Henkiehuisgevaar stelt zich voor.

21 feb 2010 16:20 #1 door Henkiehuisgevaar
Henkiehuisgevaar stelt zich voor. werd gestart door Henkiehuisgevaar
Hey,

Mijn naam is Danny (Henkiehuisgevaar), en ben 34 jaar.
Woon samen met met mijn vriendin en heb een kind van bijna 3 jaar.
Vorig jaar heb ik mijn motorrijbewijs gehaald, dit na lang nadenken.
Mijn passie heeft altijd bij 4x4 rijden gelegen. Eerst een Daihatsu Feroza gereden en de laatste 4 jaar een Mercedes Unimog 404 uit 1964.

Motor rijden wil ik al vanaf dat ik 12 jaar ben, maar aangezien ik een beetje gek was (vandaar mijn naam) heb ik wijselijk besloten om daar nog maar even mee te wachten, en ik dacht met een auto val je niet zo snel om. Nou, daar had ik me dus in vergist.

Toen kwam de motor keuze. Die was snel gemaakt. Een BMW 1200 GS. Nou, voor mij wel, maar voor mijn vriendin niet. Te duur. Dan maar voor mij het beste alternatief. Een Honda Varadero uit 2000 met 26000 km gelopen.

Echt nog een plaatje. Ik ben er echt tevreden mee. Rijd lekker, snel, groot, zwaar en een motor met uiterlijk, niet zo'n lesmotortje dat lijkt op een zundap. Ben hem nu wel nog een beetje aan het pimpen, vorderingen kun je zien op www.henkiehuisgevaar.nl

Nou, dat was het eigenlijk wel zo'n beetje. Hoop wel dat ik eens de tijd kan vinden om eens met een rit mee te gaan.

Gr. Henkiehuisgevaar.

Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 feb 2010 19:12 #2 door Two Plugs
Beantwoord door Two Plugs in topic Henkiehuisgevaar stelt zich voor.
Hoi Henkie,

Mooi rood is niet lelijk! En met 26.000 km ben je echt spekkoper... dan is'ie nog niet eens ingereden (hiero net zo eentje in de schuur met inmiddels 150.000 probleemloze kilometers  ;) )

Welkom bij de Transalpclub en tot ziens op één van de vele ritten die er aan zitten te komen!


Two Plugs AKA Bernard
Look who's back ;)

Varadero International FB group
m.facebook.com/groups/1467408023517180

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.082 seconden