Aanvulling op bovenstaand schrijven:
Wat 'mankementen' die mijn aandacht hebben:
- Sleutel gaat niet soepel in het sleutelgat
- Uitlaat rommelt/ploft wat bij gas terug/los --> gevolg van mengsel?
- Versnelling gaat met regelmaat lastig in 'N' (moet vaak weer in '1' zetten en opnieuw omhoog tikken) --> is dit af te stellen?
- Ben wat aan het uitproberen met toerental, stond afgesteld beneden de x1000 en liep stationair niet meteen mooi. --> Ideale afstelling?
- Loopt stationair hoorbaar aardig tot goed, echter KM teller fluctueert (en heel licht hoorbaar aan de toeren).
Wat zaken die ik wil veranderen:
+ Ik zou graag een andere demper monteren, waar moet ik op letten? Er zit nu als het goed is een originele uitlaatbocht op, de demper is van een TA700.
Kan ik hier zonder meer een nieuwere demper weer op zetten of zou ik het best een compleet nieuwe uitlaat monteren?
+ Ervaringen met hogere ruit? Mij lijkt een wat minder bolle maar rechte ruit mooi staan. Ik kwam via de Instagram pagina 'Goffi' een predator scherm tegen zie foto: Bron: Instagram @Goffiworkshop. Weet iemand of er meer van dit soort modellen zijn van andere merken?
* Zijn er zaken die voor dit model of de TA in z'n algemeen goed zijn om te controleren? Ik las al wat over de CDI's bijvoorbeeld.
* Heb je tips of adviezen over bovenstaande dan hoor ik dat graag!