Opnieuw voorstellen

08 juni 2022 23:37 #1 door *thomas*
Opnieuw voorstellen werd gestart door *thomas*
Hallo allen

Ergens op dit forum heb ik een voorsteldraadje van zo'n 13 jaar geleden. Toen werd een zwarte Transalp uit 1998 mijn eerste 'zware' motorfiets. Daarna kocht ik een RD03 die ik naar Marathon Replica heb omgebouwd, maar toen dat project voor 80% voltooid was, was de liefde over.

Vervolgens XTZ750, Elefant 900, YZF750 en uiteindelijk XT660Z gereden. Die laatste fiets heb ik zo'n 5 jaar gehad en er minder dan 1000km mee gereden... Dat is intussen ruim 4 jaar geleden (als niet langer...).

Mijn passie (want dat was het ooit) voor motoren leek over, maar af en toe wakkert de vlam terug aan. Ik mis vooral het sleutelen. Lekker 's winters in de garage zitten en nadenken over wat beter kan. Mijn oom is al jaar en dag een fervent motorrijder en van hem heb ik onlangs een Varadero uit 2005 overgenomen. Een mooie fiets met weinig kilometers die voor hem (jammer genoeg) iets te groot is.

Na al die jaren van afwezigheid, valt het me in feite op hoe weinig er 'in de aftermarket' beschikbaar is voor een SD02. Ik was bijvoorbeeld aan het speuren naar een alu carterbescherming en voor 'mijn fiets' was dat nergens te vinden.

Over een paar weken ga ik de XLV ophalen, want nu is het te druk met verbouwen.

Wat plaatjes:







Groeten

Thomas

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 juni 2022 15:16 #2 door Garfield
Beantwoord door Garfield in topic Opnieuw voorstellen
Hi Thomas,

Welkom terug !

Mooie fiets hoor, die Varadero, ziet et heel netjes uit !
Veel plezier ermee !

Ik heb 'enkele' motoren en lijd aan het N+1 virus. N+1=7 op dit moment.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 juni 2022 20:46 #3 door xrvtuur
Beantwoord door xrvtuur in topic Opnieuw voorstellen
gefeliciteerd met je mooie Dero. Ik heb op die van mij een alu plaat eronder van touratech maar die is niet meer leverbaar. Maar de abs bak die er nu opzit is sterker dan je denkt, ik ben er al vaker mee gevallen op stenen ook, en dat ding blijft best goed. En door de vorm houd hij in de regen nog wat water weg van je laarzen Beter koop je valbeugels om je zijkappen te beschermen. SW motech doet het goed.

Varadero SD02 2004
Transalp RD11 2006

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 juni 2022 14:44 #4 door V-Twin
Beantwoord door V-Twin in topic Opnieuw voorstellen
Blijft een mooie uitvoering zo in het zwart proficiat!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 juni 2022 18:41 #5 door The Headless Horseman
Beantwoord door The Headless Horseman in topic Opnieuw voorstellen
Welkom terug Thomas :) En idd, zo in het zwart is die Dero best wel mooi ja B) Veel plezier en fijne kms gewenst!

TA 650 ‘90 / TA 600 ‘92 / XRV 650 ‘88 / R80G/S ‘85 / G310GS ‘17

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.062 seconden