overnachten in duitsland

08 mrt 2020 15:41 #1 door Riekje
overnachten in duitsland werd gestart door Riekje
Hallo mede clubleden,

Ik ben op zoek naar motorvriendelijke overnachtingsmogelijkheden in Duitsland, op de route Fulda, Bamberg, Passau, mag best in de buurt van de route zijn .. zijn er mensen die Duitsland beter kennen en tips/plekken willen delen?
Zou heel leuk zijn!
Sowieso een mooi motorseizoen gewenst.

Groetjes Riekje (lid 3117)

ben sinds ca. een jaar lid omdat ik het leuk vind met Twins en Transalps te rijden. ik ga graag een paar dagen op pad, liefst op de bonnefooi waar ik nog niet geweest ben: Denemarken, (Oost) Duitsland, Tsjechie. Verder merk ik dat onze club nuttige dingen organiseert en leuke ritten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 mrt 2020 16:43 #2 door V-Twin
Beantwoord door V-Twin in topic overnachten in duitsland
Tips:
Fränkische Schweiss in Beieren is een mooi gebied naast de Harz, Eifel en het Zwartenwoud.
Voor hotel naar gebied waar je als motorrijder wellicht iets meer welkom bent: www.motorhotels.info/motorhotels

Mocht je dichter bij huis blijven dan is Waldhotel Einstein in het Sauerland een goede en voordelige keuze.
Succes!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 mrt 2020 20:28 #3 door Riekje
Beantwoord door Riekje in topic overnachten in duitsland
dank voor je tip

ben sinds ca. een jaar lid omdat ik het leuk vind met Twins en Transalps te rijden. ik ga graag een paar dagen op pad, liefst op de bonnefooi waar ik nog niet geweest ben: Denemarken, (Oost) Duitsland, Tsjechie. Verder merk ik dat onze club nuttige dingen organiseert en leuke ritten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 mrt 2020 22:01 #4 door V-Twin
Beantwoord door V-Twin in topic overnachten in duitsland
Wellicht dat je hier inspiratie op kunt doen.
www.alpentourer.nl/alpentourer/alpentour...tm_campaign=ATNL2002

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.066 seconden