Somewhere else tomorrow - eindelijk weer een mooie motorreis film

12 jan 2014 17:20 #1 door agranado
Ik ben onlangs tegen echt een schitterende nieuwe motorfilm aangelopen: "Somewhere else tomorrow". Gaat over de Duitser Daniel Rintz die naar Australië rijdt. Als motorreis filmliefhebber wil ik dit in al mijn enthousiasme toch even met jullie delen, want het is echt een topper die niet mag missen in je collectie naast Long Way Round en Mondo Enduro.

Voor een trailer en review kan je op mijn site terecht: http://www.motoravonturist.nl/dvd-review-somewhere-else-tomorrow/

En ja, je kan de pre-order van deze dvd ook nog eens bij ons bestellen. Wij verdienen er overigens geen cent aan ;) . In onze visie mag het jarenlange werk van deze motoravonturist wel een beetje beloond worden met wat reclame.

Nu Daniel Rintz zijn dvd af heeft, begint die trouwens binnenkort aan het tweede deel van zijn wereldreis: van Alaska naar Pategonië. Daar ben ik heel erg blij mee, want Long Way Up (zelfde route, maar andersom ) van Ewan en Charley lijkt er niet echt meer in te zitten.

MotorAvonturist.nl | Blog over reizen & kamperen met de motor

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 jan 2014 19:24 #2 door Timy
Dat ziet er inderdaad spectaculair uit!
Hoeveel minuten/uren duurt de film, is deze ondertiteld (ik denk nee?) en anders is het volledig in het Engels?

Mijn Duits is namelijk niet je-van-het  ;)

Liberté - Egalité - Fraternité

12 jan 2014 19:51 #3 door agranado
Film is niet ondertiteld, maar Daniel spreekt perfect Engels. Hij duurt iets van 90min in mijn herinnering. Elke seconde is adembenemend. Film en fotografie is ook zijn werk en dat merk je door alle schitterende strakke shots in super hoge kwaliteit.

MotorAvonturist.nl | Blog over reizen & kamperen met de motor

12 jan 2014 22:26 #4 door TransAlpGhost
Super zeg!
Deze gaat op het verlang lijstje.

Xl650v, hyperpro veren, fehling valbeugel, tomtom rider(5), MRA X screen geboord door de ruit, Honda kofferset, ortlieb rack pack 31 en 43 liter, Louis large gepack rack op topkoffer

12 jan 2014 23:02 #5 door kaledegrote
ik ga niet wachten, heb 'm meteen besteld!

Ben benieuwd!

13 jan 2014 08:53 #6 door transalp-rijder
Ik heb hem ook besteld lijkt me super ben benieuwd.

14 jan 2014 11:17 #7 door wimj
Jammer dat ik de teaser niet goed kan afspelen (ubuntu/firefox), beeld hapert enorm. Is er een mogelijkheid de teaser te downloaden zodat ik hem met een ander programma (SMPlayer) kan afspelen?

2001 Honda XL650V 2006 Triumph Tiger 955i

14 jan 2014 18:52 #8 door The Headless Horseman
Beantwoord door The Headless Horseman in topic Somewhere else tomorrow - eindelijk weer een mooie motorreis film
Lijkt mij ook idd een erg mooie film  8). Maar helaas sinds de brand hier heb ik geen DVD speler meer in huis  :-\. Mis 'm eerlijk gezegd ook niet eens  :)

Ik ga 's effe verzinnen of ik eea ga regelen  ::)

TA 650 ‘90 / TA 600 ‘92 / XRV 650 ‘88 / TA 750 ‘24 / R80G/S ‘85

14 jan 2014 21:44 #9 door chaos

Jammer dat ik de teaser niet goed kan afspelen (ubuntu/firefox), beeld hapert enorm. Is er een mogelijkheid de teaser te downloaden zodat ik hem met een ander programma (SMPlayer) kan afspelen?

hier ook ubuntu en firefox, ik heb er geen problemen mee. downloaden kan je heel gemakkelijk zelf, in 3 muisklikken.
wat moet je doen
in firefox ga naar extra --> Add-ons
zoek naar downloadhelper en installeer het.
waarschijnlijk moet je firefox opnieuw opstarten en je zal zien dat er een icoontje (3 kleurige balletjes) bijgevoegd is in de balk.
ga naar de site waar je de teaser staat en start de teaser.
je zal zien dat die balletjes gaan ronddraaien.
klik er naast op het pijltje en klik op het het vakje wat je te zien krijg
en klik op opslaan.
binnen no time heb je gedownload en kan je het afspelen
dit werkt ook heel goed voor youtube etc.

succes

15 jan 2014 14:26 #10 door wimj

hier ook ubuntu en firefox, ik heb er geen problemen mee. downloaden kan je heel gemakkelijk zelf, in 3 muisklikken.

Bedankt voor de tip! Werkt prima.

p.s. wat een verademing ubuntu t.o.v. windows, wel weer even wennen!

2001 Honda XL650V 2006 Triumph Tiger 955i

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.093 seconden