Nieuw lid even voorstellen

01 juni 2023 20:46 - 01 juni 2023 20:55 #1 door Reindert
Nieuw lid even voorstellen werd gestart door Reindert
Hoi allen,

Ik ben Reindert, 59 jaar oud rij al vanaf m'n 23e motor (ook jaren niet gereden) en heb sinds enkele maanden een Honda Transalp XL700V bj 2011 naast mijn BMW K 1200 GT( beiden 2 totaal verschillende motoren) omdat ik ook buiten de asfaltwegen wil gaan toeren en ontdekken.

Had al een oudere Transalp maar dat was een echte opknapper en bij gebrek aan tijd ging hem dit niet worden en deze dus ingeruild voor de nieuwere versie in Februari op de motorbeurs in Utrecht waar dit exemplaar stond te pronken.

Motor aangeschaft en gelijk lid geworden van TCN om wat meer informatie en om te kijken wat voor evenementen er georganiseerd worden om mensen te ontmoeten die ook lid zijn van TCN.

De Transalp was een kale uitvoering met een grote topkoffer en verder weinig accessoires maar heb er inmiddels wel het eea aan toegevoegd en ben erg tevreden met het resultaat.

O.a. Nieuwe kofferset van Givi (Kleine uitvoering ) en een kleine tanktas voor de fotocamera.
Heed valbeugels met lampen
Ofroad / allroad banden voor en achter etc.
Stuurverhogers verwijderd.

Ben van plan dit jaar nog wel het eea toe te voegen /vervangen voor accessoires van Fabio Goffi

Ben zeer tevreden met het resultaat en hoop nu er zoveel mogelijk van te gaan genieten.

Fijne avond allemaal.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 juni 2023 09:03 #2 door Garfield
Beantwoord door Garfield in topic Nieuw lid even voorstellen
Hi Reindert,

Welkom hier !

Ziet er strak uit zo.

Veel plezier hier en met je motor(en) !

Ik heb 'enkele' motoren waaronder een XL650V en een NX250.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.101 seconden