Voorstellen nieuwe lid René

12 juli 2022 10:46 - 12 juli 2022 10:51 #1 door René van de Vondervoort
Voorstellen nieuwe lid René werd gestart door René van de Vondervoort
Hallo, mijn naam is René van de Vondervoort en ben sinds een paar maanden nieuw lid bij TCN. Ik ben 63 jaar, woon in Valkenswaard en ik rij zelf een Transalp XL600V uit 1997, die ik al weer een jaartje of 12 bezit. Eigenlijk heb ik 'm nog in dezelfde staat als toen ik 'm kocht, ik heb er niets aan veranderd. Het Corbin zadel en de hogere ruit zaten er op, evenals een Givi koffer. Hoewel ik zelf uit de techniek stam (electronica) heb ik weinig verstand van motor onderhoud, dus dat laat ik doen door een kennis.
Hiervoor reed ik een Honda CX650C , import uit VS, die ik helaas niet meer heb. Ondanks dat het ding niet geweldig stuurde was het toch een leuke motor. Ik had 'm erbij moeten houden. Maar ja, ruimte gebrek. Ik leerde de Transalp kennen toen ik 'm eens had gehuurd en vond dat ie geweldig reed, met name sturen op leuke binnendoorwegen. En tot nu toe zeker geen spijt gehad. Ik ben hoofdzakelijk een mooiweer rijder en gebruik 'm niet voor woon-werkverkeer. Soms met vrienden een toertocht rijden of een weekendje weg.
Ik hoop via de club nog wat mensen te treffen die me kunnen adviseren in het in nette staat houden van de motor, ook mbt beschikbaarheid van onderdelen. Bij de CX club hadden we bijeenkomsten waar onderdelen werden aangeboden met bijbehorende goede adviezen en daar heb ik toen veel plezier aan gehad. Bijgaand een fotootje van mijn Transalp.
Wellicht tot snel.
René.

Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 juli 2022 14:35 #2 door Oldtimer
Beantwoord door Oldtimer in topic Voorstellen nieuwe lid René
Welkom hier Rene.
Mooie alp hoor. Hier op dit forum kun je alles vinden wat je nodig hebt aan advies,onderdelen en toerritjes.
Verder is er ook een fb pagina transalpclub nederland, waar je ook heel veel kunt vinden.
Veel plezier bij deze club en mss tot een van onze activiteiten

PD06 1994 blauw en XLV750R 1984.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 juli 2022 21:14 #3 door Garfield
Beantwoord door Garfield in topic Voorstellen nieuwe lid René
Welkom hier René !

Je Alp ziet er heel keurig uit !

Veel plezier hier en wellicht tot ziens oo een clubevenement.

Ik heb 'enkele' motoren en lijd aan het N+1 virus. N+1=7 op dit moment.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 juli 2022 21:27 #4 door The Headless Horseman
Beantwoord door The Headless Horseman in topic Voorstellen nieuwe lid René
Welkom hier! Er kunnen niet genoeg René’s zijn :P

Hulp is hier over het algemeen wel te vinden. Leuk cluppie hoor B)

Grtz,
René

TA 650 ‘90 / TA 600 ‘92 / XRV 650 ‘88 / R80G/S ‘85 / G310GS ‘17

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.247 seconden