VIM 14 op 25-28 mei 2012 Tarragona / Catalunia

29 nov 2011 12:49 #21 door Two Plugs
Beantwoord door Two Plugs in topic VIM 14 op 25-28 mei 2012 Tarragona / Catalunia
Weet (nog) niets zeker over de kosten, die worden door de respectievelijke organisatie-teams berekend. Wat ik wel weet, is dat de kosten significant lager zullen zijn dan voorgaande jaren, omdat we van luxe hotelkamers naar luxe cabins op een camping gaan. Waarbij ook het opzetten van een tentje tot de mogelijkheden gaat behoren.

Zit er inmiddels ook aan te denken om met de auto en trailer naar Z-frankrijk te rijden, die daar bij familie stallen en dan de 500 resterende km's via Route National / binnenwegen naar Tarragona te rijden. Terugweg idem.

Two Plugs AKA Bernard
Look who's back ;)

Varadero International FB group
m.facebook.com/groups/1467408023517180

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 nov 2011 13:27 #22 door Peter
Beantwoord door Peter in topic VIM 14 op 25-28 mei 2012 Tarragona / Catalunia

Alleen dat tentje he, 
Heb ik niet en ook geen ervaring met kamperen.
Als het goed weer is durf ik het wel aan, maar anders laat de gezondheid dergelijke uitspattingen niet toe.


In principe hoeft dat natuurlijk niet zoveel uit te maken, tent of hotel/pension. Zelf vindt ik een tent heerlijk omdat je altijd een slaapplaats hebt en niet hoeft te zoeken naar beschikbare hotelkamers e.d. Maar als het plots slecht weer wordt als ik onderweg ben pak ik ook een hotel. Natte troep in mijn koffer hou ik ook niet van. Eigenlijk slaap je op zo'n tocht alleen in de tent, de rest van de tijd ben je onderweg of zit je bij elkaar bij een campingbar, waar je vaak ook eet. Koken doe ik ook echt niet, behalve een gebakken ei voor het ontbijt en water voor een kop thee. Ik heb altijd een lekker dik luchtbed bij me (elektrisch pompje in de koffer) en slaap net zo goed als op een hotelbed.

Mocht je een beetje stram zijn Marien, dan zetten we je gezamenlijk weer op de brommer en ducktape zorgt dat je erop blijft zitten  ;).

Zou er meer interesse zijn, dan kunnen we natuurlijk sowieso de 'Loopgraven rally 2012' gaan organiseren. Krijg er zo best zin in. Als er behoefte bestaat wil ik dat wel op me nemen. Ik vindt het altijd erg leuk om een reisje met een thema te maken. Tussen de 3 en de 6 personen is een mooi groepje wat mij betreft. Uitgaande van een tocht van 5 dagen (uit en thuis).

Honda TransAlp (1996) - Vespa Sprint Veloce 150cc (1975)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 nov 2011 13:47 #23 door Oldtimer
Beantwoord door Oldtimer in topic VIM 14 op 25-28 mei 2012 Tarragona / Catalunia
Perfect idee.
Net zoiets als een lady's weekend  8) maar dan niet door TCN georganiseerd.

Was even aan het zoeken naar de lijst met plaatsen van de Maginot bunkers, maar nog niet gevonden.
Wel een cd die 12,50 kost waar ze allemaal op staan.


Maar zonder gekte. Een dergelijke meerdaagse reis zou ik nooit alleen kunnen doen. Reisgenoten =  dus een must.
Tentje kost de kop niet en om het luchtbed op te blazen zijn er pompjes op 12 volt.

Maar laten we het topic VIM niet vernaggelen en een nieuw topic starten.
Gewoon met de naam 'Loopgraven rally 2012'

PD06 1994 blauw en XLV750R 1984.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 nov 2011 14:10 #24 door roland65
Beantwoord door roland65 in topic VIM 14 op 25-28 mei 2012 Tarragona / Catalunia
Lijkt me opzich heel lollig zo'n meerdaags tripje!
En dan 's avonds Blackadder kijken tijdens de 1e wereldoorlog!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 dec 2011 11:20 #25 door Two Plugs
Beantwoord door Two Plugs in topic VIM 14 op 25-28 mei 2012 Tarragona / Catalunia
Mannen & vrouwen,

Heb net de arrangement prijzen binnen gekregen van de Spaanse organisatie voor het VIM: reken op vanaf prijzen die rond 130€ beginnen gebaseerd op 4 deelnemers in een luxe 4 persoons hut met 2 slaapkamers en eigen keuken / sanitair. Mooi cadeautje voor bij de schoorsteen dus! Beluit je om met minder dan 4 personen een hut te delen, wordt de prijs pp natuurlijk hoger.

Kamperen in eigen tent is duurder!  ;D

De inschrijving wordt zoals het nu lijkt, rond Sinterklaas geopend. De eerste maand eerst voor leden van het Varadero forum, vanaf januari start de 'open' inschrijving.
@ Menno... tip... ga voor de (beperkte) hutten met een 135cm bed. Daar passen mannen zoals wij tweeën 'over dwars' in...

En nogmaals... Het VIM staat open voor TRANSALP, AFRICA TWIN en Varadero. Net zoals het ITT open staat voor Africa twin en Dero.

Two Plugs AKA Bernard
Look who's back ;)

Varadero International FB group
m.facebook.com/groups/1467408023517180

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 dec 2011 11:34 #26 door Menno
Beantwoord door Menno in topic VIM 14 op 25-28 mei 2012 Tarragona / Catalunia


Zeg Bernard, kun jij dat niet alvast voor MArtin en mij reserveren? Wij gaan zeker komen en zo'n bed klinkt prima! We willen met z'n tweeen in zo'n hutje met twee brede bedden. Is in elk geval wel een stuk goedkoper dan de afgelopen jaren! En dat is in deze tijden bijzonder goed nieuws.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 dec 2011 12:06 #27 door Two Plugs
Beantwoord door Two Plugs in topic VIM 14 op 25-28 mei 2012 Tarragona / Catalunia


Zeg Bernard, kun jij dat niet alvast voor MArtin en mij reserveren? Wij gaan zeker komen en zo'n bed klinkt prima! We willen met z'n tweeen in zo'n hutje met twee brede bedden. Is in elk geval wel een stuk goedkoper dan de afgelopen jaren! En dat is in deze tijden bijzonder goed nieuws.


Heb ik ook meegegeven aan het Orgateam, Menno. De prijs liep (zeker na Slovakije, vorig jaar) erg hoog op. Op zich was de kwaliteit-prijs verhouding de afgelopen jaren wel dik in orde, maar met dit soort evenementen werd er (in mijn beleving en idd, zeker gezien de crisis) té weinig rekening gehouden met het feit dat de deelnemers vaak ook nog eens half Europa moesten doorreizen om op de bestemming te komen. En ook dat kost geld. Hopelijk houden de Grieken er ook rekening mee met het ITT (moet haast wel), maar Griekenland heeft dan ook nog het nadeel van een (nog) langere reis of een dure veerboot... Het VIM is dus dit jaar meer dan ooit een mooi alternatief voor Transalp Clubbers die wel naar een gezellig, internationaal Honda Allroad treffen willen, maar Griekenland wellicht iets te ver vinden.

Reserveren kun je gemakkelijk zelf doen zodra de inschrijving open gaat. Alle leden van het Forum ontvangen een automatische mailing (doen we dit jaar voor het eerst op deze manier) zodra de site 'open' gaat. De captain van het orgateam zal denk ik dit weekeinde, of net na het weekeinde, groen licht (witte rook, noem maar op) geven.

Kaatje en ik hebben er weer ontzettend veel zin in! Ook al staat voor ons de heen/terugreis nog ff ter discussie ivm mijn (zware...) opleiding in 2012... Maar gaan, doen we! Desnoods ff een retourtje Utrecht-Barcelona-Utrecht in 4 dagen...  ;D Dat is gelukkig geen probleem met een Honda Allroad!

De voorgestelde trein is helaas geen alternatief. Overweeg nog wel de Faab met trailer die ik bij familie in Zuid Frankrijk kan stationeren. Moeten nog ff zien. Met 3 cylinders en 65 PK en dik 1.100 kg op de trekhaak 1.250 km naar mijn nichtje in Zuid Frankrijk lijkt me ook niet zo'n succes... Ben bang dat de Faab de heuvels in de Ardennen niet eens haalt op die manier, hahaha!

Two Plugs AKA Bernard
Look who's back ;)

Varadero International FB group
m.facebook.com/groups/1467408023517180

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 dec 2011 12:42 #28 door Peter
Beantwoord door Peter in topic VIM 14 op 25-28 mei 2012 Tarragona / Catalunia
Door allerlei onzekerheden kan ik niets plannen op dit moment. Ga dus ook niets vastleggen of reserveren. Klinkt wel erg goed en zeker goed aan de prijs.

Honda TransAlp (1996) - Vespa Sprint Veloce 150cc (1975)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 dec 2011 16:20 #29 door Two Plugs
Beantwoord door Two Plugs in topic VIM 14 op 25-28 mei 2012 Tarragona / Catalunia
Prijzen zijn inmiddels van het 'concept' stadium naar 'min of meer definitief' stadium gegaan!

Tentje bijzetten kan altijd snel, Peter. Prijs voor kamperen is vastgesteld op 115€ incl 3x ontbijt, 1x dinerbuffet + wijn in de beachbar (zaterdag) en 1x dinerbuffet in het campingrestaurant (zondag), goodies, tshirt, etc. Prijzen voor een 'cabin' variëren van 125€ tot 130€ gebasseerd op 4 personen die een cabin met elkaar delen.

Bij de cabins is de prijs INCLUSIEF bedlinnen en handdoeken.

Kan wellicht nog een Eurootje schelen, maar veel verschil zal het niet zijn.

Two Plugs AKA Bernard
Look who's back ;)

Varadero International FB group
m.facebook.com/groups/1467408023517180

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 dec 2011 18:51 #30 door madero
Beantwoord door madero in topic VIM 14 op 25-28 mei 2012 Tarragona / Catalunia
klinkt allemaal goed! Wat mij betreft een prima prijs voor wat wordt geboden. Krijg er steeds meer zin in! Denk dat ik toch voor het kamperen ga. Heb die hele handel toch al bij me en zoals Grunneger ook al aangaf: in je eigen tentje slaap je toch het lekkerst.
Ben inmiddels ook wel benieuwd naar wat plaatjes van de lokatie en het programma!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 dec 2011 23:49 #31 door Mense
Beantwoord door Mense in topic VIM 14 op 25-28 mei 2012 Tarragona / Catalunia
Super, en nog best voordelig ook.
Ik ben al bezig de reis te plannen, heerlijk zo veel mogelijk km's en passen pakken.
We wachten de inschrijving af.
Alleen nog even door die winter!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 dec 2011 13:24 #32 door Two Plugs
Beantwoord door Two Plugs in topic VIM 14 op 25-28 mei 2012 Tarragona / Catalunia
Hoi Allemaal,

Leden van het Varadero Forum hebben inmiddels een mailing ontvangen.
Check:
varaderoforumcom.h826747.serverkompetenz.net/portal.php

De registratie voor VIM14 is vanaf vandaag geopend - en de prijzen? VANAF € 110,- !!!

Two Plugs AKA Bernard
Look who's back ;)

Varadero International FB group
m.facebook.com/groups/1467408023517180

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 dec 2011 14:39 #33 door Varadientje
Beantwoord door Varadientje in topic VIM 14 op 25-28 mei 2012 Tarragona / Catalunia
Leuk, eindelijk!!! We hebben ons geregistreerd!  ;D

Transalp Club Nederland Forum...:
Ben je er gast, gedraag je er dan naar!

Groetjes Karinda

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 dec 2011 18:45 #34 door GJ.
Beantwoord door GJ. in topic VIM 14 op 25-28 mei 2012 Tarragona / Catalunia

Hoi Allemaal,

Leden van het Varadero Forum hebben inmiddels een mailing ontvangen.
Check:
varaderoforumcom.h826747.serverkompetenz.net/portal.php



De registratie voor VIM14 is vanaf vandaag geopend - en de prijzen? VANAF € 110,- !!!


Meteen verwijderd >:D

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 dec 2011 20:14 #35 door madero
Beantwoord door madero in topic VIM 14 op 25-28 mei 2012 Tarragona / Catalunia
Ik heb de mail verzonden en wacht nu op antwoord.  :) Hoop dat alles goed gaat!
Bestudeer momenteel een aanrijdroute via Duitsland,Luxemburg en de Vercors. ben daar met het gezin al eens op vakantie geweest:schitterend gebied!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 dec 2011 19:07 #36 door Menno
Beantwoord door Menno in topic VIM 14 op 25-28 mei 2012 Tarragona / Catalunia



In de vercors is het geweldig rijden. Ook een erg gezellig motorhotel is le Marronnier. Wij slapen daar ook een paar nachten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 dec 2011 20:04 #37 door madero
Beantwoord door madero in topic VIM 14 op 25-28 mei 2012 Tarragona / Catalunia



In de vercors is het geweldig rijden. Ook een erg gezellig motorhotel is le Marronnier. Wij slapen daar ook een paar nachten.


Ik ben er voor mijzelf nog niet helemaal uit. Oorspronkelijk wilde ik bijtijds naar Andorra om vanuit Aldosa nog enkele dagen in de pyreneen te kunnen rijden. Alternatief is om op het gemakkie via Luxemburg of de Alpen en de Vercors naar Tarragona af te zakken. Het is allemaal mooi! Heb Maronnier ook in het vizier maar denk toch aan kamperen om e.e.a. ook financieel een beetje binnen de marges te houden. Ga alles de komende tijd eens op een rijtje zetten. Eerst maar zien dat ik ingeschreven wordt!Tot op heden van de organisatie nog geen reactie op mijn mail ontvangen.
Heb inmiddels begrepen dat dit enkele dagen duurt....................

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 dec 2011 20:28 #38 door Menno
Beantwoord door Menno in topic VIM 14 op 25-28 mei 2012 Tarragona / Catalunia



Ik heb inmiddels een account voor VIM14 en heb mijn profielgegevens ingevuld. De informatie op de website is zeer beperkt en prijzen zijn niet te vinden. Ik geloof niet dat er in Spanje iets geautomatiseerd is dus het zal wel ff duren denk ik.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 dec 2011 10:11 #39 door Two Plugs
Beantwoord door Two Plugs in topic VIM 14 op 25-28 mei 2012 Tarragona / Catalunia
Wat een locatie... het strand rechts van het kasteel is de onze (met de Beachbar!)

Toegang tot de prijzen etc krijg je nadat je 'account' door de organisatie is goedgekeurd - zie ook de toelichting van SB op het Int. Forum.

Prijzen? 2p + tent: 65,-

Cabins: 140 - 160€ (geschikt voor 4 personen)

Inschrijfgeld (eten, ontbijt, etc) 90€ p.p.

Two Plugs AKA Bernard
Look who's back ;)

Varadero International FB group
m.facebook.com/groups/1467408023517180
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 dec 2011 22:25 #40 door madero
Beantwoord door madero in topic VIM 14 op 25-28 mei 2012 Tarragona / Catalunia
Jawel! Ben ook geregistreerd ;D
so far, so good!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.144 seconden