Even voorstellen

22 feb 2010 21:04 #1 door EL mosquito
Even voorstellen werd gestart door EL mosquito
Hoi,

Mijn naam is Erik Bouman
Ik rij al twee jaar op mijn Africa Twin mijn dagelijkse rondjes. Tevens is mijn werkgever zo vriendelijk geweest om voor mijn dagelijkse werkzaam heden een Transalp C:-) te regelen. En als je dus elke dag op deze twee type's rijdt, dan wordt het al snel eigelijk een normale zaak dat je lid wordt van deze club. Ik had al vaker op deze site gekeken. Maar het kwam er nooit van om eens lid te worden. Dat veranderde toen ik "zakelijk C:-) (positief)" Jeroen tegen kwam en toen hij zag dat ik prive op een Africa Twin reed en zakelijk op een Transalp. Vertelde hij dat ik toch maar eens echt lid moest worden van deze club.

Sinds kort zit mijn zoon van 7 jaar oud, gezellig achterop. Ook hij heeft het er al over om deze zomer samen met papa tour tochten te gaan rijden. Dus deze zomer zullen wij zeker een paar keer aanwezig zijn bij een tochtje met gelijk gestemde.

Gr Erik Bouman
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 feb 2010 22:50 #2 door Nikotech
Beantwoord door Nikotech in topic Even voorstellen
Hoi Erik

Naast die "pet die we allemaal passen" tref je hier wel meer gelijk gestemden :)

Weet je welkom, ik kom je liever op een toerrit tegen dan tijdens je diensttijd  C:-)

Zorgen moet je niet maken, zorgen moet je doen ......

Bijlage:
<< Klik op het plaatje voor mijn website.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 feb 2010 07:36 #3 door Neet
Beantwoord door Neet in topic Even voorstellen
Welkom, het is niet echt de tijd he om een nieuwe baan te zoeken. Nog even geduld. Het zal steeds beter gaan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 feb 2010 08:15 #4 door Two Plugs
Beantwoord door Two Plugs in topic Even voorstellen
Hoi Erik,