Sta op Bambi....

15 nov 2014 21:34 #21 door jomakra
Beantwoord door jomakra in topic Sta op Bambi....

gelukkig zijn er op dit forum geen zwarte pieten

Dan heb je mij nog niet in het donker gezien.  :o :o :o

Nu weer on-topic....... mijn kreukelzone is ca. 2 cm ......... de NEUS.

Africa Twin 1997 RD07a
NX 650 Dominator 1997 RD08
Werken doe je om je hobby's te bekostigen.
Ride allways in front, so won't eat the dust !
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 nov 2014 21:45 #22 door len_tour
Beantwoord door len_tour in topic Sta op Bambi....

uhhh motorrijden zonder risico's is als sex met een condoom.

Over rare vergelijkingen gesproken.... Ik zou zeggen motorrijden zonder protectie is als sex zonder condoom met een prostituee...

Wat is de volgende stap eigenlijk? Een jas en broek met airbag? Een rolkooi rond de motor? Een volvo V nog wat?

De airbag zal voor de dikke toerbuffelrijders vast wel gemeengoed gaan worden, offroad zie ik dat niet goedkomen ivm de klappen die je al krijgt zonder te vallen.

Maar het is toch eigenlijk logisch dat we meer en betere protectie gaan dragen dan 30 jaar geleden? In de motorsport reed men 30 jaar geleden met een leren overall met wat schuimpjes er in, nu met allerlei protectie en dat komt nu beschikbaar voor jan met de pet.  De coureurs van nu zijn niet laffer dan de helden van vroeger, ze hebben alleen betere spullen en meer kennis tot hun beschikking. Hoe heet dat ook alweer? Oh ja, vooruitgang....

As `t net kin sa`t it moat, dan moat it mar sa`t it kin!

15 nov 2014 21:55 #23 door Floor
Beantwoord door Floor in topic Sta op Bambi....

Wat is de volgende stap eigenlijk? Een jas en broek met airbag? Een rolkooi rond de motor? Een volvo V nog wat?

En als ik zeg dat ik idd streef naar een jas en broek met airbag omdat dat risico wegneemt en daardoor mijn motorplezier verhoogd. Is dat fout? Niet stoer? Wil je dan niet meer met me rijden ómdat ik daarmee rijd?

Ik denk dat iedereen voor zichzelf moet bepalen wat hij/zij wil, waar hij zich mee kan verantwoorden bij zichzelf en waar hij zich prettig bij voelt.

15 nov 2014 23:45 #24 door xrvtuur
Beantwoord door xrvtuur in topic Sta op Bambi....
Het komt misschien door mijn persoonlijke bagage dat ik me niet erg druk maak over protectie in en door kleding. Ik wil het hier maar bij laten omdat ik het onderwerp verder niet de moeite van het welles/nietes waard vind. Ik wens iedereen veel rijplezier met zijn/haar nekbrace enz. Tegen de tijd dat een harnas verplicht wordt kan ik altijd nog emigreren.

Varadero SD02 2004
Transalp RD11 2006
Transalp RD16 2024

16 nov 2014 13:08 #25 door dropken
Beantwoord door dropken in topic Sta op Bambi....
zelf zal ik ook niet snel een nek brace of andere zaken aan mijn lijf willen maar toch vind ik wel dat Floor een punt heeft en dat haar actie een hele goede is voor degenen die daar gebruik van willen maken. Of je het er nu mee eens bent of niet maar degenen die veel off raod rijden zullen het misschien eerder gebruiken willen als de roadrijders waar ikzelf ook toe behoor maar zij die er een willen aanschaffen krijgen nu de kans om er met een korting aan te komen en dan zeg ik waarom niet !!!!!!!!!!!!!!
Dus zeg ik goed gedaan Floor al is het voor mij geen optie deze actie is geweldig!

16 nov 2014 16:30 #26 door Robertehv
Beantwoord door Robertehv in topic Sta op Bambi....

@Pim, Dank je wel dat je mij in je eerst post de eer voor de topic titel geeft... ik had je minder over mijn echte leven moeten vertellen die middag in de zon hier.

En hou op over vroeger...

Die fiets is flink afgeragd.... en Bambi ...... ziet er  13 jaar en 3 kinderen verder ook heel anders uit

Gelukkig hebben we de foto's nog.

;D

KTM 990 Adventure
Aprilia Caponord  2007 (verkocht)
Honda CB 750 Bol 'd Or 1980
Honda CB 900 F2 Bol d'Or 1982 (in verkoop)
Alpje 1993 met blafpijp (verkocht)
Mijn oude Alpje uit 1998 is terug en gaat nooit meer weg! Ik heb gelogen, toch verkocht 2-5-2015.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.073 seconden