee kunnen. De motoren kunnen daar dan ca 2 weken blijven zodat je er ook nog wat vakantie aan kunt plakken.
Voor het inleveren van de motoren stuur ik aan op Tiel. Waar we de motoren naar toe laten brengen is nog open: een plek waar de motoren veilig kunnen worden gestald, opgehaald en teruggebracht is essentieel. Ik denk dat het bijvoorbeeld Cluj-Napoca zou kunnen worden.

Als dit wat voor jou is / lijkt, stuur mij dan een whatsapp (mob is nul zes 2125 6248) met daarin jouw naam en 1 of 2 (of 3) x transport ITT 2025. Ik voeg jou dan toe aan een whatsapp-groep Transport ITT 2025: dat is de bevestiging van je belangstelling.

Mocht het storm lopen dan gaat het op volgorde van aanmelden. Je krijgt dan waarschijnlijk wel een verzoek om een reserveringsbedrag te voldoen, maar dat is van latere zorg.

een forum: je schrijft alsof je praat en het leest alsof het gedrukt staat

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.071 seconden