Kroatie

23 dec 2019 12:19 #1 door Riekje
Kroatie werd gestart door Riekje
Hallo beste mensen,

Wie heeft zin en tijd mee te reizen naar Kroatie , de planning juni 2020. Mijn wens is de zee te bereiken en daar even te blijven. de route ernaar toe is vrij, als iemand het ergens mooi/leuk vindt stoppen we , we kunnen rechtstreeks of via stukje Balkan of anderszins rijden, overnachten toch wel in B&B oid, dat hoeft voor mij niet van tevoren geboekt te worden, De Tomtom weet vast wel waar. Ik wil graag in Oostenrijk even een kort familiebezoek doen (Stiermarken)

Ik heb dit jaar een pittige operatie gehad en ben hersteld voor nu, prognose is onzeker, maar niemand heeft een glazen bol, dus ik wil lekker een eindje sturen, maar niet alleen en wel graag samen met een paar leuke, gezellige mensen, zonder tijdsdruk.
Ik heb dit jaar voor het laatst in april op de motor gezeten en ga zodra de motor een beurt heeft gehad weer stukken rijden, planning is dus juni a.s.
Wie heeft hier oren naar? Ik hoor graag terug. voor nu hele fijne feestdagen en een goed en gezond 2020.

Hartelijke groetjes

Riekje M 0620693369 of email: riekjegoedgedaan@gmail.com

ben sinds ca. een jaar lid omdat ik het leuk vind met Twins en Transalps te rijden. ik ga graag een paar dagen op pad, liefst op de bonnefooi waar ik nog niet geweest ben: Denemarken, (Oost) Duitsland, Tsjechie. Verder merk ik dat onze club nuttige dingen organiseert en leuke ritten.
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 dec 2019 16:45 #2 door Huib@1100
Beantwoord door Huib@1100 in topic Kroatie
Weekend van 21 /22 mei wordt er het ITT in Griekenland georganiseerd.
Er zullen ongetwijfeld aantal leden / niet leden die kant op gaan.
Dus als je je plannen iets naar voren haalt zijn er meer die die kant op willen.

transalpclub.nl/forum/alg-evenementen-ri...itt-2020-griekenland

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 dec 2019 16:47 #3 door Vetjan
Beantwoord door Vetjan in topic Kroatie
Hoi Riekje,

volgens mij hebben we al eens contact gehad hierover, klopt dat?
Gezondheid boven alles, onzekerheid over het leven ... daar heeft iedereen een contract mee.
Ik kan daar (inmiddels) heel goed mee leven. Carpe Diem dus :), laten we er een feestje van maken vóór het te laat is !

Hartelijke groet, Dirk.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 dec 2019 22:36 #4 door Riekje
Beantwoord door Riekje in topic Kroatie
bedankt voor de tip, ik neem het in overweging

ben sinds ca. een jaar lid omdat ik het leuk vind met Twins en Transalps te rijden. ik ga graag een paar dagen op pad, liefst op de bonnefooi waar ik nog niet geweest ben: Denemarken, (Oost) Duitsland, Tsjechie. Verder merk ik dat onze club nuttige dingen organiseert en leuke ritten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 dec 2019 22:39 #5 door Riekje
Beantwoord door Riekje in topic Kroatie
helemaal mee eens, je bent van de partij in juni?

ben sinds ca. een jaar lid omdat ik het leuk vind met Twins en Transalps te rijden. ik ga graag een paar dagen op pad, liefst op de bonnefooi waar ik nog niet geweest ben: Denemarken, (Oost) Duitsland, Tsjechie. Verder merk ik dat onze club nuttige dingen organiseert en leuke ritten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 dec 2019 09:31 #6 door Garfield
Beantwoord door Garfield in topic Kroatie
Hi Riekje,

Mooie plannen !
Ik ga niet met je mee maar ik wens je wel veel succes en plezier !

Ik heb 'enkele' motoren en lijd aan het N+1 virus. N+1=7 op dit moment.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 dec 2019 16:34 #7 door Riekje
Beantwoord door Riekje in topic Kroatie
bedankt, ik wens jou ook veel rij-plezier , je hebt genoeg rijwielen, en alvast alle goeds voor 2020

ben sinds ca. een jaar lid omdat ik het leuk vind met Twins en Transalps te rijden. ik ga graag een paar dagen op pad, liefst op de bonnefooi waar ik nog niet geweest ben: Denemarken, (Oost) Duitsland, Tsjechie. Verder merk ik dat onze club nuttige dingen organiseert en leuke ritten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 dec 2019 21:43 #8 door Vetjan
Beantwoord door Vetjan in topic Kroatie
Bij leven en welzijn, zeker.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 dec 2019 12:44 #9 door Riekje
Beantwoord door Riekje in topic Kroatie
leuk man!

ben sinds ca. een jaar lid omdat ik het leuk vind met Twins en Transalps te rijden. ik ga graag een paar dagen op pad, liefst op de bonnefooi waar ik nog niet geweest ben: Denemarken, (Oost) Duitsland, Tsjechie. Verder merk ik dat onze club nuttige dingen organiseert en leuke ritten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.127 seconden