motorbeurs Utrecht

25 feb 2012 10:22 #21 door hcm
Beantwoord door hcm in topic motorbeurs Utrecht
Zo gisteren naar de beurs geweest en natuurlijk even bij de stand van de TCN geweest. Wat we (Jan en ik)erg jammer vonden is dat er geen kentekenhouders waren of stickers of oude transalpers. Er was alleen koffie die wel erg lekker was en een koekje  ;D. Ik neem aan dat er genoeg word betaald om er te mogen staan en niet omdat je er vorig jaar ook stond. Ook snap ik wel dat het een hoop tijd kost om alles te regelen, maar je staat er om de club te promoten dat moet je wel wat laten zien.

lid sinds 19-04-2004
en toeruitzetter TCN


Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 feb 2012 10:52 #22 door Peter
Beantwoord door Peter in topic motorbeurs Utrecht

Stukje voor de Transalper?


Dat zou dan eerder een column worden dan een verslag. Van columns weet ik uit ervaring dat die altijd maar een deel van het lezerspubliek aanspreken, maar ook vooral heftige reacties bij een ander deel (kunnen) oproepen. Ik ben een poos gastcolumnist geweest in een sportkrant en heb daar de meest ontroerende, maar ook meest tenenkrommende reacties op gekregen...

Voor wat betreft de TCN stand ben ik het er mee eens dat het wat verder aangekleed had mogen worden. Ik begreep wel dat het niet als grootste doel heeft nieuwe leden te werven, maar meer om een soort servicepunt voor de eigen leden te zijn waar je even kunt zitten uitblazen en bijpraten en waar je eventueel je helm e.d. kunt achterlaten. Daar voldoet de stand overduidelijk en overtuigend aan!

Honda TransAlp (1996) - Vespa Sprint Veloce 150cc (1975)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 feb 2012 11:19 #23 door Oldtimer
Beantwoord door Oldtimer in topic motorbeurs Utrecht

of oude transalpers

Die had ik dus bij me Harry, dus tegen de tijd dat ik had uitgepakt waren jullie al weer weg.
Maar het verhaal klopt wel verder.
Verwijzen naar de website bijvoorbeel, moest met een krabbeltje op een stukje papier, wat natuurlijk ook nergens voorhanden was.

Maar laten we er geen klaagmuur van maken.  Het was er zoals vanouds weer gezellig thuiskomen voor de leden.

Er is zelfs een rugzak op het bankje blijven staan. Korte inspectie leerde ons ( Jeroen en ik )dat er geen naam of adresgegevens inzaten en hebben de tas dus maar in de kast gezet. Dus voor diegene die een geelachtige rugzak heeft laten staan op de stand. ! Tot zondagavond op de beurs en anders word het naar Sjoerd.

PD06 1994 blauw en XLV750R 1984.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 feb 2012 11:36 #24 door Sjoerd
Beantwoord door Sjoerd in topic motorbeurs Utrecht
Het is dit jaar niet mijn meest geweldige beurspresentatie, de automatische piloot is eventjes van slag dit jaar (reden is niet belangrijk). Ik heb de checklist niet voldoende bij de hand gehouden. Dus a.u.b. meld de dingen die opvallen, opdat de fouten niet nogmaals gemaakt worden.

Ik kan momenteel niet alles goed maken, maar ik ga mijn uiterste best doen om (net als elk jaar) volgend jaar (2013) een foutloze stand te presenteren.  In 2014 draag ik graag de coordinatie over aan een opvolger.

Sjoerd.

xl 600 v '95
xl 1000 v '01
kle 650 '10
Toch wéér een kle 650 '10

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 feb 2012 11:40 #25 door Oldtimer
Beantwoord door Oldtimer in topic motorbeurs Utrecht

beurspresentatie


Waarschijnlijk had er zonder jou een heel andere stand gestaan Sjoerd.
Dat mag ook wel eens worden gezegd. ;D


PD06 1994 blauw en XLV750R 1984.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 feb 2012 16:52 #26 door Sjoerd
Beantwoord door Sjoerd in topic motorbeurs Utrecht

2009...  :-X
De Trans.. uh.. hoe heet die club ook al weer?
Maar een leuke Pipo de clown stand volgens het Shadowclub Bestuur


Ik geloof dat we daar wel aan gewerkt hebben laatste 3 jaar... dus de vooruitgang is er....

in 2009 hadden we het, zonder goedkeuring van het shadowclub bestuur, ook prima naar ons zin op de stand....(met een zeer beperkt budget).

xl 600 v '95
xl 1000 v '01
kle 650 '10
Toch wéér een kle 650 '10

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 feb 2012 17:58 #27 door Fred
Beantwoord door Fred in topic motorbeurs Utrecht

..............jammer vonden is dat er geen kentekenhouders waren of .............


Yep, die schoen trek ik wel even aan.  :-[ Volgende keer beter.  :-*

Ik ben twee dagen op de beurs geweest en heb er van genoten.  :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 feb 2012 18:37 #28 door Waffie
Beantwoord door Waffie in topic motorbeurs Utrecht
maar zijn er nu kentekenplaat houders inmiddels ?

mvg ad

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 feb 2012 18:42 #29 door Fred
Beantwoord door Fred in topic motorbeurs Utrecht
Ad PM

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 feb 2012 19:10 #30 door hcm
Beantwoord door hcm in topic motorbeurs Utrecht

Ad PM



Dat klinkt als nee  ;D.

Het lijkt erop dat het kwartje is gevallen, volgende keer beter jongens. Ik begrijp heus wel dat je niet overal om kunt denken, dus volgend jaar maar.

Die had ik dus bij me Harry, dus tegen de tijd dat ik had uitgepakt waren jullie al weer weg.

Al die oude translalpers heb ik al, het lijkt me wel makkelijk als je je verhaal doet, of een mee geeft aan een nieuw lid.

Maar laten we er geen klaagmuur van maken.  Het was er zoals vanouds weer gezellig thuiskomen voor de leden.


Verder heb ik niks te klagen hoor, het was wel gezellig.  ;D

lid sinds 19-04-2004
en toeruitzetter TCN


Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 feb 2012 19:19 #31 door Fred
Beantwoord door Fred in topic motorbeurs Utrecht

Dat klinkt als nee  ;D.
Het lijkt erop dat het kwartje is gevallen, volgende keer beter jongens. Ik begrijp heus wel dat je niet overal om kunt denken, dus volgend jaar maar.


Harry, je positieve kritiek heeft gewerkt....  we gaan er voor zorgen dat er morgen kentekenplaathouders verkocht kunnen worden.

Dank je  8)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 feb 2012 19:40 #32 door Nader
Beantwoord door Nader in topic motorbeurs Utrecht
Motorbeurs Utrecht 2012 was supergezellig allen bedankt!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 feb 2012 23:24 #33 door Biker000
Beantwoord door Biker000 in topic motorbeurs Utrecht
Ook wij hebben genoten toch weer een paar nieuwe leden geworven en leuke gesprekken gehad.
Stand was prima.
Volgende keer misschien ook een Varadero en een AT er bij.
De Transalp die er nu bijstond was wel behoorlijk verbouwd. Heeft iemand veel werk aan gehad.
De nieuwste die er stond van van wijk motoren was prima maar denk geen afspiegeling van het grootste % transalpen uit de club.
Toch super geregeld dat er eentje was afgestaan om neer te zetten.
Mooie dag.

Het is niet de bestemming, maar de motorreis waar het om gaat.
-Transalp XL600v
-Africa Twin RD07

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 feb 2012 12:19 #34 door Two Plugs
Beantwoord door Two Plugs in topic motorbeurs Utrecht
Wij kunnen ook terugkijken op een ontzettend gezellige beurs voor onze Transalpclub! Veel gezelligheid, en het liep op donderdag en vrijdag eigenlijk wel continieu door met leden en geinteresseerde Transalp, Africa Twin en Dero rijders.

Klein smetje... (vind ik persoonlijk, maar niet bedoelt naar de TCN stand): Als je je Alp tekoop zet voor 2.000,- op de TCN CLUBSTAND, vervolgens geïnteresseerde kopers ook nog eens onbehoorlijk 2 uur lang laat wachten voor overleg na telefonisch contact (de eigenaar liep gewoon op de beurs rond), en vervolgens deze mensen afscheept 'omdat ik een beter bod heb gekregen', dan tast je de goede naam van onze TCN aan, punt uit.

Een man een man, een woord een woord. Wil je biedingen, dan zet je je motor maar op Marktplaats of Ebay maar niet met koeieletters '€ 2.000,-' op onze clubstand.

Gewoon onbeleefd.

Two Plugs AKA Bernard
Look who's back ;)

Varadero International FB group
m.facebook.com/groups/1467408023517180

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 feb 2012 12:21 #35 door Two Plugs
Beantwoord door Two Plugs in topic motorbeurs Utrecht

Waarschijnlijk had er zonder jou een heel andere stand gestaan Sjoerd.
Dat mag ook wel eens worden gezegd. ;D


HELEMAAL MEE EENS!!!

Two Plugs AKA Bernard
Look who's back ;)

Varadero International FB group
m.facebook.com/groups/1467408023517180

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 feb 2012 12:33 #36 door Oldtimer
Beantwoord door Oldtimer in topic motorbeurs Utrecht
Dus dan maar de knuppel  8)

[move]Regeltjes regeltjes regeltjes regeltjes regeltjesregeltjes regeltjesregeltjes regeltjesregeltjes regeltjesregeltjes regeltjesregeltjes regeltjesregeltjes regeltjesregeltjes regeltjesregeltjes regeltjesregeltjes regeltjesregeltjes regeltjesregeltjes regeltjesregeltjes regeltjesregeltjes regeltjes
nieuwe regels ??????[/move]
Vraag me zowieso af waarom een motor op onze beursstand te koop moet worden aangeboden. Tentoonstellen is wat anders, geen probleem mee, maar wat doe je als meerdere mensen straks roepen dat men de motor op de stand te koop wil zetten.
We zijn toch geen handelspost. :o
De Dero die er 2 jaar geleden stond was ook te koop, maar er zat geen bordje oid op en al helemaal geen prijs.
Even los van het feit hoe je dan met je potentiele kopers omgaat. Dat is toe te schrijven aan de verkoper zelf en niet aan de club.

Ik kan me heel  andere doelstelingen bedenken voor de beurs, zoals clubkleding, gadgets en bijvoorbeeld kentekenplaathouders oude transalpers, inschrijf formulieren, visite kaartjes pp presentaties enzovoort. Misschien ook de onderdelen die het afgelopen seizoen ter ziele zijn gegaan bij de diverse aanrijdingen op toerritten. >:D





PD06 1994 blauw en XLV750R 1984.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 feb 2012 12:55 #37 door Peter
Beantwoord door Peter in topic motorbeurs Utrecht

Misschien ook de onderdelen die het afgelopen seizoen ter ziele zijn gegaan bij de diverse aanrijdingen op toerritten.


Da's wel een leuk idee!
'Wall of shame' waar foto's komen van motoren die vast zitten in de blubber en live gescheurde kappen en gebroken lampenkapjes.

Wat ik ook een erg leuk item in andere club-stands vond zijn de (al dan niet opengewerkte) motorblokjes. Er is vast wel ergens een blokje die vast zit en die mooi geprepareerd kan worden. Of een oude alp die ter hoogte van de tank wordt doorgeslepen en door de achterwand de stand 'in komt gereden'.

Honda TransAlp (1996) - Vespa Sprint Veloce 150cc (1975)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 feb 2012 13:18 #38 door PimW
Beantwoord door PimW in topic motorbeurs Utrecht
Die opengewerkte blokken sta ik ook altijd met bewondering naar (en in) te gluren. ;D

En aangezien al die andere clubjes het ook hebben, lijkt het me tijd dat te overtreffen. "Ons" blok is immers veruit het mooiste  :-* ;D

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 feb 2012 14:22 #39 door Peter
Beantwoord door Peter in topic motorbeurs Utrecht

Volgend jaar mogen mijn 2 Alpen in de verkoop in de stand; kan ik daarna mijn lidmaatschap opzeggen,
want bij zo'n club wil ik niet horen.


Dat is natuurlijk wel weer heel rigoureus, hoewel ik het met je eens ben dat dit niet kan! Onder de 850 leden zitten er altijd lui met een afwijkende moraal, maar dan kun je nergens meer lid van zijn of aan mee doen. Volgens mij kun je dit beter als leergeld accepteren en voor een volgende editie geen motoren te koop zetten in de stand.

Wat eventueel wel kan is dat je een publicatiebord neerzet/ophangt waarop leden hun aanbiedingen kunnen prikken (net als bij de supermarkt), eventueel met een fotootje . Hang je er een tekstje boven dat het bord enkel een service is en de club niets te maken heeft met de individuele aanbieders.

Honda TransAlp (1996) - Vespa Sprint Veloce 150cc (1975)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 feb 2012 15:12 #40 door V-Twin
Beantwoord door V-Twin in topic motorbeurs Utrecht

Dat is natuurlijk wel weer heel rigoureus, hoewel ik het met je eens ben dat dit niet kan! Onder de 850 leden zitten er altijd lui met een afwijkende moraal, maar dan kun je nergens meer lid van zijn of aan mee doen. Volgens mij kun je dit beter als leergeld accepteren en voor een volgende editie geen motoren te koop zetten in de stand.

Wat eventueel wel kan is dat je een publicatiebord neerzet/ophangt waarop leden hun aanbiedingen kunnen prikken (net als bij de supermarkt), eventueel met een fotootje . Hang je er een tekstje boven dat het bord enkel een service is en de club niets te maken heeft met de individuele aanbieders.


EENS!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.097 seconden