xl700

31 mei 2023 13:10 #1 door Eric de Poorter
xl700 werd gestart door Eric de Poorter
Goedemiddag.
Ben nieuw hier en lijkt mij leuk om vragen en oplossingen te kunnen lezen/delen met elkaar.
Heb sinds kort een transalp 700 wit/blauw met gouden velgen bwj 2009 km stand 32156
Mijn zoon, dochter en ik rijden alle drie motor.
Mijn dochter rijdt op mijn honda nc700s
Ikzelf rijd een cbr600rr uit 2003 en nu dus ook nog een transalp om meer reizen te gaan maken.
Mijn zoon heeft een suzuki gsx-s750 en binnenkort een Tenere700 om daarmee te reizen.
Mijn zoon en ik zijn inmiddels de tweede cb750F2 uit 1978 aan het restaureren als hobby..
Geboren in de Corona tijd
En met restaureren bedoel ik totaal blokrevisie, frame powdercoaten, totale revisie van remmen etc etc en alles weer in nieuwstaat brengen.
Groet, Eric
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 juli 2023 16:44 #2 door Garfield
Beantwoord door Garfield in topic xl700
Hi Eric,

Ik zie dat jouw post kennelijk helemaal aan de aandacht is ontsnapt - alsnog een niet minder gemeend van harte welkom hier !

Leuk om samen met je kinderen te rijden - mijn oudste hoopt binnenkort ook eindelijk het tweede deel van z'n A te kunnen afronden, we wachten al een half jaar op het CBR ...

Voor mij is sleutelen ook de helft van het plezier, ik ben momenteel bezig aan een FJ1200 in het kader van de '500 Euro challenge' op motor-forum.nl

Een Transalp is 'ietsie' anders dan een CBR600RR - hoe bevalt het ?

Ik heb 'enkele' motoren waaronder een XL650V en een NX250.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 juli 2023 11:32 #3 door Eric de Poorter
Beantwoord door Eric de Poorter in topic xl700
Hoi Garfield.

Geen probleem hoor.
Mooi welkom!
Leuk dat sleutelen aan je FJ, succes ook.

Als je samen met je kinderen ( hun eigen rijbewijs) kunt gaan rijden is dat weer een mooi moment,
Twee uitersten, de cbr600rr voor wat bochtenwerk cq snellere werk en de transalp om een beetje of-road te gaan en heerlijk van de omgeving te kunnen genieten.
Stuurt fantastisch en blok is meer dan sterk genoeg om leuke dingen mee te kunnen doen.
Bevalt meer dan goed ( voor mij)

Groet.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.058 seconden