Even voorstellen

14 nov 2021 10:41 #1 door Lonneke
Even voorstellen werd gestart door Lonneke
Goedemorgen!

Ik zal me even voorstellen. Ik ben Pollepel, heb net een jaar mijn motorrijbewijs en ben sinds dit weekend eigenaar van een alp!

Vorig jaar ben ik mijn motorrijbewijs gaan halen omdat de K75 van mijn opa in de schuur stond, af en toe reden mijn ouders er op maar de laatste jaren stond hij stil. Toen mijn vader zei dat hij die misschien wel zou gaan verkopen ben ik gaan lessen. Inmiddels heb ik daar in een jaar 25.000km bij op gezet, onder andere op mijn vakantie naar Zweden. Ook heb ik al het (achterstallige) onderhoud tot nu toe zelf gedaan (soms met wat hulp), behalve het banden wisselen natuurlijk. In Zweden heb ik behoorlijk wat gravel gereden (want er is soms niks anders), en het kriebelde al wel om ooit een adv fiets te hebben.

Nu zat ik al stiekem marktplaats in de gaten te houden naar een goedkope groene (!!) alp. Want groen is de beste kleur, natuurlijk (hoewel die witte versie ook wel wat heeft). Eigenlijk was het elke keer net niks, of was de verkoper een beetje vreemd. Nu werd via via de advertentie van Garfield naar mij toegestuurd, en hoewel die niet helemaal voldeed aan het kopje 'goedkope alp' zaten er wel zo veel opties op dat het me toch wel wat leek!

Dus, nu heb ik een alp! Ik ben heel benieuwd wat er allemaal komen gaat en waar deze alp me heen gaat brengen :D
De K gaat overigens niet weg, maar blijft gewoon voor woon-werk etc. Het is toch een erfstuk.
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 nov 2021 17:33 #2 door Garfield
Beantwoord door Garfield in topic Even voorstellen
Hé Lonneke,

Wat leuk dat je je hier aanmeldt !
Gefeliciteerd met de aankoop van je motor.
Ik hoop dat je er heel veel plezier aan beleeft !

Groet, Arvid

Ik heb 'enkele' motoren waaronder een XL650V en een NX250.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 nov 2021 19:20 #3 door Oldtimer
Beantwoord door Oldtimer in topic Even voorstellen
Maar dan wel die sticker eraf halen 😄😄

Maar uiteraard van harte welkom hier en veel veilige km,s

PD06 1994 blauw en XLV750R 1984.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 nov 2021 19:44 #4 door Garfield
Beantwoord door Garfield in topic Even voorstellen
Deze foto is gemaakt vóór de overdracht. Uiteraard heb ik de Garfield sticker verwijderd :-)

Ik heb 'enkele' motoren waaronder een XL650V en een NX250.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 nov 2021 16:34 #5 door Jef__vb
Beantwoord door Jef__vb in topic Even voorstellen
Welkom hier. Je gaat veel plezier beleven aan je alpje. Ik zag Garfield's motor hier ook passeren: lijkt me een heel goede aankoop, voor een spotprijs (gezien alle opties en aanpassingen). Veel plezier ermee!

TA RD10 '00 / TA PD10 '98

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.072 seconden