Kennismaken, mijn nieuwe motor en een korte vraag

29 jan 2023 13:33 #1 door Sybrand
Beste TCN Leden,

Dit weekend heb ik een Transalp XL650V uit 2000 gekocht met 61.000 kilometer op de klok. Ik ben van plan de motor te gebruiken voor woon-werk verkeer op mooie dagen en om lekker te touren on- en offroad. Het is mijn eerste motor na een hele reeks brommers, ik heb er zin in om te gaan motorrijden!

Voordat ik echt op pad ga met mijn nieuwe motor zou ik graag bij een inspectiedag van de TCN langsgaan om de motor eens goed onder de loep te houden en om veel van jullie te ontmoeten. Ik heb gezien dat ik me van tevoren moet aanmelden voor de inspectiedagen, maar ik kan nog niet vinden hoe of bij wie ik me aanmeld. Weet een van jullie dat toevallig?

Groet,

Sybrand

Transalp XL650V 2000 - Verkocht
Africa Twin CRF1000 2017
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 jan 2023 15:54 #2 door Garfield
Beantwoord door Garfield in topic Kennismaken, mijn nieuwe motor en een korte vraag
Hi Sybrand,

Welkom hier en gefeliciteerd met je motor !

De inspectiedagen zijn op bepaalde dagen, ik meen altijd aan het begin van het seizoen. Ze zijn bij enkele 'clubdealers' - kleine motorgarages verspreid over het land, bestierd door leden van de TCN. Ik meen trouwens dat de inspectiedagen alleen voor TCN leden zijn, ik raad je een TCN lidmaatschap van harte aan.
De data van de inspectiedagen worden hier op het forum altijd bekend gemaakt en je kan je dan ook aanmelden.

Wil je niet op die inspectiedagen wachten dan kan je altijd op eigen gelegenheid een individuele afspraak maken voor een inspectie. Ik ben ervan overtuigd dat de kosten daarvan je zullen meevallen en de heren van de clubdealers zijn mensen die je echt kan vertrouwen. Je krijgt superservice voor schappelijke prijzen.
Er staat hier ergens op het forum of de website wie de clubdealers zijn, je kunt dan even kijken wie voor jou het dichtst bij is.

Succes !

Ik heb 'enkele' motoren en lijd aan het N+1 virus. N+1=7 op dit moment.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 jan 2023 16:09 #3 door Sybrand
Beantwoord door Sybrand in topic Kennismaken, mijn nieuwe motor en een korte vraag
Beste Garfield,

Dank voor je uitgebreide reactie! Ik heb me opgegeven voor een lidmaatschap dus dat moet helemaal goed komen.
Alphen a/d Rijn is voor mij het dichtste bij, daar zal ik te vinden zijn dit jaar!

Groet,

Sybrand

Transalp XL650V 2000 - Verkocht
Africa Twin CRF1000 2017

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 jan 2023 20:52 - 29 jan 2023 21:12 #4 door Ralph
Beantwoord door Ralph in topic Kennismaken, mijn nieuwe motor en een korte vraag
Hoi Sybrand (mooie naam hoor!),

Allereerst welkom hier op het forum.
Je kan op de begin pagina links bovenin op de “streepjes” klikken, vervolgens op “activiteiten” en aansluitend op “gepland”, dan op een activiteit die je wat lijkt, en dan kom je op een volgende pagina waar je (igv bv een check jouw motor dag) op “deelnemen” kan klikken.

Maar hier de directe link naar de geplande activiteiten, net zo makkelijk: transalpclub.nl/activiteiten/activiteiten-gepland

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 jan 2023 21:01 #5 door The Headless Horseman
Beantwoord door The Headless Horseman in topic Kennismaken, mijn nieuwe motor en een korte vraag
Welkom hier Sybrand :)

TA 650 ‘90 / TA 600 ‘92 / XRV 650 ‘88 / R80G/S ‘85 / G310GS ‘17

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 jan 2023 11:22 #7 door Sybrand
Beantwoord door Sybrand in topic Kennismaken, mijn nieuwe motor en een korte vraag
Allen dank voor de antwoorden! Het moet zo helemaal gaan lukken!
Fijn dat er zo veel vriendelijke reacties komen. Ik heb er het volste vertrouwen in dat als ik of een ander een keer hulp nodig heeft je dat op dit forum altijd kan krijgen.

Groet,

Sybrand

Transalp XL650V 2000 - Verkocht
Africa Twin CRF1000 2017

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.216 seconden