Carnet de Passage - Iran

11 mei 2019 11:54 - 11 mei 2019 12:01 #21 door C
Beantwoord door C in topic Carnet de Passage - Iran
Jongens!

Ik sta beduusd in Astara, dat is de grensovergang vanuit Azerbeidzjan naar Iran. Vrolijk vanochtend Azerbeidzjan verlaten en vijf minuten later de keuze gekregen in Iran om mijn alpje te parkeren en te voet verder te gaan of rechtsomkeer te maken...

Dus ik zit nu in een restaurant een beetje te balen. Gelukkig mocht ik Azerbeidzjan in na wat telefoontjes. Ze hebben gewoon een streep gezet door mijn uitreis stempel.

Ik ben trouwens Azerbeidzjan zonder problemen ingekomen. Ik heb online het visum gekocht voor volgens mij 22€ ofzo. Deze laten zien bij de grens en na een kwartier stond ik vanuit Georgië aan de andere kant. Je krijgt een bonnetje mee die je weer bij het verlaten van het land moet laten zien. Je moet trouwens ook verzekering kopen aan de grens. Hiervoor betaalde ik tien dollar.

Verder zijn de grote wegen goed in Azerbeidzjan. Wel veel radarcontrole en politie dus let op je snelheid.

Ik ga me nu beraden op een ander plan. Misschien vlieg ik vanuit Bakoe wel naar Iran voor een week of twee en trap dan de motor weer aan.

Veel plezier allemaal

Oh ja als je mij wilt volgen dan kan dat ook:

Volg me op mijn reis 'Motortrip' via www.polarsteps.com/CorijnHusselman/14711...ba-a86d-6dfd44e22182

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 mei 2019 17:17 #22 door alain
Beantwoord door alain in topic Carnet de Passage - Iran
Frits en ik proberen dinsdagmorgen Iran binnen te raken vanuit Armenië.



@Pim: het visum voor Tadjikistan is nu een e-visum. Gaat vlot. Voor Oezbekistan en Kirgistan geen visum meer nodig.

PD06(1994) - iNCa750X DCT (2021)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 mei 2019 17:13 #23 door alain
Beantwoord door alain in topic Carnet de Passage - Iran
Update

Ook wij zijn er niet in geslaagd Iran binnen te komen, en zijn nu zachtjes op weg naar Bakoe om de boot te nemen naar Turkmenistan.

PD06(1994) - iNCa750X DCT (2021)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 sept 2019 20:01 #24 door alain
Beantwoord door alain in topic Carnet de Passage - Iran
Iran is opnieuw open voor zware motoren boven 250cc.

PD06(1994) - iNCa750X DCT (2021)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.310 seconden