Hey! Nieuw hier en op zoek naar uitlaat

02 dec 2021 19:00 #1 door Alex Broersen
Hey! Nieuw hier en op zoek naar uitlaat werd gestart door Alex Broersen
Hey allemaal,

Ik heb een aantal jaar mogen toeren op een Suzuki V-Strom uit 2008. Helaas had ik met al mijn onervarenheid een vrij aangetaste motor gekocht. Na wat slijtageonderdelen te hebben vervangen heb ik er een aantal jaar en vakanties mee op pad gekund. De betrouwbaarheid ging wat omlaag en na een keer stil te hebben gestaan tijdens een rit werd het tijd voor wat anders.

Dus heb ik dit jaar een Transalp XL700VA uit 2011 gekocht bij een Honda dealer in de buurt. En wat rijdt het fijn! Een stuk speelser dan de V-Strom. De fun factor is zeker omhoog gegaan bij het nemen van bochten. Dat kwam goed uit voor mijn motorvakantie in de Moezel.

Maar.. helaas is de uitlaat van mijn Transalp lek gegaan en kan ik geen tweedehands originele uitlaat vinden op het internet. En in die zoektocht ben ik op dit forum gestuit, in de hoop dat hier iemand nog een originele uitlaat op zolder heeft liggen en die bereid is om te verkopen. Ik hoor het graag als ik hem van iemand kan overnemen.

Daarnaast heb ik nog een vraag of een uitlaat van een Transalp 650 qua formaat ook goed zal passen en aansluiten op een 700. De uitlaat van een 650 vind ik ook mooi en kan ik wel vinden.

Groetjes, Alex

Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 dec 2021 15:49 #2 door Garfield
Beantwoord door Garfield in topic Hey! Nieuw hier en op zoek naar uitlaat
Hi Alex,

Welkom hier !

Ik weet niet of de uitlaten van een 650 en een 700 uitwisselbaar zijn, ik denk eerder die van de 600 en de 650.
Anyway, er zijn vast mensen hier die dat wel weten.

Veel plezier hier en met je motor !

Ik heb 'enkele' motoren waaronder een XL650V en een NX250.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.084 seconden