Even voorstellen

22 feb 2010 21:04 #1 door EL mosquito
Even voorstellen werd gestart door EL mosquito
Hoi,

Mijn naam is Erik Bouman
Ik rij al twee jaar op mijn Africa Twin mijn dagelijkse rondjes. Tevens is mijn werkgever zo vriendelijk geweest om voor mijn dagelijkse werkzaam heden een Transalp C:-) te regelen. En als je dus elke dag op deze twee type's rijdt, dan wordt het al snel eigelijk een normale zaak dat je lid wordt van deze club. Ik had al vaker op deze site gekeken. Maar het kwam er nooit van om eens lid te worden. Dat veranderde toen ik "zakelijk C:-) (positief)" Jeroen tegen kwam en toen hij zag dat ik prive op een Africa Twin reed en zakelijk op een Transalp. Vertelde hij dat ik toch maar eens echt lid moest worden van deze club.

Sinds kort zit mijn zoon van 7 jaar oud, gezellig achterop. Ook hij heeft het er al over om deze zomer samen met papa tour tochten te gaan rijden. Dus deze zomer zullen wij zeker een paar keer aanwezig zijn bij een tochtje met gelijk gestemde.

Gr Erik Bouman
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 feb 2010 22:50 #2 door Nikotech
Beantwoord door Nikotech in topic Even voorstellen
Hoi Erik

Naast die "pet die we allemaal passen" tref je hier wel meer gelijk gestemden :)

Weet je welkom, ik kom je liever op een toerrit tegen dan tijdens je diensttijd  C:-)

Zorgen moet je niet maken, zorgen moet je doen ......

Bijlage:
<< Klik op het plaatje voor mijn website.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 feb 2010 07:36 #3 door Neet
Beantwoord door Neet in topic Even voorstellen
Welkom, het is niet echt de tijd he om een nieuwe baan te zoeken. Nog even geduld. Het zal steeds beter gaan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 feb 2010 08:15 #4 door Two Plugs
Beantwoord door Two Plugs in topic Even voorstellen
Hoi Erik,

Van harte welkom, geluksvogel! Er zijn niet veel leden die én privé, en zakelijk op een clubmotor mogen rijden!
Geniet er van, en van je lidmaatschap.

Two Plugs AKA Bernard
Look who's back ;)

Varadero International FB group
m.facebook.com/groups/1467408023517180

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 mrt 2010 22:18 #5 door Jeroen
Beantwoord door Jeroen in topic Even voorstellen
Hé motormug, totaal over dit bericht heen gelezen, welkom hier! Veel leesplezier, en wellicht tot op een van de ritten!

ff over het werk: weet jij waar die middenberm camera's voor zijn? Wij hebben ze niet laten plaatsen, jullie?

"You have the right to say what you want. That doesn't mean you have the right to be heard, listened to, believed, agreed with or respected."

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 mrt 2010 22:08 #6 door Rob
Beantwoord door Rob in topic Even voorstellen


Sinds kort zit mijn zoon van 7 jaar oud, gezellig achterop. Ook hij heeft het er al over om deze zomer samen met papa tour tochten te gaan rijden. Dus deze zomer zullen wij zeker een paar keer aanwezig zijn bij een tochtje met gelijk gestemde.

Gr Erik Bouman


Dag Erik, welkom bij de club hoor.. heb ook een zoon van 7 die graag mee wil , dus wie weet.. ::)
En als je komt; wel de goeie (fiets) meenemen  ;D ;D ;D

Alias raceneus..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 mrt 2010 10:52 #7 door MadMan
Beantwoord door MadMan in topic Even voorstellen
Welkom Erik! Leuk om hier ook een collega te treffen  ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.146 seconden