motortrip dolomieten?

08 aug 2009 11:16 - 13 aug 2009 16:55 #1 door Transit
motortrip dolomieten? werd gestart door Transit
Hallo allemaal,

Onverwacht doet de mogelijkheid zich voor om de eerste week van sept( vertrek 29 aug) een motortrip te maken, ik ben in mei nog in de vogezen geweest en praktisch elk jaar daarvoor wel een week ergens in de alpen/dolomieten, de meeste bekende passen e.d heb ik al gereden. (eerst met supermagna en nu met de twin)

Toch wil ik proberen weer een leuke trip te maken met een grof plan en niet al te georganiseerd (jawel met kaart ;D).
Maak natuurlijk ook de nodige tom tom tripjes maar voor een week vind ik het leuker om lekker flexibel te zijn.

In principe is het de bedoeling om weer eens over het Timmelsjoch de Dolomieten in te gaan.
Verder reis ik met tent / brander e.d, geef niets om terrassen maar meer om mooie uitzichten en rustige wegen (mits mogelijk).

De periode dat ik weg kan is niet te veranderen maar als er iemand/of meer mensen zijn die mee zouden willen en/of frisse ideeën hebben, prima natuurlijk.

Mocht je interesse hebben laat het dan even weten via mountain-addict@live.nl


Gr, Peter



Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 aug 2009 11:38 #2 door zwart met oranje
Beantwoord door zwart met oranje in topic motortrip dolomieten?
als alles goed is zit ik dan in een hotelletje in colfosco
dus als je een zwart oranje twin samen met een paarse voorbij ziet komen  ;D

RD07A afgeschreven
XT660Z Tenere als opvolger

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 aug 2009 14:03 #3 door Gijs
Beantwoord door Gijs in topic motortrip dolomieten?
Vergeet niet passo di gavia, vond ik er een om niet gauw te vergeten. Veel plezier alvast.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.063 seconden