Hoi, ik ben Piet (59) en ik heb sinds eergisteren mijn Transalp 650 uit 2002 in de schuur staan. Dat is in Assen trouwens.
Motorrijden begon voor mij op mijn 23e. Kort na mijn diensttijd. Achtereenvolgens een YamahaXS750, Honda 900 F2 (Bol 'd Or), Suzuki VX800, Yamaha XJR 1300 de laatste 20 jaren een Yamaha Diversion 900. Is van de week trouwens verkocht. Op de laatste heb ik mijn zoons (3) ook het motorplezier bijgebracht: 2 ervan rijden dan ook.
Morgen maak ik mijn eerste tour met zoons, buurmannen en vriend! Het weer ziet er beter uit...in ieder geval beter dan de 10 graden toen ik eergisteren mijn nieuwe aanwinst ophaalde. Omdat ik wat langer (1.98) ben is er een verhoging set naar me onderweg. Uitlaat aanpassen mag dan ook nog even...
Ik ben lid geworden van de Transalp club omdat ik het leuk vind uit te wisselen en te leren van anderen. Waarom een Transalp? Mooi, betrouwbaar, goede zit en ook geschikt om es van het asfalt af te gaan. Dat in het kort. Snel hoeft niet, als het maar mooi gaat
Wie weet treffen we elkaar ook nog es, groet Piet