nieuw

18 okt 2022 20:43 #1 door Ruud
nieuw werd gestart door Ruud
Hallo,
Al enige tijd lid nu maar even voorstellen.

Wij mijn vrouw Els en ik Ruud rijden sinds juni met plezier op een Crosstourer dct bouwjaar 2013.
Jaren terug ook al op de motor gezeten we hadden toen een Honda Magna maar gestopt vanwege komst van de kinderen.
Nu ging onze jongste zoon motorrijles nemen en inmiddels ook geslaagd rijd nu op een Yamaha MT 07 35 kw en begon het met name bij mij weer te kriebelen.
We mochten een dagje een motor lenen van een collega een BMW GS 1200 en we vonden het leuk om weer te rijden dus op zoek naar een motor we kwamen uit op een Suzuki V-strom DL 1000.
Na een seizoen meegereden te hebben bleek het toch niet onze motor we vonden hem erg bokkig.
Mijn linkerbeen werkt ook niet helemaal mee i.v.m. mijn rug zijn we gaan kijken voor een dct, we kwamen uit op een NC 750 s.dct.
Dit bleek geen juiste keus was voor ons bleek achteraf te licht en te laag en zeker met koffers dus al gauw deze verkocht en dus de Crosstourer gekocht.
We hopen met deze motor nog lang plezier te hebben (denk dat dat wel gaat lukken :)

groeten en veel rijplezier en wie weet komen we elkaar ergens tegen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 okt 2022 21:37 #2 door The Headless Horseman
Beantwoord door The Headless Horseman in topic nieuw
Welkom hier Els en Ruud :) Leuk hoor, een Cross Tourer, die zijn er niet zoveel binnen de club!

Grtz,
René

TA 650 ‘90 / TA 600 ‘92 / XRV 650 ‘88 / R80G/S ‘85 / G310GS ‘17

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 okt 2022 09:04 #3 door Garfield
Beantwoord door Garfield in topic nieuw
Hi Els en Ruud,

Welkom hier en veel plezier op jullie mooie motor !

Ik heb 'enkele' motoren en lijd aan het N+1 virus. N+1=7 op dit moment.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 okt 2022 12:35 #4 door Eric Goes
Beantwoord door Eric Goes in topic nieuw
Ha die Ruud en Els . Welkom "buurman" uit het Koogse. Hopelijk volgend seizoen samen wat meer ritten rijden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.124 seconden