Ervaring met Travel2Explore?

18 apr 2021 15:51 #1 door Cor
Ervaring met Travel2Explore? werd gestart door Cor
Hi allemaal,

https://www.travel2explore.nlTravel2Explore biedt leuke doch prijzige reizen aan. Alles spreekt me aan, maar ik wil eigenlijk voorkomen dat ik met een club 55+'ers op dure BMW 1200's op vakantie ga :)
Wie stelt me gerust?

Veel dank!

Zin in motorvakantie!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 apr 2021 20:23 #2 door xrvtuur
Beantwoord door xrvtuur in topic Ervaring met Travel2Explore?
Ga lekker alleen op reis, meer avontuur, meer en makkelijker contact met vreemden onderweg en je zit niet heel de dag naar lelijke gsen te kijken. en waarschijnlijk een stuk goedkoper.

Varadero SD02 2004
Transalp RD11 2006

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 apr 2021 20:32 #3 door Cor
Beantwoord door Cor in topic Ervaring met Travel2Explore?

xrvtuur schreef : Ga lekker alleen op reis, meer avontuur, meer en makkelijker contact met vreemden onderweg en je zit niet heel de dag naar lelijke gsen te kijken. en waarschijnlijk een stuk goedkoper.


Ik hoor wat je zegt en alleen reizen is me niet vreemd, maar ik heb geen zin in al het geregel bij 25 landgrenzen onderweg van Kaapstad naar Cairo. Dat beschouw ik niet als avontuur. Combineer dat met tenminste anderhalve linkerhand en dan is een groepsreis vrij aantrekkelijk.

Zin in motorvakantie!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 apr 2021 20:40 #4 door xrvtuur
Beantwoord door xrvtuur in topic Ervaring met Travel2Explore?
Oke, tja dan denk ik dat het toch veel 55+/Gs wordt want dat zijn over het algemeen de mensen die het geld en de tijd hebben voor zulke reizen.

Varadero SD02 2004
Transalp RD11 2006

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 apr 2021 21:38 #5 door The Headless Horseman
Beantwoord door The Headless Horseman in topic Ervaring met Travel2Explore?
Voor beide manieren van reizen is wat te zeggen hè, zelf vind ik georganiseerd reizen soms ook best prettig ja, maar dan loop je idd wel de kans dat er wat BMW rijders bij zijn.

Wellicht zijn het niet állemaal 1200’s, maar zit er ook nog wel een 1250 bij. En ik bén ooit wel eens een aardige vent op een GS tegen gekomen, dus misschien heb jij die mazzel ook Cor ;) :P

Zónder dollen: ik ken deze organisatie niet, maar ik zou je vraag gewoon daar neer leggen :)

TA 650 ‘90 / TA 600 ‘92 / XRV 650 ‘88 / R80G/S ‘85 / G310GS ‘17

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.061 seconden