Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Vorige week donderdag de stoute schoenen aangetrokken en vanuit Roosendaal via Antwerpen en Brussel naar Semur en Auxois in Bourgondie gereden met de Varadero.
Niks mooiers dan erop uit trekken met de brommert! Voor je het weet ben je verslaafd!
Opmerkelijk laag benzinegebruik trouwens. Had ik niet van Dero verwacht.
Veel plezier deze zomer!
Hoi Cas,
Leuk om zo’n reisverslag(je) te lezen. Vooral om te zien hoe je jezelf bezig houd met al die cijfers en trends. Ik trap denk ik een opendeur in als ik je zeg dat je het slecht lopen van de Dero kan beperken door 5 liter 95 te tanken en dan weer aanvullen als je 98 tegenkomt.
Je zult merken dat als je vaker dat soort tripjes gaat maken..... of verder, je niet meer gaat denken ik kilometers en uren maar in dagdelen. En dan maar kijken hoever of waar je komt. Uit ervaring weet ik je het tanken dan neemt zoals het is 98, 95 of zelfs 92 gaat er dan in mijn Alp…. Lekker relaxed
Houd ons maar op de hoogte van je verdere avonturen.
Fred
Hoi Cas. Mooi verslag en de Dero verbruikt inderdaad op deze afstanden gemiddeld 1:18 ongeveer. Maar nog steeds afhankelijk van je rechterhand. Voor de lagere snelheden is de Dero wat minder comfortaabel inderdaad en zeker als je op kasseien moet rijden. Heb dezelfde ervaring. Maar die harde klappen heb ik achter me gelaten nadat ik de power commander heb gemonteerd.
Af laten stellen in Veendam bij mulder . (vragen naar Dion ) als TCN lid kost het 160 euro (ipv 320 ).
een onregelmatige motorloop
Harde klappen uit het blok? Wel op tijd terug schakelen!
Is en blijft een 2 cylinder.