Aangenaam ...

09 apr 2022 11:00 #1 door Sergio
Aangenaam ... werd gestart door Sergio
Ik ben Sergio ... 51 jaar en in de laatste fase van de aanschaf van een leuke AT 750 of mischien een TA 600/650/700
Binnenkort ga ik bij een AT kijken en met wat geluk hoor ik er dan ook bij.

Heb enige Honda ervaring (RC36 VFR750) en dat bevalt me zo goed dat ik het graag bij Honda wil houden.
De zoektocht begon met een leuke AT maar het aanbod en vooral de prijzen vielen me erg tegen.
De CRF 1000 en 1000 modellen vind ik prachtig maar die zijn dan toch echt weer buiten het budget en was voornemens om de komende jaren te overbruggen op een ouder exemplaar.
Gaanderweg ben ik zelfs open gaan staan voor de TA, iets waar ik eerder niet naar keek (Tunnelvisie door de AT, en het opgroeien in de jaren 70/80).
Dit scheelde iets qua aanbod en prijzen.

Ga er ook echt op rijden en reizen dus ik verwacht ook de nodige klusjes en aanpassingen te doen. Ben niet vies van wat sleutelen maar mijn uitgebreide sleutel ervaring is op dit moment enkelt beperkt tot auto's. Hopelijk breid ik dat snel uit.

We gaan het zien, wellicht tot snel op een meeting of iets dergelijks !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 apr 2022 15:29 #2 door Garfield
Beantwoord door Garfield in topic Aangenaam ...
Hi Sergio,

Welkom hier !

VFR ... heb ik ook nog gehad, een groene 36/1. Heel fijne motor maar na aanschaf van een Transalp stond 'ie echt veel teveel stil.

Bedenk goed wat je met je motor wil, wat voor soort reizen je wil doen, bagage, passagier, asfalt, offroad, etc.

Er is hier heel veel informatie te vinden dus leef je uit.

Veel plezier hier en met je zoektocht !

Ik heb 'enkele' motoren waaronder een XL650V en een NX250.

10 apr 2022 17:25 #3 door Sergio
Beantwoord door Sergio in topic Aangenaam ...
Dank je !

Ik ben een 1.5 jaar geleden bij jou langs geweest voor een tellerhuis voor de VFR en evt delen van de kuip (was onderuit gegaan) ....
Toen had je die groene nog staan.

Mijn reizen zullen voornamelijk bestaan uit asfalt met gelegenheids offroad, bagage en geen passagier.
Ik ga eerst een fiets vinden en dan kijken wat me niet bevalt en dan beginnen met de nodige aanpassingen.

10 apr 2022 18:35 #4 door Garfield
Beantwoord door Garfield in topic Aangenaam ...
Hahaha, wat een kleine wereld weer !
Je bent niet de enige die vanaf een VFR naar een Transalp gaat trouwens.
Mijn VFR is bij Smuiger beland nadat zijn vorige total-loss was geraakt.
Via motor-forum vernam ik dat hij er zeer tevreden mee is.

Enniewee ... hier dus Transalp en aanverwanten ... nogmaals veel plezier en wellicht tot ziens op een clubevenement !

Ik heb 'enkele' motoren waaronder een XL650V en een NX250.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.056 seconden