Jongens!
Ik sta beduusd in Astara, dat is de grensovergang vanuit Azerbeidzjan naar Iran. Vrolijk vanochtend Azerbeidzjan verlaten en vijf minuten later de keuze gekregen in Iran om mijn alpje te parkeren en te voet verder te gaan of rechtsomkeer te maken...
Dus ik zit nu in een restaurant een beetje te balen. Gelukkig mocht ik Azerbeidzjan in na wat telefoontjes. Ze hebben gewoon een streep gezet door mijn uitreis stempel.
Ik ben trouwens Azerbeidzjan zonder problemen ingekomen. Ik heb online het visum gekocht voor volgens mij 22€ ofzo. Deze laten zien bij de grens en na een kwartier stond ik vanuit Georgië aan de andere kant. Je krijgt een bonnetje mee die je weer bij het verlaten van het land moet laten zien. Je moet trouwens ook verzekering kopen aan de grens. Hiervoor betaalde ik tien dollar.
Verder zijn de grote wegen goed in Azerbeidzjan. Wel veel radarcontrole en politie dus let op je snelheid.
Ik ga me nu beraden op een ander plan. Misschien vlieg ik vanuit Bakoe wel naar Iran voor een week of twee en trap dan de motor weer aan.
Veel plezier allemaal
Oh ja als je mij wilt volgen dan kan dat ook:
Volg me op mijn reis 'Motortrip' via
www.polarsteps.com/CorijnHusselman/14711...ba-a86d-6dfd44e22182