Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
ik hou je op de hoogte hoor, als ik naar de ardennen ga
Nooit gedaan, lees ik. Je weet dan ook niet waar je aan begint en erger je weet ook niet hoe het eindigt.Hi,
ik woon naast HS, dus om de hoek. Als je een stukje offroad wilt oefenen, i'm game! Nog nooit gedaan maar wel een wens/droom.
Zou niet waar overigens, maar goed, beetje richting Brabant is vast wel een weiland te vinden?
Blommetje
Doen! plekje opzoeken dan maar!?Hi,
ik woon naast HS, dus om de hoek. Als je een stukje offroad wilt oefenen, i'm game! Nog nooit gedaan maar wel een wens/droom.
Zou niet waar overigens, maar goed, beetje richting Brabant is vast wel een weiland te vinden?
Blommetje
Eens!Nooit gedaan, lees ik. Je weet dan ook niet waar je aan begint en erger je weet ook niet hoe het eindigt.
advies, of je doet een training (vaak goedkoper dan je mogelijk opgelopen schade te herstellen) of je zoekt iemand bij jou in de buurt waar je mee samen gaat rijden en met schade en schande je ervaring op doen, maar ga in ieder geval nooit alleen.
Klinkt tof! heb je wat meer informatie? kamperen/heen&terug?31 maart gaan we met heel veel motorrijders naar de Ardennen.
volgens mij pas jij er nog wel bij.