nieuwe vreemde eend?

01 nov 2022 09:29 #1 door a.j.klik
nieuwe vreemde eend? werd gestart door a.j.klik
Goeiemorgen, ben aj, eind 50 en wonende in het Noorden van het land en rijd sinds mijn 18e motor. Enkele weken geleden 2 AT's overgenomen als winterproject, een RD04 1990 en een RD07 1999. waarschijnlijk ga ik de RD04 verkopen en de RD07 opknappen. Achterwielen van beide zijn rot, hebben beide lang stilgestaan in een schuur, de RD04 staat nu op de brug en start in ieder geval. Plastic is er al af, binnenkort maar eens de tank lichten

Daarnaast rijd ik een guzzi v85tt centenario voor dagelijks gebruik. Heb in het verleden vooral triple's gehad en in 2013 mijn Tiger 1050 naar de poolcirkel in Alaska gereden vanuit Novia Scotia. Daarnaast nog een x een aangereden Tenere 660 geheel opgeknapt. Mag graag internet en fora afstruinen naar tips en onderdelen.
cu op het forum, aj

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 nov 2022 11:18 #2 door wimj
Beantwoord door wimj in topic nieuwe vreemde eend?
Ik post niet veel maar iemand die AT's opknapt moet ik wel welkom heten! Gaaf dat je naar Alaska bent geweest hoewel mij die bestemming als ik het verslag van Itchy boots bekijk niet zo trekt. Succes met het opknapwerk, af en toe een foto van de vorderingen zou leuk zijn!

2001 Honda XL650V 2006 Triumph Tiger 955i

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 nov 2022 22:26 #3 door Garfield
Beantwoord door Garfield in topic nieuwe vreemde eend?
Hi AJ,

Welkom hier !

Zo te lezen heb je al een aardig interessant 'motorleven' gehad tot nu toe !

Veel plezier met klussen en rijden !

Ik heb 'enkele' motoren en lijd aan het N+1 virus. N+1=7 op dit moment.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 nov 2022 14:11 #4 door V-Twin
Beantwoord door V-Twin in topic nieuwe vreemde eend?
Welkom hier succes met het opknappen, ik heb met beide modellen jaren gereden en vele mooie avonturen mee beleeft. Tja Alaska je hebt altijd baas boven baas!
Je dagelijkse motor is ook heel fraai als ik er een zie moet ik altijd ff kijken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.115 seconden